رسانه اینترنتی فانیلی

شال های مد سال را بشناسید

همه خانم‌ها دوست دارند که همیشه یک استایل شیک و مد روز داشته باشند. یکی از مواردی که در استایل خانمذها بسیار تاثیرگذار بوده، شال و روسری مناسب است.

شما با شناخت شال های مد سال می‌توانید برای خودتان یک استایل زیبا و خاص آماده کنید. شال و روسری یکی از مهم‌ترین اجزای استایل شما بوده که چهره شما را بهتر نشان می‌دهد. شال و روسری علاوه بر زیبایی باید سبک و راحت باشد. شال و روسری در حالت کلی به دودسته اسپرت و مجلسی تقسیم می‌شود. برای اینکه استایل شما بهتر دیده شود هر مدل شال و روسری در موقعیت مناسب خودش باید استفاده کنید. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

شناخت شال های مد سال

  • شال و روسری نخی برای همه فصل‌های سال مناسب بوده؛ ولی بهتر است از این شال در فصل تابستان استفاده شود. جنس نخی سبک و راحت است و خبر خوب آن که عرق را به‌خوبی جذب می‌کند. شال و روسری در مدل‌های ساده و طرح‌دار در بازار بسیار فراوان هستند. دراین‌رابطه باید بدانید که رنگ‌بندی شال و روسری نخی زیاد بوده و شما با هر لباسی می‌توانید آن را استفاده کنید. شال و روسری رنگ روشن برای پوست‌های تیره و شال و شال رنگ تیره برای پوست‌های روشن مناسب است. شال نخی که دور آن گیپور دوخت شده باشد برای موقعیت های مجلسی مناسب بوده و در واقع یکی از شال های مد سال است.
  • روسری کشمیر لمه اورجینال یکی از مدل‌های ترند پاییزه است. جنس این روسری نخی کشمیر بوده و برای زیبایی بیشتر قسمت لبه آن لمه دوزی شده است. این روسری وارداتی بوده و ایستایی بسیار خوبی بر روی سر دارد.
  • زمانی که شما شال دورو می‌خرید در ظاهر شما پول یک عدد شال پرداخت کرده‌اید؛ ولی در واقعیت صاحب دو عدد شال شده‌اید. شال موهر پلیسه دورو ضخیم که برای روزهای سرد سال مناسب است. این شال وارداتی است، رنگ‌بندی زیبا دارد. ضخیم است و خیلی زیبا و خوب‌روی سر قرار می‌گیرد.
  • شال های مد سال مثل شال پلیسه: دررابطه‌با شال و روسری پلیسه، باید بگوییم که همیشه زیبا و محبوب است. روسری قواره 140 پلیسه منگوله دار، یک روسری شیک است که با انواع پالتو و بارانی ست می‌شود. همچنین شال پلیسه از جنس نخی یک گزینه عالی برای بهار و تابستان است.
  • شال موهر؛ این شال از پارچه موهر تشکیل شده است. دراین‌رابطه باید بگوییم که پارچه موهر بسیار نرم و لطیف است و در مقابل سرما ضخامت دارد. شال‌های موهر طرح و رنگ‌بندی متنوعی دارند.
  • شال موهر مخمل: این شال از ادغام دوپارچه مخمل و موهر تشکیل شده است، این شال علاوه بر لطافت، ضخامت داشته و برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب است. همچنین باید بگوییم که این شال‌ها بسیار شیک هستند و در مهمانی‌ هم می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • شال های مد سال مثل شال نخی دور گان:‌ اگر دوست دارید یک شال با طرح خاص سر کنید، شال نخی دور گان که روی آن تزیینات فلزی کار شده است به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شال ایستایی خوبی روی سر دارد. شال مجلسی دو دستک که جنس دستک‌های آن حریر است در 7 رنگ بندی متنوع و زیبا می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.
  • اگر عاشق رنگ مشکی هستید برای شما چند پیشنهاد داریم، شال موهر ریشه فیتیله، شال پلیسه برشکا منگوله‌دار و شال پاییزه دانتل دوزی شده همه رنگ مشکی هستند و طرح‌های متنوعی دارند که می‌توانید در استایل‌های مختلف سر کنید. ابعاد همه شال‌ها 200 در 75 سانتی‌متر است.
  • شال مخمل به‌تنهایی جذاب بوده  و اگر لمه دوزی شده باشد که جذابیت آن بیشتر می‌شود.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

بیشتر بخوانید

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.