رسانه اینترنتی فانیلی

ویژگی هایی که نشان میدهد شما خوشتیپ هستید

برخی از افراد هستند که هر لباسی بپوشند به آن‌ها می‌آید و آن‌ها را جذاب می‌کند اما برخی دیگر با استایلی که برای خودشان می‌سازند، مورد توجه بقیه قرار می‌گیرند.

همه افراد دوست دارند بدانند ویژگی افراد خوشتیپ چیست؟ و باید چه استایلی را برای خوشان تهیه کنند تا مانند مدل‌ها و سلبریتی‌ها زیبا و جذاب و همچنین خوشتیپ به نظر برسند. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید تا به شما بگوییم ویژگی این افراد چیست؟

ویژگی افراد خوشتیپ

در ادامه می‌خواهیم نکاتی را بگوییم که هیچ‌کس تا به امروز به شما نگفته است. پس تا آخر این مطلب در کنار ما باشید.

آن‌ها از ترند پیروی نمی‌کنند و شورشی هستند

برعکس همه افرادی که گمان می‌کنند ویژگی افراد شیک‌پوش آن است که از لباس‌های مد و ترند شده استفاده می‌کنند ما باید بگوییم که این موضوع کاملاً اشتباه است و افراد شیک‌پوش سعی می‌کنند استایل خودشان را داشته باشند.

در اصل در بیشتر مواقع یک فرد یک مدل لباس را می‌پوشد و یا یک سبک پوشش را تغییر می‌دهد و مردم هم به آن پاسخ مثبت می‌دهند و آن را وارد زندگی‌شان می‌کنند.

بنابراین، اگر شما همیشه از مد پیروی نکرده و خودتان استایل شخصی خود را می‌سازید باید بگوییم که شما جزو افراد خوشتیپ هستید.

به‌عنوان‌مثال سال گذشته مد شد که یک‌گوشه لباس را از کمربند و کش شلوار بیرون بیاورید. جوان‌ها از این مدل بسیار استقبال کرده و این مدل ترند شد این موضوع می‌توانست کاملاً برعکس باشد. کمااینکه بود و تا قبل از مد شدن این مدل لباس پوشیدن اگر کسی لباسش این‌طور بود همه سعی می‌کردند مهربانانه به او بفهمانند که نامرتب است!

بنابراین، باید نتیجه بگیریم که افراد خوش‌تیپ یک‌جور شورشی هستند و پای انتخاب خود می‌ایستند.

به جزئیات اهمیت می‌دهند

ویژگی افراد خوشتیپ آن است که فقط به کلیات و لباس‌های اصلی اهمیت نداده؛ بلکه اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش و کمربند که استفاده می‌کنند نیز برایشان دارای اهمیت است.

آن‌ها شاید 5 دست لباس بیشتر نداشته باشند اما می‌دانند که برای همین 5 دست لباس بهتر است چه چیزهایی را هماهنگ کنند.

بنابراین، اگر شما هم به جزئیات استایل خودتان توجه می‌کنید، پس شما یک فرد شیک‌پوش بوده و ویژگی افراد خوشتیپ را دارید.

کپی کاری نمی‌کنند

افراد خوشتیپ هر چیزی که افراد می‌پوشند را روی خودشان اجرا نمی‌کنند. آن‌ها می‌دانند که باید تغییری در لباس خودشان داده و در واقع استایلشان را شخصی‌سازی کنند. یکی از اشتباهات اکثر ما این است که فکر می‌کنیم اگر لباسی به تن دیگری می‌آید و او را زیبا می‌کند حتماً به ما نیز آمده و استایل ما را نیز خاص می‌کند؛ اما به‌هیچ‌وجه این‌طور نیست و حتماً باید فرم و استایل بدن خودمان را بشناسیم.

حساسیت ندارند

شاید گمان کنید که خوش‌تیپ‌ها همان برند پوش‌ها هستند؛ درست است که برندهای معروف، لباس‌هایشان از کیفت و دوخت و طراحی‌های به روزی برخوردار هستند؛ اما تعداد بسیار محدودی هستند که می‌توانند لباس برند داشته باشند.

خوش‌تیپ‌های واقعی خیاط‌های فروشگاه‌های خوب و ناشناس را پیدا کرده، آن‌ها از هیچ فروشگاهی نمی‌ترسند و تقریباً به هر کجایی که می‌روند شم قوی دارند برای اینکه لباس خاصی را پیدا کنند و بر اساس سلیقه خودشان استایلشان را بسازند.

بنابراین، ویژگی افراد خوشتیپ آن است که حساسیت به برند و لباس خاصی ندارند آن‌ها سعی می‌کنند با ساده‌ترین متریال برای خود استایل فوق‌العاده‌ای بسازند؛ بنابراین اگر که همیشه مارک نمی‌پوشید فکر نکنید که شیک‌پوش نیستید؛ بلکه این ویژگی شما قابل تحسین است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.