رسانه اینترنتی فانیلی

شیک‌ترین رنگ رژ لب که در سال جدید شدیدا مد شده‌اند

همان‌طور که با تغییر فصل و جدید شدن سال تغییر دکوراسیون می‌دهیم، ترندهای آرایشی نیز تغییر می‌کنند.

خانم‌ها علاقه بسیار زیادی به خرید لوازم آرایشی دارند. یکی از پرطرف‌دارترین لوازم‌آرایش‌ها، رژلب است. رنگ رژ لب از جمله مواردی است که اگر درست انتخاب شود، زیبایی خاصی را به آرایش شما می‌بخشد. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

شیک‌ترین رنگ رژ لب که در سال جدید

در این مطلب می‌خواهیم شما را با شیک‌ترین رنگ‌ها رژلب آشنا کنیم تا با شناخت آن‌ها و تهیه‌کردنشان، آرایشی زیبا انجام داده و در مهمانی‌ها و مراسم‌های مهم بدرخشید.

رژ لب پاستلی و کالباسی

درست است که سال جدید سال خداحافظی با رنگ‌ها و آرایش‌ها مات و ملایم است؛ اما رژهای کالباسی و رنگ‌های پاستلی در آرایش لب هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند.

این رنگ‌ها ترکیبی از آرامش و جذابیت برای افرادی که سبک‌های آرایش ساده را دوست دارند بوده و گزینه بسیار خوبی برای افراد ساده پسند هستند. از صورتی کم‌رنگ تا بژ، همه جزو پالت پاستلی ترند شده در سال جدید هستند.

برای افرادی که آرایش با ظاهر طبیعی را دوست دارند، استفاده از این رژ لب‌ها در کنار رژگونه هلویی مات بسیار کاربرد دارد.

لب‌های دورنگ

امسال آرایش‌های جدید که مدل قدیم نیستند، بسیار ترند شده‌اند. آرایش لب به سبک دورنگ می‌تواند در سبک آرایشی شما غوغا به پا کند. در لیست ترندهای رنگ رژلب سال جدید سبک آرایش لب با دورنگ مکمل بسیار دیده شده و طرف‌داران بسیار زیادی دارد.

در این سبک، لب پایینی کم‌رنگ‌تر و روشن‌تر از لب بالایی آرایش شده تا ظاهری طبیعی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید لب بالا را به رنگ هلویی و لب پایینی را به رنگ کرم ٰآرایش کنید. این مدل آرایش لب در کنار یک رژ گونه‌ هماهنگ با رنگ‌های لب می‌تواند بسیار چشم‌نواز باشد.

رنگ رژ لب درخشان و شاین

انتخاب رنگ رژ لب شاین دار گزینه بسیار جذابی برای مهمانی‌های رسمی و عروسی است. انتخاب این مدل رژ لب نشانه‌ای از جسارت و سرزندگی شما است.

سال جدید وقت خداحافظی با آرایش‌های ملایم و غرق‌شدن در دنیای رنگ‌های شاداب و درخشان است. همان‌طور که خط چشم‌های نئونی و سایه‌های گلیتری مد شده‌اند، رژ لب‌های براق و درخشان نیز بسیار ترند شده است. اگر دوست دارید یک آرایش خیره‌کننده و مد روز داشته باشید از رنگ رژلب قرمز شاین غافل نشوید.

رژ لب متالیک و براق

یک نکته مهمی که باید بدانید آن است که سبک آرایش متالیک هر روز طرف‌داران بیشتری پیدا می‌کند و این محبوبیت آن‌قدر زیاد شده که رژ لب‌های متالیک در لیست ترندهای رنگ رژ لب قرار گرفته‌ است.

جلوه و درخشندگی فلزی در کنار تغییر هاله‌ رنگ با تغییر در نور می‌تواند ابعاد جدیدی از آرایش را به روی شما بازکرده و جذابیت شما را افزایش دهد. رنگ‌های سبز و آبی تطبیق‌پذیری بیشتری نسبت به دیگر رنگ‌ها از خود نشان می‌دهند. البته اگر آرایش با رنگ‌های سرد را دوست ندارید هم مشکلی نیست، تمام رژ لب‌های متالیک و براق زیبا هستند و آرایش شما را خاص می‌کنند.

 رژ لب قرمز

دوباره به سراغ رنگ قرمز می‌رویم. این رنگ برای هر مناسبت و مهمانی مناسب است. قرمز کلاسیک اولین و پرطرف‌دارترین رنگ در لیست ترندهای رنگ لب در سال جدید است.

شما بدون شک و تردید می‌توانید این رنگ را انتخاب کرده و از انتقال احساس اعتمادبه‌نفس، قدرت و سرزندگی که منتقل می‌کند لذت ببرید. فرقی ندارد از قرمز مات استفاده می‌کنید یا قرمز درخشان، این رنگ محبوب‌ترین رنگ رژ ترند سال جدید است.

کلاً طیف رنگی قرمز جزو رژهای جذاب و پراستفاده محسوب می‌شود. برایی زیباتر دیده‌شدن بافت رژ لب قرمز توصیه می‌کنیم که ابتدا رویی لب نرم‌کننده و بالم لب بزنید و سپس رژ لب بزنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

بیشتر بخوانید

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.