درآمد حاصل از اشتراک پریمیوم اسپاتیفای برای این شرکت راضیکننده نبوده است. گزارشها حاکی از آن است که اسپاتیفای روی اشتراکی گرانتر کار میکند که امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار میدهد.
اشتراک جدید با نام «موزیک پرو»، احتمالاً اواخر امسال از راه میرسد و تا ۵٫۹۹ دلار در ماه علاوهبر طرح فعلی مشترکان هزینه داشته باشد. منابع آگاه اعلام کردهاند که اسپاتیفای در حال نهاییکردن جزئیات است و هنوز قیمت و زمان انتشار آن را مشخص نکردهاند.
گزارشها حاکی از آن است که موزیک پرو میتواند صدای باکیفیتتر و ویژگی ریمیکس مبتنیبر هوش مصنوعی برای «ترکیب آهنگها از هنرمندان مختلف» را به مشترکان ارائه دهد.
-
اسپاتیفای برای اولینبار یک سال سودآور را پشتسر گذاشت
-
اسپاتیفای سال گذشته ۱۰ میلیارد دلار به صنعت موسیقی داد
اسپاتیفای در حال آزمایش روشهایی برای مشترکان موزیک پرو برای فروش بلیط کنسرت همراه با مزایای مانند پیشفروش یا صندلیهای بهتر است. این شرکت قصد دارد که طرح جدید را قدمبهقدم راهاندازی کند و با گذشت زمان، امکانات و ابزارهای جدیدی بیشتری را معرفی میکند.
قیمت اشتراک جدید اسپاتیفای هنوز مشخص نشده است؛ اما قیمت آن ممکن است بسته مناطق جغرافیایی متفاوت باشد.
اسپاتیفای برای ارائهی قابلیت فروش بلیط در اشتراک موزیک پرو، در حال مذاکره با چندین برگزارکننده و فروشنده بلیط و شرکتهای موسیقی است.