رسانه اینترنتی فانیلی

آستارا شهری ایده آل برای سفر در پاییز

طبیعت پاییزی آستارا این روزها زبانزد خاص و عام شده است. این شهر شمالی در هر فصلی از سال زیبایی‌های مسحور کننده خودش را دارد. با ما در این مقاله به تماشای طبیعت زیبای پاییزی این شهر بنشینید.

شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سفر به شهرهای شمالی را در هر شرایطی و در فصلی دوست دارند؟ کدام‌یک از شهرهای شمالی در لیست مقاصد محبوب گردشگری شما جا دارند؟ آیا آستارا هم جزو شهرهایی است که سفر به آن را می‌پسندید؟ طبیعت زیبای پاییزی این شهر چشمان هر بیننده‌ای را نوازش می‌کند. همراه فانیلی سفری به این شهر زیبای شمالی داشته باشید.

آستارا کجاست؟

این حقیقت که ایران کشور چهارفصل است دیگر بر کسی پوشیده نیست. طبیعت زیبای ایران در هر فصلی هرکسی را مجذوب و شیفته می‌کند. در این میان شهرهای شمالی کشور سهم بسیاری در زیبایی کشور دارند. جنگل‌های فراوان شمال کشور در کنار دریای بی‌کران خزر و رشته‌کوه‌های سر به فلک کشیده البرز باعث خلق مناظری شده‌اند که هرکسی را به وجد می‌آورند.

آستارا شهری در شمالی‌ترین نقطه گیلان است که درست در مرز با جمهوری آذربایجان واقع شده است. جالب اینجاست که این شهر از نظر جغرافیایی نیز در مرکز منطقه تالش قرار گرفته است. هم‌جواری با دریای خزر باعث شده که این شهر یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور باشد.

شهر آستارا دارای سواحل بی‌شماری است که ساحل صدف آستارا یکی از معروف‌ترین آن‌هاست. علاوه بر سواحل زیبا، این شهر دارای جنگل‌های زیادی است که در پاییز چهره‌ای بسیار دلربا به خود می‌گیرند. جاهای دیدنی آستارا همیشه در لیست محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور قرار داشته‌اند.

این شهر در فصل پاییز درست مانند یک بوم نقاشی رنگارنگ است که خالق هستی به زیبایی هرچه تمام‌تر آن را به تصویر کشیده است. بناهای تاریخی، جنگل، دریا، رودخانه، آبشار و تالاب این شهر را محبوب دل‌ها گردشگران و طبیعت‌گردان کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.