رسانه اینترنتی فانیلی

چند پیشنهاد برای حالت‌دهنده‌ی موی فر

آرایش موهای فر یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین چالش‌هایی است که افراد دارای این نوع مو هر روز با آن مواجه می‌شوند. گاهی اوقات، این سختی به تکنیک‌هایی که هر فرد برای استایل کردن موهای خود به کار می‌گیرد مرتبط است و گاهی هم انتخاب و خرید بهترین حالت‌دهنده‌ی موی فر می‌تواند مشکل را تا حد زیادی رفع کند.

شما باید با بررسی عوامل مختلفی چون نوع فرها، مدل موی مورد نظر خود و البته انداز‌ه‌ی موهایتان بهترین حالت‌دهنده‌ی موی فر مردانه و زنانه را برای خود انتخاب کنید. در این مقاله از مجله اینترنتی فانیلی به معرفی بهترین حالت‌دهنده‌‌ی موهای فر و کارآیی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع حالت‌دهنده‌ی موی فر

حالت‌دهنده‌های مو انواع مختلفی دارند و شما باید براساس نیاز و راحتی خود محصول مناسب موهایتان را خریداری کنید. افرادی که موهای فری دارند باید در انتخاب محصولاتی چون اتو و حالت‌دهنده‌ی مو دقت بیشتری داشته باشند؛ چرا که حفظ سلامت و همچنین حالت تار موهای آن‌ها کمی سخت‌تر و چالش‌ برانگیزتر است.

ژل مو

ژل‌های مو دقیقا مناسب موهایی هستند که حالت دادن به آن‌ها سخت به نظر می‌رسد. استفاده از این محصول به دیده نشدن تار موهای خشک و موخوره‌های شما کمک می‌کند. هیچ چیز بهتر از یک ژل موی مناسب نمی‌تواند ظاهر موهایتان را بی‌نقص و درخشنده‌تر از هر زمان دیگری نشان دهد. اگر می‌خواهید موهایتان بدون هیچ تغییری تا چندین ساعت براق باقی بماند، باید به سراغ استفاده از این محصول بروید. این حالت‌دهنده‌ی مو به طور ویژه، مناسب افراد دارای موهای کوتاه است و بهتر است از آن تنها در ریشه‌ی موها استفاده کرد.

اسپری مو

اسپری مو معمولا برای جلوگیری از به هم خوردن حالت موها یا خواباندن مو به یک سمت استفاده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا حالت موهایتان را به شکل دلخواه خود درآورید و همانطور حفظ کنید. اسپری مو عموما در مراحل پایانی حالت دادن به مو استفاده می‌شود. این محصول را از فاصله‌‌ی ۲۰ سانتی‌متری به موهای خود اسپری کنید، بافت ریز آن به خوبی روی موها قرار می‌گیرد و پخش می‌شود. اگر به صورت روزانه از اسپری حالت‌دهنده‌ی مو استفاده می‌کنید، باید موهایتان را به طور مرتب شست‌وشو دهید و برس بکشید تا باقی‌مانده‌ی آن کاملا از روی پوست سرتان پاک شود.

موس مو

موس برای شکل و حالت دادن به موها فوق‌العاده است و همچنین به ریشه‌ی موها حجم بیشتری می‌دهد. این محصول، موهای فر شما را برجسته‌تر می‌کند تا بیشتر از هر وقت دیگری مرتب و منظم به نظر برسند. برای استفاده از موس مو بهتر است، مقداری از آن را روی کف دست خود بریزید و پس از گرم کردن از ریشه تا پایین موهایتان پخش کنید. در آخر، به کمک یک شانه موهای خود را سشوار بکشید و حالت دهید.

اگر موهای فر یا مجعدی دارید، در استفاده از موس مو زیاده‌روی نکنید؛ چرا که این کار ممکن است باعث گلوله گلوله شدن موهایتان شود. به این منظور، کافی است تنها مقدار کمی از این محصول را به وسط و نوک تار موهایتان بزنید و  از به هم فشردن آن‌ها به هم خودداری کنید. اگر می‌خواهید موهای پرحجم‌تری داشته باشید، این کار را با سر پایین انجام دهید تا موهایتان به کف سر نچسبند.

واکس مو

برای کسانیکه موهای ضخیم و فری دارند، واکس مو یکی از بهترین حالت‌دهنده‌هایی است که می‌توانند انتخاب و خریداری کنند. این محصول هم معمولا در آخرین مرحله‌ی روتین مراقبت از مو برای حالت و شکل دادن به موها استفاده می‌شود. واکس مو،‌ به جمع یا سفت شدن موهایتان کمکی نمی‌کند و در واقع بافت و ظاهری نرم و طبیعی به آن‌ها می‌بخشد. این محصول پس از استفاده خشک می‌شود و به دیده نشده موخوره‌های شما کمک می‌کند.

واکس مو را می‌توان هم روی موهای خشک و تمیز و هم موهای مرطوب استفاده کرد. کسانیکه موهای کوتاه و فری دارند، بهره بیشتری را از این محصول خواهند برد. برای استفاده از این حالت‌دهنده‌ی مو، کافی است مقداری از آن را در کف دست‌های خود گرم نمایید و پس از شانه‌کشی موهایتان، آن را در بینشان پخش کنید.

 کرم حالت‌دهنده‌ی مو

کرم حالت‌دهنده‌ی مو نوع دیگری از محصولات آرایشی است که می‌تواند نرمی و درخشندگی موها را افزایش دهد. این محصول بیشتر مناسب کسانی است که می‌خواهند بدون چرب شدن موهایشان، وز و پف بیش‌ از اندازه‌ی آن‌ها را از بین ببرند. بنابراین، افراد دارای موهای مجعد و فر می‌توانند با استفاده از کرم مو به حفظ حالت و زیبایی طبیعی موهایشان کمک کنند. فقط کافی است مقداری از این محصول را بین دست‌های خود گرم کنید و بعد آن را به خوبی در تمامی قسمت‌های موهای خود پخش نمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.