رسانه اینترنتی فانیلی

چند موردی که هر اتاق خوابی به آن نیاز دارد!

ایجاد یک اتاق خواب بزرگ به معنای صرف هزینه زیاد و پیروی از آخرین مد یا خرید مجموعه‌ای از مبلمان مناسب نیست.

اتاق خواب شما به‌عنوان پناهگاهی بعد از کارهای روزانه است. ویژگی‌های خاصی وجود دارد که فضای خواب را به یک اتاق خواب واقعی تبدیل می‌کند. این مطلب از مجله اینترنتی فانیلی به بیان نکاتی برای چیدمان و دکور اتاق خواب می‌پردازیم.

اتاق خواب با ملحفه‌های خوب

شما به اندازه کافی لیاقت استفاده ازملحفه‌های با کیفیت خوب را دارید که با سلیقه شما مطابقت داشته باشد و علاوه بر آن نرم و راحت باشند. لازم نیست آن‌ها بسیار گران‌قیمت باشند اما ملحفه تخت یک اتاق خواب باید راحت باشد و با دکوراسیون اتاق مطابقت داشته باشد.

تشک با کیفیت

وقتی سن خاصی را پشت سر گذاشتید، زمان آن رسیده است که تشک‌هایی را برای تخت خود تهیه کنید که علاوه بر کیفیت در آن احساس راحتی کنید. بزرگسالی خصوصا کمر و مفاصل یک فرد بالغ خواستار تشک با کیفیتی است که از تمام بدن شما پشتیبانی مناسب کند.

میز کنار تخت

هر تختخواب به یک میز تختخواب نیاز دارد یا حتی اگر فضای کافی دارید می‌توانید ازدو تا از آن‌ها استفاده کنید. یک اتاق خـواب بزرگ دارای نوعی مبلمان در کنار تخت است که نه تنها از لحاظ بصری اتـاق را زیباتر می‌کند. بلکه یک سطح را برای نگه داشتن آباژور، کتاب، لیوان یا جعبه‌ای فراهم می‌کند.

اتاق خواب با چراغ خواب

اگر تنها منبع نور اتاق خـواب شما یک لوستر سقفی کوچک است، اتـاق شما فضایی واقعا بزرگ نیست. درست همان‌طور که هر اتاق خـواب به یک میز کنار تختخواب نیاز دارد. هر میز کنار تختخواب نیاز به یک چراغ کنار تختخواب دارد یا چراغ‌هایی که به بالای دیوار تختخواب وصل شده باشد. در حالت ایده‌آل، یک اتاق خـواب کوچک باید دارای حداقل دو منبع نور باشد. یک اتاق خـواب بزرگ‌تر باید حداقل دارای سه منبع نوری باشد که یکی از آن منابع نوری درست در کنار تخت قرار دارد.

اتاق خواب با آثار هنری روی دیوارها

آیا دیوارهای اتاق خـواب شما خالی و سفید است؟ دیوارهای خالی باعث می‌شود یک اتاق استریل و موقتی به‌نظر برسد. اتاق خـواب شما خانه شما است. بنابراین با یک تکه از کارهای هنری بزرگ بر روی بالای کمد و چند قطعه کوچک‌تر به آن اضافه کنید تا نقطه کانونی فضای شما شود. کارهای هنری شما می‌تواند شامل نقاشی، چاپ، عکس‌های بزرگ شده، نقشه های قاب شده یا چاپ‌های گیاه شناسی، لحاف‌ها یا سایر آثار هنری نساجی یا تر و تمیز معماری باشد. این به انتخاب شما بستگی دارد.

اتاق خواب با آینه تمام قد

بعد از خـواب، مهم‌ترین عملکرد اتـاق خـواب شما به‌عنوان اتـاق رختکن است و هر اتـاق رختکن به یک آینه تمام قد احتیاج دارد که به شما امکان می‌دهد لباس خود را از سر تا پا ببینید. چه در پشت درب اتاق خـواب شما باشد، چه در داخل کمد شما باشد یا به درب کمد شما سوار شده باشد، یک آینه تمام طول را به اتاق خـواب اصلی خود اضافه کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.