رسانه اینترنتی فانیلی

از بین بردن موهای سفید با روشی متفاوت

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در سنین مختلف با آن روبه‌رو هستند، سفید شدن ریشه موها و از بین بردن آن است که معمولا اکثرا برای رهایی از این مورد از رنگ‌های شیمیایی استفاده می‌کنند.

از بین بردن مو سفید بدون رنگ کردن یک راهکار عالی است که به شما کمک می‌کند اگر زمان رفتن به آرایشگاه برای رنگ‌کردن ریشه خود را ندارید از این ترفندها استفاده کنید. همراه رسانه اینترنتی فانیلی باشید.

از بین بردن موهای سفید بدون رنگ‌کردن

در ادامه همراه ما باشید تا چند مورد از این ترفندها را به شما آموزش دهیم.

سایه چشم

اگر زمان کمی دارید؛ اما دوست ندارید با موهای سفید شده به مهمانی بروید می‌توانید از سایه چشم استفاده کنید. سایه چشم رنگ‌‌های مختلفی داشته که بهتر است در میان رنگ‌های آن رنگ مناسب موهای خود را پیدا کرده و با استفاده از یک برس به‌آرامی به ریشه خاکستری موهای خود بزنید تا بتوانید ریشه سفید شده موهایتان را محو کنید.

از بین بردن موهای سفید با حنا

حنا یک‌رنگ موی طبیعی است که تا چند هفته نیز باقی می‌ماند و سفیدی موهایتان را نیز از بین می‌برد. همچنین حنا برای تقویت موها بسیار مفید است. حنا برای کسانی که زمان کافی برای از بین بردن موهای سفید خود را ندارند گزینه مناسبی است؛ زیرا ماندگاری بسیار بالاتری از رنگ مو دارد.

برای رنگ‌کردن موها با حنا ابتدا در مقداری از قهوه داغ 2 تا 3 قاشق غذاخوری از پودر حنا می‌ریزیم و مخلوط می‌کنیم تا یک خمیر بدست آید. حالا یک ساعت خمیر را کنار گذاشته و در نهایت خمیر را با استفاده از یک برس به ریشه‌های موهای خود می‌مالیم و چند ساعت صبر می‌کنیم و در آخر موهای خود را با شامپوی مناسب شسته و آبکشی می‌کنیم.

تغییر مدل موی سر

تغییر شکل و مدل مو یکی از روش‌های مؤثر برای پوشاندن ریشه‌های سفیدموی سر است. برای مثال اگر همیشه مدل موهای خود را از وسط باز می‌کنید، سفیدی ریشه موهای شما بیشتر پیدا خواهد شد؛ بنابراین فرق موهای خود را از وسط باز نکنید و با تغییر کوچک در مدل موهای خود، سفیدی موهایتان را از بین ببرید.

شما می‌توانید برای اینکه چشم‌ها به‌جای تمرکز به روی ریشه‌های خاکستری موهایتان، به مدل مویتان توجه کنند از یک مدل موی عالی مانند مدل موی دم‌اسبی استفاده کنید و به‌این‌ترتیب به‌شدت نگاه‌ها را به مدل مو خود جلب کنید.

از بین بردن موهای سفید با شوینده‌های گیاهی

با استفاده از شوینده‌های گیاهی مانند مریم‌گلی می‌توانید سفیدی ریشه موهایتان را بپوشانید؛ بنابراین یکی از از بین بردن موهای سفید استفاده از شوینده‌های طبیعی است. بدین‌گونه که نصف فنجان مریم‌گلی در 3 فنجان آب ریخته و بجوشانید و سپس اجازه دهید جوشانده سرد شود.

حالا موهای خود را با شامپو مانند همیشه شسته و آبکشی کنید و سپس این جوشانده را روی موهایتان بریزید و چند دقیقه صبر کنید و بعد موهای خود را بشویید. به کارگیری این روش پس از چند بار موهای سفیدتان را می‌پوشاند. از چای سیاه برای تیره‌کردن موهای خاکستری نیز می‌توانید، استفاده کنید.

با این عصاره موهایتان را بشویید

یکی از راه‌های سریع برای از بین بردن موهای سفید استفاده و شست‌وشوی موهای خود با لوسیون بابونه است. بدین‌گونه که 3 قاشق از برگ‌های خشک شده بابونه را با 3 لیوان آب مخلوط کنید و آن را روی حرارت بگذارید و اجازه دهید تا نصف آب آن باقی بماند.

این جوشانده را صاف کنید و بگذارید تا سرد شود سپس بعد از شامپو کردن موها برای شست‌وشوی موهایتان از این عصاره استفاده کنید و بگذارید روی موهایتان خشک شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.