رسانه اینترنتی فانیلی

با چند مدل کیف جذاب زنانه آشنا شوید

یکی از خریدهای مورد علاقه خانم‌ها، خرید کیف زنانه است، چرا که کیف و کفش تاثیر زیادی در استایل و زیبایی دیگر لباس‌های زنانه دارد.

طراحان مد و فشن هر ساله سعی می‌کنند مدل کیف مجلسی یا اسپرت زنانه متنوعی تولید کنند تا هر خانمی با هر استایلی کیف مورد علاقه خود را استفاده کند. در واقع مدل کیف زنانه جذاب، به صورت غیر مستقیم باعث افزایش اعتماد به‌نفس نیز می‌شود، چرا که مدل آن در چشمگیرتر شدن و خاص بودن انتخاب شما تاثیر دارد. در این مطلب از مجله اینترنتی فانیلی به موضوع چند مدل کیف جذاب زنانه می‌پردازیم.

چند مدل کیف جذاب زنانه

پیش از خرید کیف زنانه باید به سلیقه خود و استایلی که به آن علاقه دارید توجه کنید. چرا که یک کیف زنانه شیک استایل شما را چمشگیرتر می‌کند. در این صورت پیش از آنکه به مدل جدید کـیف زنـانه بپردازیم، بهتر است با انواع کیف آشنا شوید تا خرید آسانی را تجربه کنید.

کـیف مجلسی زنـانه دوشی: معمولا کـیف مجلسی زنـانه دوشی، جنس چرم دارد، چرا که کیـف چرم استایل شما را جذاب می‌کند. این مدل کیف ظاهری کتابی و محکم دارد که می‌توانید آن را با مانتو مجلسی ست کنید.

کـیف اسپرت زنـانه دوشی: برخی از خانم‌ها به کیف‌های مجلسی علاقه ندارند و ترجیح می‌دهند کـیف اسپرت زنـانه تهیه کنند. معمولا ظاهر کـیف اسپرت زنـانه دوشی ساده است و زرق و برقی ندارد. جنس کیـف زنـانه اسپرت از پارچه و چرم می‌باشد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کنید.

کـیف کمری زنـانه: اگر به مد و فشن علاقه دارید، احتمالا می‌دانید که ترند اصلی تابستان پارسال و امسال، کیـف کمری زنـانه است. بسیاری از دختران جوان که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارند، کـیف زنانه کمری تهیه می‌کنند.

کـیف دستی زنـانه: کـیف دستی زنـانه ظاهری بسیار جذاب و مجلسی دارد. کـیف دستی مجلسی زنـانه را در مراسم‌هایی همچون عروسی با پیراهن مجلسی زنـانه ست می‌کنند. معمولا جنس این مدل کـیف زنـانه از چرم، جیر یا مخمل است.

کـیف زنـانه اداری: معمولا بسیاری تصور می‌کنند که کـیف زنـانه اداری و مجلسی ظاهری یکسان دارد. اما کیف اداری بزرگ‌تر است که وسایلی همچون ظرف غذا یا کتاب در آن قرار گیرد. با این حال مدل کیـف اداری زنـانه شباهت بسیاری به کـیف مجلسی دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.