رسانه اینترنتی فانیلی

بهترین بازارهای ایران برای خرید عید کجاست؟

انگیزه شما برای مسافرت چیست؟ به مسافرت می‌روید فقط برای اینکه حال و هوایتان عوض شود یا برای اینکه مناطق بکر و زیبا را ببینید؟ سفر برای خیلی‌ها تنها گشت‌وگذار و تفریح نیست؛ بلکه فرصت مناسبی برای خریدهای به‌صرفه و ارزان به‌خصوص خرید عید است.

درحالی‌که هر روز به سال جدید شمسی و عید نوروز نزدیک‌تر می‌شویم، دغدغه خرید عید هم برای خیلی‌های جدی‌تر و پررنگ‌تر می‌شود. در این ماه‌های پایانی سال می‌توانید با سفر به چند شهر فوق‌العاده زیبای ایران هم کلی تفریح کنید و لذت ببرید و هم خریدهای سال جدید و عیدتان را با قیمت مناسب‌تر انجام دهید. با مجله اینترنتی فانیلی همراه باشید.

اجناس روسی از کجا بخریم؟ بازار آستارا!

آستارا یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور است که سفر به آن درست مانند سفر به بهشت است؛ اما شهرت این شهر تنها به ‌خاطر زیبایی آن نیست. آستارا درست در مرز با جمهوری آذربایجان قرار گرفته و بازار مرزی معروف آن از زمان فروپاشی شوروی تا به امروز همچنان پابرجاست و یکی از مهم‌ترین بازارهای مرزی ایران محسوب می‌شود که بیشتر اجناس آن روسی است.

برای خرید ارزان کجا بریم؟ بازار بندر ترکمن!

ترکمن صحرا منطقه وسیعی از شمال کشور در استان گلستان را به خود اختصاص داده است. یکی از مهم‌ترین شهرهای این منطقه بندر ترکمن یا بندر شاه است که در آن می‌توانید هر چیزی که برای خرید عید می‌خواهید را با قیمت مناسب‌تر پیدا کرد. زنان و مردان جوانی که با لباس‌های زیبا و رنگارنگ ترکمنی در این بازار رفت و آمد می‌کنند، بازار بندر ترکمن را نسبت به سایر بازارهای ایران زیباتر کرده‌اند.

لوازم خانه را از کجا بخریم؟ بازار بانه!

بانه یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که درست در مرز با عراق قرار گرفته است. بازار مرزی این شهر یکی از قدیمی‌ترین بازارهای ایران است که در آن می‌توانید هرچه می‌خواهید از لوازم برقی و خانگی گرفته تا پوشاک را برای خرید عید با قیمت مناسب پیدا کنید. بازار مرزی این شهر مملو از مراکز خرید و بازارچه‌های مدرن و سنتی است که اجناس اصل بسیاری در آن‌ها پیدا می‌شود.

برندهای معروف دنیا را از کجا بخریم؟ بازار قشم!

مگر می‌شود به فکر خرید عید بود و بازار قشم را فراموش کرد؟ قشم یکی از زیباترین جاهای دیدنی هرمزگان و یکی از بهترین مقاصد سفرهای نوروزی است که می‌توان در آن کلی خرید ارزان و به‌صرفه نیز داشت. در بازار این شهر کالاهایی با برندهای روز و معروف دنیا را می‌توانید با قیمت‌های بسیار ارزان پیدا کنید.

برای خرید عید کجا بریم؟ بازار بندر کنگان!

حتما شنیده‌اید که بندر کنگان به مروارید خلیج فارس مشهور است. در بازار این شهر نیز می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید. حتی بسیاری از مردم برای خرید عقد و جهیزیه خود نیز به این شهر بندری زیبا می‌روند تا علاوه بر گشت‌وگذار و تفریح، خرید مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز داشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.