رسانه اینترنتی فانیلی

قانون جذب چیست و چگونه عمل می کند؟

با تمرین قانون جذب به صورت روزانه می توانید ذهن خود را کاملاً کنترل کنید و ارتعاش خواسته های خود را ارسال کنید.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب مجموعه‌ای از رویکردهاست که باعث می‌شود انسان با استفاده از نیروی ذهن و افکار خود به تمام رؤیاهایش دست یابد. قانون جذب یک باور شبه‌علمی است و اگر فکر کنیم این قانون به افراد خاصی بستگی دارد، سخت در اشتباهیم. قانون جذب این راز را می‌گوید که ما همیشه یک سری فرکانس‌ها را به این دنیا می‌فرستیم که کیهان به آنها پاسخ می‌دهد و ما آنها را دریافت می‌کنیم، اما یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اکثر افراد این است که نمی‌توانند آن را دریافت کنند. اگر به دنبال چیزهای مثبت هستید، می‌توانید بافکر کردن به خواسته‌هایتان از کائنات بخواهید که آنها را برآورده کند و نکته جالب این است که حتی لازم نیست برای رسیدن به خواسته‌های خود تلاش کنید زیرا این کائنات است که همه کارها را انجام می‌دهد. در این مقاله سعی شده است تا مراحل قانون جذب به طور کامل توضیح داده شود پس با رسانه اینترنتی فانیلی همراه باشید.

قانون جذب چه مراحلی دارد؟

آنچه از مراحل قانـون جذب می‌دانیم این است که از سه مرحله ارسال، پاسخ و دریافت تشکیل شده است و از مجموع این سه مرحله یک جاذبه تشکیل می‌شود.

مرحله اول: در حال ارسال است

ما همیشه با افکار و باورهای غالب خود فرکانس‌هایی را به جهان می‌فرستیم. اجازه دهید ابتدا معنای غالب را درک کنیم. افکار و باورهای غالب افکاری هستند که بیشتر روز با آنها زندگی می‌کنیم و به‌نوعی احساسات ما را در زندگی نسبت به یک موضوع شکل می‌دهند.
باید فکر و باوری را که دوست داریم در زندگی تجربه کنیم پیدا کنیم و در مرحله بعد آن فکر را حس کنیم و تکرار کنیم تا اولین قدم یعنی ارسال را درست انجام دهیم.

مرحله دوم: پاسخ

دنیا همیشه می‌آید و جوابش را بدون نگاه‌کردن به فرکانس منفی یا مثبت برای ما می‌فرستد. حالا می‌تواند درخواست خوبی باشد که اتفاقات و چیزهای خوبی را برای ما ایجاد کند. همچنین می‌تواند یک درخواست منفی باشد که چیزها و اتفاق‌های بدی را برای ما رقم بزند. بنابراین، در واقع مرحله پاسخ از طرف دنیاست و وقتی درخواستی را ارسال می‌کنیم، کائنات بلافاصله به آن درخواست پاسخ می‌دهد و در مرحله بعد این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم آن پاسخ را دریافت کنیم یا نه!

مرحله سوم: دریافت

مهم‌ترین قسمت این است که بسیاری از مواقع به دلیل ایراداتی که در قانون جذب داریم، نمی‌توانیم به درک درستی از آن دست پیدا کنیم.

مراحل اولیه و ناشناخته دریافت قانون جذب

در قدم اول برای اینکه درک درستی از قانـون جذب داشته باشیم باید حس خوبی داشته باشیم که یک فانتزی جمعی است. در واقع، وقتی درخواستی را ارسال می‌کنید، ایمان داشته باشید که آنچه را که به این دنیا فرستاده‌اید، دریافت خواهید کرد.

3 باید و نباید در قانون جذب

قانون جذب در زندگی همه افراد وجود دارد اما نکاتی دارد که اگر رعایت شود، میتواند زندگی را بهبود ببخشد. در ویدئو به نکاتی که در ادامه بیان شده، به طور کامل توضیح داده شده است، پس حتما توصیه میکنم ویدئو رو ببینید.

1_ قانون جذب همیشه کار می کند

برخی فکر می‌کنند، قانـون جذب را ایجاد کرده‌اند؛ اما این باور اشتباه است و این قانون در حال اجراست و زندگی همه افراد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

2- جذب ناخواسته ها به صورت اتفاقی

ممکن است ناخواسته وقایع ناگوار مانند ترس، دلهره، خشم و غیره را به خود جذب کنید. به‌طورکلی، هر چیزی که منفی باشد، چیزهای بد را تکرار می‌کند و آنها را به طور تصادفی جذب می‌کند.

3_ آنچه را که می خواهید رها کنید

طبق قانـون جذب وقتی می‌خواهید به چیزی برسید باید آن را رها کنید و به آن نچسبید. رها کردن به این معناست که روی هدف خود وسواس نداشته باشید؛ بلکه آن را رها کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.