رسانه اینترنتی فانیلی

وحشتناک ترین حشرات دنیا را بشناسید!

اگر از جمله افرادی هستید که فوبیای حشرات دارند، با این مطلب کابوس به سرغ شما خواهد آمد.

وحشتناک ترین حشرات دنیا می‌توانند خواب خوش را از شما بگیرند. اگر مبتلا به انتوموفوبیا یا همان ترس از حشرات هستید، ممکن است با خواندن این خبر عصبی شوید. تقریبا ۹۵۰ هزار گونه حشره روی کره زمین وجود دارد که تعدادی از آن‌ها را حشرات و خزنده‌های وحشتناک به خودشان اختصاص داده اند! ترسناک‌ترین حیوانات جهان که ممکن است ترس در دل شما بیاورد اما با این حال این حشرات و خزندگان بسیار موجوداتی دلهره آورتر هستند. در ادامه این مطلب چند خزنده که می‌توان به آن‌ها لقب وحشتناک‌ترین خزنده ها روی کره زمین را داد معرفی شده اند. با مجله اینترنتی فانیلی همراه شوید تا با  این حشرات و خزندگان آشنا شوید.

این حشره جزو وحشتناک ترین حشرات دنیا

این حشره یک سوسک عظیم‌الجثه است. نام این حشره Titan Beetle است. احتمالا این نام برای شما آشنا نیست. طول این حشره می‌تواند به طول ۶.۵ اینچ برسد و دارای فک پایینی قدرتمندی است که می‌تواند مداد را از وسط بشکند. این حشره که جزوه وحشتنا‌ترین خزندگان به شمار می‌رود می‌تواند حتی انگشت شما را گاز بگیرد و بشکاند.

این حشرات یکی دیگر از ساکنان وحشتناک جنگل‌های بارانی هستند و هنگام احساس خطر به انسان حمله می‌کنند. در صورتی که در مناطقی سکونت داشتد که این حشره وجود دارد بهتر است از او دوری کنید. زیرا در زمانی که به او نزدیک شوید او احساس خطر می‌کند و در این صورت با حمله به شما آسیب خواهد رساند.

کرم Brahmin Moth Caterpillar

این کرم خاص کاملا عجیب است و مشابه دیگری ندارد. شاخک‌های آن مانند دوک‌ از شکمش بالا آمده‌اند و به عنوان یک مکانیسم دفاعی عمل می‌کنند. این حشره نیز در مواقعی که به او نزدیک شوید به شما حمله می‌کند. این حشره که جزو وجشتناک‌ترین خزندگان جهان ب شمار می‌رود با اینکه چثه بزرگی ندارد اما با این حال می‌تواند آسیب‌های جدی به شما برساند. پس سعی کنید در صورتی که با آن‌ها رو به رو شدید با حفظ آرامش خود سریعا آن محل را ترک کنید.

Camel Spider از وحشتناک ترین حشرات دنیا است

این حشره نه عقرب واقعی و نه عنکبوت واقعی است. از این رو می‌تواند بسیار موجودی دلهره آور باشد. زیرا شما نمی‌دانید که با چه موجودی طرف هستید. تنها باید بدانید که این موجود هم خطرات عقرب و هم خطرات عنکبوت را دارد. قطعا شما می‌دانید که حشراتی مانند عقرب و عنکبوت حتی خطر مرگ را نیز برای انسان و سایر موجودات دارند.

سعی کنید تا جایی که ممکن است از این حشره که یکی از وحشتناک ترین حشرات دنیا است دوری کنید. زیرابرای شما خطرات مرگ دارند. طول این حشره گاهی می‌تواند به ۶ اینچ نیز برسد. در حالی که افسانه‌های شهری زیادی در مورد خطر آن‌ها برای انسان وجود دارد، ولی آن‌ها سمی و تهاجمی نیستند.

حشره Puss Moth Caterpillar

گفته می‌شود که لارو‌های کرم خروس شباهت زیادی به یک نوع گربه ایرانی دارند و همین موضوع باعث شده نام گربه هم به اسم این حشره اضافه شود. این کرم یکی از وحشتناک ترین حشرات دنیا است. این حشره با ظاهر ناخوشایندش، یکی از سمی‌ترین کرم‌های خروس در آمریکای شمالی است.

رتیل Goliath Birdeater

اسم گویای همه چیز است. این رتیل غول پیکر آنقدر بزرگ است که گفته شده می‌تواند یک پرنده را بخورد. این ساکنان جنگل‌های بارانی می‌توانند پایی به طول ۱۱ اینچ داشته باشند و طول عمرشان نیز تا 25 سال است. ای خزنده که از وحشتناک ترین حشرات دنیا جهان است امکان اینکه شما را گاز بگیرد را دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.