رسانه اینترنتی فانیلی

با این شال‌ و روسری‌های ترند؛ عید امسال تیپ متفاوتی را بزنید!

شال و روسری یک آیتم تاثیرگذار در استایل شما به عنوان اکسسوری است. بنابراین هر تیپی که داشته باشید باید از یک اکسسوری در تیپ خود استفاده کنید.

هنگام ست‌کردن شال و روسری مناسب عید با لباس و مانتوی خود باید به چند نکته مهم دقت داشته باشید تا در نهایت یک استایل شیک و زیبا را برای خودتان تهیه کنید. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید تا استایل مناسب عید را برایتان آماده کنیم.

ست‌کردن شال و روسری مناسب عید

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید آن است که رعایت‌کردن برخی نکات ریز و کلیدی که معمولاً موردتوجه استایلیست‌ها است؛ مانند توجه به استایلی که در هر فصل ترند می‌شود، به شما کمک می‌کند که زیباترین انتخاب را داشته باشید.

بنابراین، اگر عید امسال هم دوست دارید؛ مانند ملکه‌ها بدرخشید در انتخاب اکسسوری‌های استایلتان به‌خصوص شال خود حساسیت بیشتر به خرج دهید.

روسری کوچک

قطعاً همان‌طور که همه می‌دانیم یکی از شال و روسری‌هایی که امسال بسیار ترند هستند، روسری کوچک‌ بوده که یک مد جهانی است و طرز بستن آن شکل‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید از این مدل روسری‌ها به‌عنوان دستمال‌گردن نیز استفاده کنید.

این روسری در واقع یک استایل قدیمی است که دوباره به عرصه مد برگشته و طرف‌داران بسیار زیادی نیز دارد. حتماً اگر کمد مادر یا مادربزرگ خود را باز کنید یکی از این روسری‌ها در آن پیدا می‌کنید.

از این مدل می‌توان در تابستان به‌خوبی استفاده کرد و چون کوچک است احساس گرما نخواهید کرد.

شال و روسری مناسب عید مثل شال‌های پلیسه

این شال‌های زیبا چند سالی است که مد شده‌اند و از آن می‌توانید در مراسم‌ها و مکان‌های مختلف استفاده کنید. این مدل شال به دلیل سبکی و درعین‌حال حجیم بودن، طرف‌داران بسیار زیادی داشته و همچنان جزو شال و روسری مناسب عید قرار دارد؛ بنابراین شما با هر نوع مانتو و استایلی می‌توانید یکی از این شال‌ها را انتخاب کنید.

شال‌های ریشه‌دار

لباس‌های ریش‌ریش امسال در خیابان و فشن شوها بسیار دیده می‌شوند.

باتوجه‌به آن طراحان ایرانی این ترند را در شال‌ها پیاده کرده تا خانم‌های زیبای ایرانی از مد امسال بهره‌مند باشند.

شال و روسری مناسب عید مثل روسری سیلک‌ و ابریشمی

یکی از انواع شال و روسری مناسب عید روسری‌های سیلک و ابریشمی هستند که جذابیت خاصی را به استایل شما می‌بخشند. این روسری‌ها موردپسند همه بوده و با هر تیپی ظاهر زیبایی پیدا می‌کنند.

این روسری‌ها رنگ‌ها و اندازه‌های متنوعی دارند و برای مجالس رسمی‌تر بسیار مناسب است.

این رنگ شال‌ها عید امسال مد هستند!

شال کرم: شال کرم یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها است که با انواع لباس‌ها ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورد. شما می‌توانید از این رنگ شال در استایل‌های مختلف رسمی، اسپرت و… استفاده کنید. این شال به‌سادگی با انواع استایل‌ها هماهنگ شده و برای فصل گرم مانند تابستان و بهار نیز انتخاب بسیار مناسبی است. شال کرم برای پوست‌های روشن و گرم مناسب است.

شال سفید: شال و روسری سفید، یکی از اکسسوری پوشاک کاربردی بوده که در تیپ و استایل شما بسیار تأثیرگذار است. هر خانمی باید یک شال سفید در کمد خود داشته باشد. شال رنگ سفید را می‌توان جزو شال و روسری مناسب عید قرار داده و با مانتو کرم، رنگ‌های سبز، صورتی و آبی کاربنی ست کنید. سفید مناسب پوست‌های سفید و روشن است.

شال بنفش: شال بنفش در طیف رنگی تیره – روشن در بین زنان و دختران طرف‌داران بسیار زیادی دارد، شال بنفش طرح‌دار یا شال بنفش کارشده و مجلسی در جنس حریر، لمه، موهر، لنین، پشمی، ابریشم و ویسکوز وجود دارد. این شال برای افراد با پوست روشن و رنگ پوست خنثی مناسب است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.