رسانه اینترنتی فانیلی

زیباترین جاهای دیدنی عباس آباد

یکی دیگر از شهرهای زیبای شمال ایران در استان مازندران، شهرستان عباس آباد است. جاهای دیدنی عباس آباد همچون دیگر شهرهای شمال کشور یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران هستند.

جاهای دیدنی عباس آباد در استان مازندران از زیبایی خاصی برخوردارند، چنان زیبا که انگار تکه‌ای از بهشت در این نقطه از زمین فروافتاده است. همراه رسانه اینترنتی فانیلی سفری دلپذیر به این نقطه از کشور داشته باشید.

جاهای دیدنی عباس آباد

شهرستان عباس آباد یکی از شهرهای مازندران است که بر کرانه دریای خزر گسترده شده و یکی از جاهای دیدنی مازندران است. عباس آباد با شهرستان تنکابن از غرب، چالوس از شرق و کلاردشت از جنوب همسایه است. همچنین دریای خزر از شمال و ارتفاعات رشته‌کوه البرز در قسمتی از جنوب این شهرستان را احاطه کرده‌اند. موقعیت جغرافیایی خاص این شهرستان باعث شده که مملو از جاذبه‌های طبیعی و توریستی شگفت‌انگیز باشد. در ادامه مطلب به معرفی چند مورد از زیباترین جاهای دیدنی عباس آباد می‌پردازیم.

تنگه بهشت عباس آباد کجاست؟

تنگه بهشت یکی از عجیب‌ترین و رویایی‌ترین جاذبه‌های طبیعی ایران است که در هفت‌ کیلومتری جنوب شهرستان عباس آباد واقع شده است. در روزهای خلوت و بدون ترافیک طی‌ کردن این مسیر تنها پانزده دقیقه طول می‌کشد. فاصله این تنگه از تهران نیز حدود 180 کیلومتر است. برای رسیدن به این تنگه باید به سمت خرماچال و روستای ماشالله آباد حرکت کنید.

تونل جنگلی عباس آباد

عباس آباد نیز مانند سایر شهرهای شمال کشور در اسارت جنگل‌های انبوه و سرسبز است. از میان جنگل، جاده عباس آباد به کلاردشت می‌گذرد که خود یکی از جاهای دیدنی کلاردشت به عباس آباد است. این جاده به طول 25 کیلومتر نه‌ تنها از میان جنگل زیبای عباس آباد که حتی از ساحل دریای خزر نیز عبور می‌کند و بخشی از زیبایی‌های شمال کشور را در مقابل چشمان گردشگران نمایش می‌دهد.

غار دهچال از جاهای دیدنی عباس آباد

در ایران غارهای مرموز و اسرارآمیز زیادی وجود دارد که بعضی از آنها زیبایی سحرانگیز و مسحورکننده‌ای دارند. غار دهچال عباس آباد نیز یکی از این غارهای زیبای شمال کشور است. برای رسیدن به این غار زیبا و عجیب باید از میان جنگلی انبوه با درختانی سر به فلک کشیده عبور کنید. مسیر رسیدن به غار نیز از زیبایی‌های خاص و شگفت‌انگیزی برخوردار است.

پارک ملی خشکه‌داران از جاهای دیدنی عباس آباد

در حد فاصل نشتارود و شهرستان عباس آباد یکی از جنگل‌های بکر و مناطق حفاظت شده ایران واقع شده است. این جنگل با مساحت تقریبی دو میلیون و ششصد هزار مترمربع یکی از آخرین اکوسیستم‌های جنگلی جلگه‌ای در کشور است. گونه‌های کمیاب گیاهی و جانوری مانند ممرز، بلوز، لیکلی و حتی پرندگانی مانند حواصیل خاکستری را می‌توانید در این جنگل مشاهده کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

بیشتر بخوانید

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.