رسانه اینترنتی فانیلی

چند ترفند کاربردی برای نظم بخشیدن به میز آرایش

اگر نمی‌دانید که چگونه میز آرایش خود را نظم دهید که همیشه مرتب باشد، این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

یکی از معضلات بسیاری از خانم‌ها هنگام خانه تکانی عید خصوصا مرتب کردن اتاق خواب، تمیز کردن و نظم میز آرایش است؛ چرا که بعد از هر بار آماده شدن و استفاده از لوازم آرایش، نظم میز و چیدمان وسایل بهم می‌خورد؛ از آنجا که یک میز بهم ریخته می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در نامرتب دیده شدن اتاق خواب داشته باشد، در این مطلب از مجله اینترنتی فانیلی قصد داریم که چند روش کاربردی برای نظم دهی چیدمان میز آرایش را در اختیار شما قرار دهیم.

راهکارهای موثر برای چیدمان میز آرایش ساده

روش‌های مختلفی برای تزیین میز آرایش اتاق خواب وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ اما همه روش‌ها هنگامی جواب می‌دهد که شما از هر وسیله‌ای که استفاده می‌کنید، مجدد در جای خود بگذارید. برای آنکه بدانید چگونه یک میز ارایش مرتب داشته باشید، تنها کافی است به چند نکته که در ادامه گفته می‌شود توجه داشته باشید.

استفاده حداکثری از کشو میز آرایش

در انتخاب میز آراتیش سعی کنید از مدل‌هایی استفاده کنید که کشو در آن‌ها تعبیه شده است؛ با این روش شما به راحتی می‌توانید به بسیاری از لوازم خود نظم بدهید؛ برای مثال می‌توانید بسیاری از ابزارهای آرایشی و جعبه‌های کوچک را درون آن قرار دهید.

خالی کردن تمام وسایل میز آرایش

در گام اول برای نظم میز آرایش لازم است که تمام وسایل را از روی میز و داخل کشو خالی کنیم؛ سپس با دستمال نخی و نم‌دار گرد و خاک داخل کشو و روی میز را پاک کنید. در این مرحله توجه داشته باشید که دستمال را زیاد خیس نکنید، چرا که رد دستمال روی میز باقی می‌ماند. برای تمیز ماندن داخل کشوها می‌توانید از یک روزنامه کمک بگیرید و آن را کف کشو پهن کنید.

نظم میز آرایش با دسته‌بندی لوازم آرایش

بهترین را‌ه‌حل برای آنکه چیدمان لوازم آرایش در کمد بهم نریزد، دسته‌بندی لوازم آرایشی است؛ برای این منظور لوازم را به دسته‌های کوچک تقسیم کنید؛ برای مثال کرم پودر، پنکیک، کانتور، کانسیلر و رژگونه را در یک دسته، ریمل، خط چشم و مداد چشم را در دسته دیگر قرار دهید.

در صورتی هم که می‌خواهید لوازم آرایش را روی میز قرار دهید، می‌توانید از باکس مخصوص لوازم آرایش استفاده کنید؛ در صورتی که باکس ندارید، می‌توانید چند تکه مقوا ضخیم را برش داده و آن‌ها را درون کشو قرار دهید؛ اینگونه می‌توانید هر وسیله را در جای مشخصی از کشو قررار دهید.

از کیف لوازم آرایش استفاده کنید

لوازم آرایشی که حجم بیشتری دارند مانند کرم مرطوب کننده، کرم ضدآفتاب، کرم دور چشم، لوسیون، افترشیو یا ضد تعریق را درون یک کیف آرایشی قرار داده تا از آشفتگی میز جلوگیری شود.

نظم میز ارایش با مرتب کردن لاک‌ها

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به لاک علاقه دارید و تعداد زیادی از آن‌ها را در خانه دارید، لازم است هنگام چیدمان لوازم آرایش، فکر هم به حال آن‌ها بکنید تا از بهم ریختگی میز جلوگیری شود؛ برای این منظور لازم است که یک جعبه کوچک کادویی تهیه کرده و تمام لاک‌ها را درون آن بچینید؛ برای آنکه رنگ هر لاک را بهتر تشخیص دهید، می‌توانید مقداری از رنگ هر للاک را روی کاغذ زذه و روی در لاک بچسبانید.

قرار دادن عطر و ادکلن روی میز آرایش

برای زیبایی و نظم میز آرایـش بهترین راه چیدمان عطر و ادکلن روی مـیز است؛ از سوی دیگر با تو.جچه به اینکه عطر و ادکلن‌ها بسته بندی ضعیفی دارند، بهتر است برای جلوگیری از شکسته شدن، آن‌ها به ترتیب روی مـیز قرار دهید.

لوازم برقی را از جعبه خارج کنید

بسیاری از ما فکر می‌کنیم که برای نظم مـیز آرایـش بهتر است که وسایل برقی را با جعبه درون میـز قرار دهیم، اما این تصمیم اشتباه است؛ چرا که استفاده از جچعبه وسایل برقی مانند ریش تراش یا سشوار باعث می‌شود که حجم بیشتری از فضا گرفته شود؛ در نتیجه با کمبود فضا مواجه می‌شوید و همین عامل باعث بهم ریختگی ظاهر مـیز می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.