رسانه اینترنتی فانیلی

خانم‌های شیک چه وسایلی داخل کیف خود دارند؟

یک خانم باکلاس همیشه باید برای هز کسی یا هر چیزی آماده باشد و یکی از مهم‌ترین ملزومات این امر محتویات داخل کیف است.

شاید شما فکر کنید وسایل داخل کیف چه ربطی به شیک و باکلاس بودن افراد دارد اما در این رابطه باید بگوییم افرادی را می‌توان شیک بیان کرد که حواسشان به همه‌چیز باشد. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

وسایل داخل کیف

ما در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم چه وسایلی لازم و ضروری است که داخل کیف خود بگذارید.

کیف پول

اولین و مهم‌ترین وسیله‌ای که باید داخل کیف خودتان قرار دهید یک کیف پول است که در آن می‌توانید تمام پول نقد، کارت‌های بانکی و… را قرار دهید. یادتان باشد افراد شلخته تمام کارت‌هایشان در کیف پراکنده است.

کیف لوازم‌آرایش

یکی از ضروری‌ترین وسایلی که هر خانمی باید داشته باشد کیف لوازم‌آرایش است. داخل این کیف ریمل، خط چشم و رژ لب قرار دهید تا برای رفتن به هر مکانی هر لحظه که بخواهید آمادگی داشته باشید.

 وسایل داخل کیف مثل خوشبوکننده دهان

خانم‌ها باید برای جلوگیری از بوی بددهان بعد از غذاخوردن همواره در کیف خود خوشبوکننده داشته باشند تا از آن استفاده کنند. خوشبوکننده‌هایی مانند آدامس و اسپری تا هنگام لبخندزدن و حرف‌زدن با دیگران نگرانی از این بابت نداشته باشند.

عطر

عطر جزو مهم‌ترین وسایلی است که هر خانمی‌ باید داشته باشد. زیرا بوی عرق بسیار آزاردهنده است. برای جلوگیری از بوی عرق، همیشه در کیفتان عطر داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کرده و همیشه خوشبو باشید.

عینک‌آفتابی و جعبه آن

برای رفتن بیرون از خانه باید حتماً عینک‌آفتابی داشته باشید تا هنگام قرارگرفتن در معرض آفتاب از آن استفاده کنید. اگر در معرض نور قرار بگیرید و عینک نداشته باشید اصلاً چهره زیبایی ندارد.

ضدعفونی‌کننده

به لیست وسایلی که در کیف خود قرار داده‌اید یک ضدعفونی‌کننده دست را اضافه کنید؛ زیرا وجود این وسیله در کیف خانم‌ها و استفاده از آن در مواقع ضروری به خوشبو شدن دست و ازبین‌رفتن میکروب‌های دست کمک می‌کند.

وسایل داخل کیف مثل پد و دستمال‌کاغذی

پد و دستمال‌کاغذی را فقط در دوره خاصی نباید در داخل کیفتان قرار دهید؛ بلکه بهتر است این مورد جزو وسایل داخل کیف شما باشد تا در مواقع لازم از آنها استفاده نمایید؛ زیرا اتفاقات را نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

دستمال مرطوب

از جمله مهم‌ترین وسایل داخل کیف دستمال مرطوب است؛ زیرا برخی از مواقع بیرون از خانه ممکن است به روشویی و صابون هم دسترسی نداشته باشید در این صورت اگر دستمال مرطوب در کیفتان باشد می‌توانید این مشکلات را رفع کنید. حتی اگر آرایش شما نیز خراب شده باشد می‌توانید با استفاده از دستمال مرطوب، آرایشتان را اصلاح نمایید.

دفترچه و خودکار

از ملزومات اصلی کیف خانم‌های حواس‌جمع به‌همراه‌داشتن یک دفتر کوچک به همراه یک خودکار ساده است.

لوازم جانبی مو، کش مو، برس یا شانه

شانه و کش مو از آن وسیله هستند که قطعاً روزی به کارتان می‌آیند. در مواقعی که موهای باز شما را اذیت می‌کند و مخصوصاً در هوای گرم سبب عرق‌کردنتان می‌شود اگر کش مو و شانه در کیفتان باشد می‌توانید به‌راحتی موهای خود را عقب بکشید و با کش ببندید.

 وسایل داخل کیف مثل آینه

آینه وسیله‌ای اساسی برای همه خانم‌ها است که می‌توانند با استفاده از آن چهره خود را مرتب یا آرایش نمایند.

چسب‌زخم

داشتن یک چسب‌زخم درون کیف می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد؛ زیرا ممکن است گاهی اوقات بیرون از خانه، کفشتان پای شما را بزند و یا خراشی روی دستت بیفتد.

سنجاق‌قفلی

اگر می‌خواهید به بیرون از خانه بروید حتماً در کیفتان سنجاق‌قفلی قرار دهید؛ زیرا گاهی ممکن است که یکی از دکمه‌های مانتو و یا لباستان افتاده باشد، سنجاق‌قفلی می‌تواند کمک‌کننده باشد.

آب‌نبات و شکلات

ممکن است هر کسی در برخی مواقع دچار افت فشار و سرگیجه شود؛ بنابراین یک خانم دوراندیش باشید و برای بهبود حال خود یا اطرافیانتان از آب‌نبات یا شکلات استفاده کنید.

کرم مرطوب‌کننده دست

در نهایت کرم مرطوب‌کننده یک وسیله ضروری برای داخل کیف است. زیرا گاهی اوقات دست‌ها خشک شده نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند پس باید در این مواقع زیبایی دست‌هایتان را فراموش نکنید و دست خود را با کرم مرطوب نمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.