رسانه اینترنتی فانیلی

هایفو صورت چیست؟

امروزه بسیاری از افراد به‌دنبال کارهای زیبایی هستند. هایفو یکی از بهترین راه‌ها برای ترمیم و جوانسازی پوست است که بسیاری از افراد دوست دارند آن را انجام دهند.

احتمالاً عبارت هایفو صورت را در کلینیک‌های زیبایی را بسیار شنیده‌اید. این روش یکی از بهترین راهکارهای عصر جدید است که برای پوست مزایای بسیاری دارد. همراه رسانه اینترنتی فانیلی باشید تا شما را با این روش آشنا کنیم.

نحوه کار هایفو صورت

اگر بخواهیم از نحوه کار این دستگاه اطلاع بدهیم باید بگوییم که هایفو از انرژی فراصوت متمرکز برای هدف قراردادن لایه‌های عمیق پوست استفاده می‌کند. انرژی اولتراسوند باعث گرم‌شدن لایه‌های پوست شده و زمانی که سلول‌های ناحیه موردنظر به درجه حرارت خاصی برسند، آسیب سلولی اتفاق می‌افتد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که این آسیب سلولی خطری نداشته و در واقع سلول‌ها را تحریک به کلاژن‌سازی می‌کند. کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را حفظ کرده و وجود آن در پوست در نهایت باعث جوان‌سازی می‌شود.

انرژی اولتراسوند با تولید کلاژن می‌تواند پوستتان را سفت‌تر و محکم‌تر کند. این فرکانس روی بافت خاصی در لایه‌های زیرین پوست تأثیر می‌گذارد و هیچ آسیبی به لایه‌های فوقانی پوست نمی‌زند.

انواع هایفوتراپی

همان‌طور که بیان کردیم از هایفو صورت برای جوان‌سازی و ترمیم پوست نواحی مختلف استفاده می‌شود. هایفو یک روش بسیار مؤثر بوده و علاوه بر رفع چین‌وچروک به لیفتینگ صورت و بدن نیز کمک می‌کند. این روش غیرتهاجمی بوده و درد بسیار کمی دارد. برخی از کاربردهای هایفو صورت عبارت‌اند از:

هایفوتراپی غبغب: یکی از کاربردهای مهمی که هایفو صورت دارد، ازبین‌بردن غبغب است. هایفوتراپی به رفع چربی و افتادگی پوست کمک می‌کند. با استفاده از این روش می‌توان غبغب را تا حد بسیار زیادی از بین برد.

هایفوتراپی بینی: جالب است بدانید که از هایفو می‌توان برای لیفت کردن بینی و رفع خطوط روی بینی نیز استفاده کرد. این روش غیرتهاجمی بوده طبق نظرات کاربران نتیجه مؤثری داشته است.

هایفوتراپی شکم: یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد دارند داشتن شکم است. انرژی اولتراسوند می‌تواند به لایه‌های چربی نفوذ کرده و سلول‌های چربی را از بین ببرد. به همین دلیل این روش برای ناحیه شکم بسیار مفید بوده و چربی این ناحیه را کمتر می‌کند. البته نکته مهمی که باید بدانید آن است که برای نتیجه بهتر باید همراه با هایفو ورزش و رژیم غذایی را در برنامه خود قرارداد.

هایفوتراپی ابرو: لیف کردن ابرو یکی از کارهایی است که افراد به آن علاقه زیادی دارند. یکی از روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی روش هایفو است. هایفو با ازبین‌بردن چین‌وچروک و تولید کلاژن باعث بالارفتن ابروها می‌شود.

هایفوتراپی افتادگی پلک: یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند و بیشتر سراغ عمل‌های جراحی می‌روند، افتادگی پلک است. هایفو صورت در ازبین‌بردن چربی‌ها نیز مؤثر است. این دستگاه، چربی ناحیه پلک بالا را از بین برده و با ایجاد کلاژن به سفت‌شدن پوست کمک می‌کند. هایفوتراپی مانند لیفت چشم یا جراحی افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)، برای ازبین‌بردن خطوط دور چشم نیز مؤثر بوده و نواقص این ناحیه را برطرف می‌کند.

هایفوتراپی پیشانی: پیشانی دارای خط و خطوط بسیاری است که می‌توان آن‌ها را با هایفو صورت از بین برد. با صاف و سفت‌شدن پوست در این ناحیه لیفت پیشانی انجام شده و ظاهر صورت مطلوب می‌شود.

مزایای هایفوتراپی چیست؟

  • کاهش چین‌وچروک
  • سفت‌شدن پوست افتاده در ناحیه گردن
  • لیفت گونه، ابرو و پلک‌ها
  • زاویه‌سازی فک
  • سفت‌شدن ناحیه سینه
  • صاف‌شدن پوست
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.