رسانه اینترنتی فانیلی

از بین بردن خط اخم بدون بوتاکس

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن روبه‌رو هستند و دوست دارند آن را درمان کنند، خط اخم بین دو ابرو است.

از بین بردن خط اخم خواسته همه افراد است که برای آن حاضر هستند که پول زیادی را صرف کنند. دراین‌رابطه باید بگوییم که خط اخم به دلیل استرس، آفتاب و ژن به وجود می‌آید و علاوه بر بوتاکس با درمان‌ها خانگی قابل‌درمان است؛ بنابراین همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید تا به شما از بین بردن خط اخم بدون بوتاکس را آموزش دهیم.

از بین بردن خط اخم بدون بوتاکس

یکی از اتفاقاتی که برای همه ما افتاده آن است که گاهی نگاه سریع به آینه می‌اندازیم تا موها یا آرایش خود را چک کنید و چین‌وچروک و خطوطی را می‌بینم  که تازه شکل گرفتند. شاید یکی از زشت‌ترین آن‌ها چروک‌های عمودی است که بین ابروهای شما قرار دارد.

حالا ما در ادامه قصد داریم چند راهکار موثر را به شما بگوییم تا با انجام آن خودتان را از شر این خط مزاحم راحت کنید.

مصرف مولتی‌ویتامین

یکی از کارهای مهمی که همه افراد باید انجام دهند، خوردن مولتی‌ویتامین است. خوردن مولتی‌ویتامین باکیفیت بالا به ازبین‌بردن خطوط اخم و چروک‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.  سعی کنید مولتی‌ویتامین‌هایی با اسیدهای چرب امگا 3 پیدا کنید. این اسیدهای چرب پوست شما را هیدراته و جوان نگه داشته و در نهایت کمک می‌کند خطوط اخم از بین بروند.

با پوست خود مهربان باشید

هر وقت که صورتتان را لمس می‌کنید آرام این کار را انجام دهید این کار برای استفاده از لوسیون‌ها و سرم‌ها و برای شست‌وشو و خشک‌کردن صورت نیز به باید انجام شود.

نکته مهمی که باید بدانید آن است که اسکراب پوست نیز به‌شدت می‌تواند به پوست آسیب رسانده و پوست شما را از بین ببرد که در نهایت منجر به خطوط اخم و چروک‌های مزاحم می‌شود.

از بین بردن خط اخم با ماساژدادن صورت

ماساژدادن صورت راهکاری ایده‌آل برای آرامش بخشی و خلاص‌شدن از خطوط اخم در یک‌زمان است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که انگشتان دست خود را روی پیشانی قرار داده و آنها را با حرکات حلقه‌ای روی صورت بمالید.

این کار پوست اطراف چشمان و پیشانی را تکان داده و کمک می‌کند آن‌ها قوی‌تر شوند؛ اما فقط یک نقطه را ماساژ ندهید، انگشت‌های سبابه خود را به نقطه‌های مختلف در پیشانی خود حرکت دهید.

شما همچنین می‌توانید ماساژ نیشگونی را امتحان کرده؛ زیرا این روش باعث از بین بردن خط اخم می‌شود. به این روش که با انگشتان شست و انگشتان اشاره خود بین ابروهایتان را نیشگون بگیرید، پوست خود را از صورت خود بکشید و 10 ثانیه نگه دارید این کار را در طول ابروها تکرار کنید.

ماسک سفیده تخم‌مرغ

کلاژن و پروتئین موجود در تخم‌مرغ می‌تواند باعث سفتی پوست و کاهش خطوط چین‌وچروک شود. برای ساخت این ماسک سفیده را از زرده تخم‌مرغ جدا کرده و لایه‌ای را روی پیشانی خود قرار دهید. این ماسک بعد از 10 دقیقه خشک می شود و می توانید آن را با آب ولرم شستشو دهید. هر روز این کار را تکرار کنید تا سریع‌تر خط اخم خود را رفع کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.