رسانه اینترنتی فانیلی

ست کردن رنگ های مختلف لباس یاد بگیرید

هماهنگ کردن و ست کردن رنگ‌های لباس از جمله کارهای مهمی است که افراد برای شیک‌پوش بودن باید انجام دهند.

ست کردن رنگ های لباس با یکدیگر شاید در نگاه اول کاری ساده و راحت باشد؛ اما انجام آن احتیاج به اصول خاصی دارد. تعداد زیادی رنگ‌های زیبا وجود دارد که شما می‌توانید به کمد خود اضافه کنید، بنابراین خودتان را به یک‌رنگ خاص و طرح محدود نکنید. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

ست کردن رنگ های لباس

شاید شما هم به این موضوع فکر کرده‌اید که کدام رنگ‌ها بیشتر به هم آمده و به بهترین شکل با هم هماهنگ می‌شوند؟ ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا ترکیب رنگ‌های مناسب هم را شناخته و برای خودتان یک استایل زیبا بزنید.

چه رنگ‌هایی با آبی ست می‌شوند؟

یکی از رنگ‌های پرطرف‌دار آبی است؛ اما چگونه تناژهای مختلف آبی را با رنگ‌های مکمل هماهنگ کنیم؟ محبوب‌ترین ترکیب در، ست ‌کردن رنگ های مختلف لباس سرمه‌ای و نارنجی است که بیشترین جذابیت را دارد.

برای ست‌کردن رنگ لباس با یک پالتو سرمه‌ای و کیف زنانه و بوت به رنگ نارنجی، می‌توانید استایلی مدرن و شیک برای خودتان تدارک ببینید. برای ست‌کردن سایر تناژهای رنگ آبی می‌توانید از رنگ‌های زیر استفاده کنید:

  • آبی روشن را با رنگ زرد و سایه‌های صورتی ست کنید.
  • یادتان باشد آبی رویال یا سلطنتی را با رنگ‌های تند همچون قرمز، سفید، صورتی کم‌رنگ و زرد ترکیبی بی‌نظیر می‌شود.
  • آبی پاستلی با رنگ‌های مکمل مثل هلویی، سفید، خاکستری، صورتی و مخصوصاً آبی تیره ترکیبی ایده‌آل هستند.
  • آبی آسمانی زمانی که با رنگ‌های کرم، سفید و طلایی ترکیب شود، عالی به نظر می‌رسد.

این رنـگ‌ها را با صورتی ست کنید

تمام‌رنگ‌های صورتی و آبی اگر با سایه ‌مکمل یکدیگر ست شوند، ترکیبی جذاب به وجود می‌آورند. اگر تناژهای مختلف ارغوانی یا صورتی تند را دوست دارید، برای داشتن یک استایل کاملاً جسورانه می‌توانید رنگ آبی همچنین صورتی فوشیا که بیشتر به رنگ بنفش نزدیک است، را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید استایل شما ملایم باشد، رنگ صورتی و آبی پاستلی را با یکدیگر امتحان کنید. یک ترکیب دیگر که اصلاً قدیمی نخواهد شد، ترکیب شلوار جین آبی تیره با شومیز صورتی روشن است. این ست یک استایل اسپرت و شیک را برای شما به وجود می‌آورد.

اصول ست‌کردن رنگ بنفش برای لباس

یکی از رنگ‌هایی که ست‌کردن با آن کار سختی است، استایل کردن لباس با رنگ بنفش است. یک انتخاب بی‌نظیر که استایل شما را بسیار جذاب می‌کند، ترکیب رنگ بنفش اسطوخودوسی با طوسی روشن است.

فراموش نکنید برای داشتن ظاهری متفاوت، زیورآلات نقره‌ای را به استایل خود اضافه کنید. حالا اگر دوست دارید از رنگ‌های درخشان استفاده کنید، می‌توانید به سراغ رنگ تیره مثل بنفش انگوری و زغالی بروید یا اگر لباسی با رنگ بنفش روشن دارید، برای ایجاد تعادل آن را با خاکستری تیره ست کنید.

نحوهٔ سـت کردن لباس با رنگ‌های هم خانواده

نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید آن است که لباس‌های تک‌رنگ یا مونوکروم می‌توانند کاملاً شیک و ساده یا از آن‌ور خسته‌کننده باشند. همه چیز به نحوه چیدمان شما و اینکه چگونه رنگ‌های هم‌خانواده را باهم ترکیب کنید، بستگی دارد.

یک روش عالی و بسیار کاربردی برای داشتن یک استایل شیک، بازی با سایه‌های هم‌رنگ است. برای مثال اگر رنگ خاکستری را برای تیپ خودتان انتخاب کرده‌اید، بهتر است رنگ‌ لباس‌های شما به‌تدریج از خاکستری کم‌رنگ به سمت خاکستری پررنگ و همچنین زغالی رفته و استایل متفاوتی را برای خودتان ایجاد کنید. این ترفند در کنار حس آرامشی را که در استایل شما القا می‌کند، ظاهری بی‌نهایت شیک به شما می‌بخشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.