گزارش جدید والاستریت ژورنال بهنقل از منابع آگاه نشان میدهد که OpenAI، خالق ChatGPT، اولین تبلیغ تلویزیونی خود را در جریان مسابقهی سوپر بول روز یکشنبه پخش خواهد کرد.
سوپر بول با توجه به مخاطبان زیادش، یکی از مطلوبترین رویدادهای تلویزیونی جهان برای تبلیغکنندگان است و با توجه به اینکه تبلیغات سوپر بول میتواند هیاهوی زیادی ایجاد کند، تصمیم OpenAI برای انتخاب این مسابقه جای تعجب ندارد.
والاستریت ژورنال میگوید که تبلیغ سوپر بول اولین ورود OpenAI به تبلیغات تجاری خواهد بود. رقبایی مانند گوگل، سال ۲۰۲۴ در جریان همین مسابقه، تبلیغاتی را در زمینهی هوش مصنوعی بهنمایش گذاشتند.
مقالهی مرتبط
-
OpenAI؛ شرکت مرموزی که میخواهد زودتر از همه به هوش مصنوعی انسانگونه برسد
زویی رودرمن، مدیر ارشد محتوای Adweek، میگوید که قیمت یک آگهی ۳۰ ثانیهای در جریان مسابقهی سوپر بول ۲۰۲۵ تا هشت میلیون دلار افزایش یافته است.