رسانه اینترنتی فانیلی

۸ روش جذاب برای ست کردن دامن جین در استایل

دامن جین یکی از ترندهای پرطرفدار در سال گذشته بود. در حقیقت این ترند محبوب‌ترین ترند فصل پاییز نام گرفت که همچنان بین بسیاری از دختران و زنان، ترندی دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. استایل دامن جین از سال گذشته تا این روزها یکی از مدهای اصلی در بین شیک‌ترین افراد در عرصه‌ی مد و فشن و طراحان لباس است که به آسانی به برتری خود ادامه داده‌است. با آغاز شدن فصل بهار، زمان آن فرا رسیده که دامن جین محبوبتان را وارد کمد لباس خود کرده و آن را هسته‌ی مرکزی لباس‌هایی که می‌پوشید بگردانید. خوشبختانه، استایل دامن جین به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان آن را با تکه‌های دیگری از لباس‌های بهاره‌ای که دارید هماهنگ کرده و استایلی چشم‌نواز و زیبا بیافرینید. در این مطلب از مجله اینترنتی فانیلی همراه ما باشید تا هشت استایل دامن جین را برایتان ترسیم کنیم که کاملاً مد روز هستند و می‌توانند جزو استایل‌های بدون زمان و همیشگی شما شوند. پیش از آن برایتان توضیح خواهیم داد که چرا استایل دامن جین بدون زمان است و همیشه می‌تواند قابل استفاده باشد.

چرا استایل دامن جین همیشه قابل استفاده است؟

دامن جین را با تکه‌های زیادی از لباس‌های کمدتان می‌توانید ست کنید. چه لباس‌های سبک و لوکس که برای بیرون از منزل مناسب هستند و چه بافتنی‌های پفی و اورسایز، شومیزهای نخی و تی‌شرت‌های سفید ساده که برای پوشش لایه‌ای ایده‌آل هستند. درحالی‌که دامن جین به تنهایی تکه‌ای باارزش است اما در کنار آیتم‌های پرطرفدار دیگری مانند کیف‌های حصیری (raffia bags)، کفش‌های مری جین (mary jane shoes)، ژاکت‌های کلاسیک (ladylike jackets) و لوفِرهای (loafers) ورنی و براق بسیار جذاب و چشم‌نواز خواهند شد.

دامن جین نیز مانند شلوارهای کلاسیک لیوایز بسیار وفادار بوده و تطبیق‌پذیری زیادی دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را با یک کت چرمی یا با کفش ورزشی استایل کرد. اگر طرفدار سبک مینیمال و کژوال هستید فقط کافی است آن را با یک ترنچ کت، بلوز راه‌راه و یک جفت دمپایی لاانگشتی همراه کنید و بپوشید. در مقابل اگر دوست دارید قرتی‌تر باشید، دامن جین ماکسی و بلند را انتخاب کنید و با آن صندل‌های پاشنه‌دار یا کفش آدیداس سامبا (Samba Adidas) که بسیار ترندی هستند و پیراهن پولو را استایل کنید. مطمئن باشید چنین تیپی بسیار خیره‌کننده و جذاب خواهد بود.

در ادامه اگر دوست دارید راحت‌تر لباس بپوشید می‌توانید شومیزها و بلوزهای ساده‌تر و راحت‌تری را انتخاب کنید که با بامبِر جَکِت (Bomber Jackets) و توت‌بگ‌های (Tote bag) مینیمال بسیار جذاب خواهند شد. و در نهایت، دامن جین میدی خود را می‌توانید با کت پنبه‌دوزی‌شده یا ژاکت کش‌باف پشمی‌ و لوفرهای بهاری و سبک استایل کنید. در ادامه ۸ استایل بدون زمان و زیبا را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با دامن جین خود بهترین ظاهر را داشته باشید.

۱. دامن جین میدی با ترنچ کت برای استایل روزمره

ست کردن با دامن جین

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های دامن جین، اندازه‌ی میدی یا قد متوسط است که تا زیر زانو می‌آید و استایلی شیک و در عین حال راحت به شما می‌دهد. در کنار این نوع دامن جین، از ترنچ کتی خاکی رنگ و بلوزی راه‌راه به رنگ سفید و سورمه‌ای استفاده کنید. اگر هوا گرم بود صندل یا کفش کتانی سبک و به رنگ سورمه‌ای یا آبی را انتخاب کنید. در کنار این تکه‌ها، توت‌بگ حصیری انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. برای زیورآلات هم زنجیری طلایی (شبیه به زنجیر کارتیه) یا گوشواره‌های حلقه‌ای طلایی با سایز متوسط را انتخاب کنید اما حتی‌الامکان از هر دو به طور همزمان استفاده نکنید چون از سادگی و راحتی استایل‌تان کم می‌کند. این استایل دامن جین میدی می‌تواند برای قرارهای صبحانه یا عصرانه انتخابی بی‌نظیر باشد.

۲. دامن جین میدی جلو زیپ‌دار با بامبر جَکِت

استایل با دامن جین بلند

اگر دوست دارید که این بهار را با دامن جین میدی سپری کنید و آن‌قدرها هم ساده به نظر نرسید، دامن جین میدی با زیپی که در جلوی آن قرار گرفته‌ می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این سبک دامن را می‌توان با بامبر جکتی به رنگ قهوه‌ای که کوتاه است استایل کرد. بلوزی که انتخاب می‌شود می‌تواند تی‌شرتی ساده به رنگ سفید باشد اما برای کفش‌ها، صندل جلو‌بسته با طرح پوست مار جلوه‌ای جذاب به این استایل می‌بخشد. توصیه می‌کنیم کیفی که انتخاب می‌کنید کیف کلاچ (Clutch) ساده و بدون طرح باشد و برای اکسسوری حتما گوشواره‌ی نقره‌ یا استیل با سایز نه چندان کوچک را بردارید تا هماهنگی بین اجزای این استایل تکمیل شود.

۳. دامن جین کلوش با شومیز

استایل با دامن جین کوتاه

دامن جین میدی اما با برش کلوش مدل دیگری است که این بهار می‌توانید در زمره‌ی استایل‌های راحت خود قرار دهید. برای تکمیل استایل دامن جین کلوش می‌توان کمی به سمت استایل تام‌بوی رفت و از شومیز دکمه‌دار با طرح راه‌راه ریز و به رنگ آبی آسمانی و البته بامبر جکت (شاید به رنگ سورمه‌ای) استفاده کرد. اگر قرار است در مراسمی شرکت کنید و دوست دارید شیک‌تر به نظر برسید، اکسسوری‌هایی با ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای و کیف  چرمی مشکی انتخابی درست خواهد بود.

۴. دامن جین بلند با جلیقه برای استایل خیابانی

اگر می‌خواهید روی لباس‌های بهاری سرمایه‌گذاری کنید حتما دامن جین بلند و جلیقه را در نظر داشته باشید. از منظر استایلینگ، دامن جین بلند یکی از ملزومات کمد لباس‌های شیک محسوب می‌شود. جلیقه‌ی سیاه رنگ و تنگ با همراهی تی‌شرت سفید و البته دامـن جـین ماکسی یکی از بهترین ترکیب‌ها برای این فصل است. برای تکمیل استایل این سه آیتم شیک و جذاب از کمربند چرمی مشکی با سگک‌های نقره‌ای، یک جفت صندل چرمی مشکی و کیف کوچک حصیری و النگوی پهن نقره‌ای استفاده کنید تا ظاهری شیک و اصیل داشته باشید.

۵. دامـن جـین میدی با اُوِرکت

دامـن جـین میدی تیره با همراهی اورکت کرم رنگ یکی از استایل‌های بی‌نهایت جذاب برای فصل بهار و پاییز است. زیر اورکت (پیشنهاد می‌دهیم با جیب‌های بزرگ پاکتی) می‌توانید از بلوز کشباف ساده و سبک و به رنگ سفید استفاده کنید. کفش را به رنگ شیری و از میان لوفرها انتخاب کنید تا هماهنگی بین رنگ‌های روشن و دامـن جـین تکمیل شود. برای این استایل کیف باگت نباتی و برای زیورآلات گوشواره‌های طلایی و دفرمه بهترین گزینه‌ها هستند.

۶. دامن جـین میدی با سوتشرت راه‌راه

دامـن جـین میدی که سنگ‌شور شده باشد به همراه سوتشرت نه چندان کوتاه و با طرح راه‌راه می‌تواند از دیگر ترکیبات راحت فصل بهار باشد. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که این دو آیتم را چطور باید با دیگر تکه‌های پوشیدنی استایل کرد. بامبر جکت کرم رنگ، توت‌بگ بزرگ به رنگ بژ روشن و گردنبند طلایی رنگ می‌توانند جلوه‌ای جذاب به این دو آیتم ساده و روزانه ببخشند. برای کفش هم پیشنهاد ما کفش‌های کتانی مانند آدیداس سامبا است که هماهنگی چشم‌نوازی را با سوتشرت و دامن به وجود می‌آورد.

۷. دامـن جـین میدی با بلوز یا کت جین

دامن جین میدی با بلوز یا کت جین

شاید تا این‌جا دنبال کت یا اُوِرشرت جین در استایل‌های بهاری بوده باشید. نگران نباشید. در استایل شماره‌ی ۷ این ترکیب را مورد بررسی قرار داده‌ایم. در این استایل، بلوز یا کت جـین در همراهی با دامـن جـین بسیار زیبا خواهد شد. ست کردن دامـن جـین میدی به رنگِ نه چندان روشن با پیراهن جـین، زیبایی و جذابیت دامـن جـین را دوچندان می‌کند. زیر آن، می‌توان تاپ راه راه پوشید که کنتراست مورد نیاز با ظاهر یک‌دست را فراهم می‌کند. این ظاهر را با یک جفت صندل جیر ساده و قطعا از رنگ‌های گرم مانند شتری و طیف قهوه‌ای انتخاب کنید. اگر کیف با صندلتان در تشابه رنگی و جنسی باشد عالی خواهد شد و برای زیورآلات گوشواره‌های حلقه‌ای پهن طلایی انتخابی بی‌نظیر است.

۸. دامن جـین راسته و بلند با ژاکت زنانه

اگر شما هم از طرفداران استایل‌های کلاسیک و شیک هستید، خوب است دامـن جـین راسته را با ژاکت زنانه همراه کنید تا با این ترکیب جذاب بدون زمان آشنا شوید. شاید کنجکاو باشید که بدانید برای این نوع دامن باید از چه رنگ ژاکت استفاده کرد. پیشنهاد ما رنگ مشکی با دکمه‌های طلایی است. در ادامه صندل چرمی مشکی ساده، کیف مشکی حصیری یا قلاب‌بافی و گوشواره‌های طلایی باعث می‌شوند ظاهر شما همچنان جذاب‌تر شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.