رسانه اینترنتی فانیلی

دلایل فیبروز کردن ابرو و مراحل آن

همه افراد دوست دارند ابروهای زیبا و خوشحالت داشته باشند. زیرا باعث جذابیت هر چه بیشتر آرایش می‌شود.

فیبروز کردن ابرو یک روش جدید برای هاشورزدن ابروهاست. این روش به‌صورت دستی و استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف در لابه‌لای ابرو هاشور یا سایه ایجاد می‌کند. هدف اصلی این روش دادن راه‌حل و برطرف‌کردن نواقص ابرو با طرح و رنگ خاص است. فیبروز ابرو، روش دائمی نبوده و باگذشت مدتی معین از بین می‌رود. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

مراحل انجام فیبروز کردن ابرو

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم فیبروز ابرو یک راهکار جدید برای خوش‌حالت کردن ابرو است. برای انجام این روش باید در ابتدا در تاج ابرو، خطوط فیبروز اجرا شود و دو بار هر خط را تمدید کرد.

حالا نوبت به شوک دادن رنگ می‌رسد، باگذشت 3 تا 4 دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت بی حس کردن است. البته نکته مهمی که باید به آن توجه کنید آن است که از 10 روز قبل نباید ابروها را رنگ کنید. رنگ استفاده شده در این روش نباید زیاد روشن باشد.

در مرحله بعد دم ابرو و آرک آن ترسیم شده، برای کم‌رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک‌ها دوبرابر شوند. اجرای فیبروز ابرو باتوجه‌به نوع پوست در چند مرحله انجام می‌شود. یادتان باشد پوست خشک و نرمال گزینه مناسبی برای فیبروز ابرو هستند.

دستگاه مورداستفاده در روش فیبروز

قلم میکروبلیدینگ، دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه ابرو در تکنیک فیبروز است. این دستگاه مانند یک‌قلم دستی خطوط و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد می‌کند.

ماندگاری فیبروز کردن ابرو

یکی از سؤالاتی که بسیاری از افراد ما می‌پرسند ماندگاری فیبروز ابرو است. به‌طورکلی هاشور ابرو با تکنیک فیبروز به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد.

اما در حالت عادی می‌توان گفت 6 ماه تا یکسال ماندگاری داشته زیرا خطوط ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتری دارد و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر است.

بنابراین، ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ‌های به‌روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می‌شود. جوهر تاتو که در این روش استفاده می‌شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است؛ اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز است.

این افراد هرگز نباید فیبروز ابرو انجام دهند

در رابطه با معایب این روش باید بگوییم که به علت دستی بودن قلم، این روش به‌دقت و مهارت بیشتری نیاز داشته به همین دلیل برای کسب نتیجه دلخواه بهتر است به افراد متخصص و حرفه‌ای جهت انجام فیبروز مراجعه شود.

همچنین لازم به ذکر است افرادی که درگذشته تاتو کرده‌اند نمی‌توانند از روش فیبروز استفاده کنند. این روش برای افرادی مناسب است که تاکنون از هیچ تکنیک تاتو استفاده نکرده‌اند.

رنگهای خیلی تیره یا بد رنگ: اگر پیگمنتر به خوبی پوست را بشناسد، ترکیب رنگ‌ها را بداند و با مشتری بطور صحیح مشاوره صحیح کند و مشتری نیز انتظارات نامعقول نداشته باشد می‌توان از موارد ناخواسته و نامعقول جلوگیری کرد.

قرینه نبودن طراحی و تاتو : پیگمنتر باید طرح نهایی و قرینگی آنها را با نظارت مشتری بررسی کرده و پس از تایید مشتری اقدام به انجام کار نماید. برای چک کردن قرینه بودن ابروها پیگمنتر می تواند از اپلیکیشن قرینه سازی استفاده نماید.

مزایای فیبروز کردن ابرو 

  • این روش تراکم بالایی در ابرو ایجاد می‌کند.
  • فرم‌دادن به آرک ابروها
  • پاک‌کردن راحت فیبروز
  • قرینه‌سازی ابروها
  • فرم‌دادن به تاج ابروها
  • تغییر حالت دادن راحت ابروها
  • دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
  • ایجاد التهاب کم
  • سوزش و درد کمتر

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو

دررابطه‌با تفاوت فیبروز با تاتوی ابرو باید بگوییم که درگذشته از جوهر به طور غیرطبیعی و یک‌دست و به‌هم‌پیوسته برای تزریق در زیر پوست استفاده می‌شد و اگر کسی تاتو انجام می‌داد و بعد از مدتی تمایل به پاک‌کردن آن داشت، بسیار سخت بود و در نهایت نیز مقداری از جوهر در زیر پوست باقی می‌ماند؛ زیرا جوهر به عمق پوست نفوذ می‌کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.