رسانه اینترنتی فانیلی

بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را از دست ندهید

اگر می‌خواهید با شاهکارهای گردشگری دنیا آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را نباید از دست بدهید. در این دنیا با این وسعت بسیار زیاد جاذبه‌های بسیار زیادی هست که تنوع بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید از آثاری که خلق پروردگار و طبیعت هستند مانند جنگل بارانی آمازون تا شاهکارهایی که ساخته دست بشر هستند ماندد تاج محل و اهرام ثلاثه مصر که دیگر نظیر آن‌ها را در دنیا نخواهید یافت. کشور ایران نیز جزو یکی از زیباترین کشورهای دنیا است و شما می‌توانید شاهکارهای زیادی را در این کشور ببینید.

با مجله اینترنتی فانیلی همراه باشید تا با بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا آشنا شوید. این یک سفر کوتاه به دور دنیا است.

تاج محل هند

قطعا یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا تاج محل است. این بنا با اینکه ساخته دست بشر است اما با این حال شما را شگفت زده خواهد کرد. هر کسی باید تجربه دیدن این بنای پر عظمت را داشته باشد. تاج محل با اینکه یک شاهکار معماری در دل تاریخ است اما در خود داستانی عاشقانه و حماسی را دارد. این داستان روایت عاشقانه‌ای را از شاه جهان و ممتاز محل روایت می‌کند که برای شما بسیار دل انگیز است.

داستان از این قرار است که شاه جهان پس از اینکه همسرش را از دست داد و غم او بر دلش نشست دستور داد تا یک بنا برای ادبود او بسازند و آن بنا شد شاهکار هند، یعنی تاج محل.

 اهرام ثلاثه مصر بهترین جاذبه‌های گردشگری

صحرای مصر که یکی از زیباترین صحراها و کویرهای جهان است در دل خود معماری اعجب انگیز اهرام مصر را پنهان کرده است. اهرام مصر یکی از بزرگ‌ترین شاهکارهای جهان محسوب می‌شود که همگان در عجب از خلق آن هستند و روایات مختلفی برای ساخت آن وجود دارد.

راز و رمزهای یادی درباره این اهرام ثلاثه وجود دارد که هنوز هیچ کس به آن‌ها پی نبرده است. شاید برای شما هم جالب باشد تا آن رموز را بدانید. با این حال یکی از پر بازدیدترین و بهترین حاذبه‌های گردشگری دنیا است. داستان‌ها و افسانه‌های زیادی درباره اهرام ثلاثه مصر وجود دارد. نقاشی‌هایی که بر دیوار‌های داخلی کشیده شده است. راهروهایی که هنوز کسی کشف نکرده که چه راز و رمزی را در دل خود پگنهان کرده است.

این اهرام که در کنار رود نیل است زیبایی خاصی را به خود اختصاصا داده است. از اهرام ثلاثه مصر در قرآن کمتاب آسمانی ما مسلمانان نیز زیاد ذکر شده است. هنوز هم مشخص نیست که چگونه در زمان‌های قدیم با آن امکانات کم مصریان توانستند تا این بناهای عظیم را بنا کنند!

طراحی این بنا نیز بسیار عجیب است و اصلا متداول نبوده که همچین بنایی با این معماری ساخته شود. خیلی از مردم اعتقاد دارند تا این اهرام را افرادی که ساختند موجوداتی فرا انسانی بوده‌اند. همه عموم مردم نمی‌توانند تمامی قسمت‌های داخلی اهرام را بازدید کنند.

جنگل بارانی آمازون

یکی از مناطقی که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد، جنگل بارانی آمازون است. این منطقه پر از عجایب است. از آب و هوای خاص آنجا گرفته تا موجواتی که در آنجا زندگی می‌کنند.

این جنگل بسیار بکر است و یک حیاط وحش طبیعی است. حشرات، حیوانات و گیاهان خاصی دارد که فقط مختص این منطقه است و اگر انسانی ماجراجو و دوستدار طبیعت نیستید قطعا نخواهید تواسنت از سفر به این منطقه لذت ببرید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.