رسانه اینترنتی فانیلی

نحوه ست کردن طلا با لباس چگونه است؟

همه افراد همیشه به دنبال نحوه ست کردن لباس‌ها و رنگ‌های مناسب با هم هستند اما نمی‌دانند با استایل خود چه اکسسوری می‌توانند استفاده کنند.

ست کردن طلا با لباس شاید در نگاه اول بی‌اهمیت باشد؛ اما دراین‌رابطه باید بگوییم که نحوه ست‌کردن اکسسوری با انواع لباس‌ها به شما کمک می‌کند تا یک استایل منحصربه‌فرد و جذاب داشته باشید. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

نحوه ست کردن طلا با لباس

همه می‌دانیم که گردن‌بند طلا انواع مختلفی داشته و بسیار متنوع است. گردن‌بندها در سایزهای مختلف ساخته و طراحی می‌شود. این تنوع بالا با اینکه یک مزیت به شمار می‌آید؛ اما باعث می‌شود تا تصمیم‌گیری و انتخاب مدل مناسب برایمان سخت شود.

ست کردن گردنبند با لباس مجلسی

برای مجالس شبانه و مهمانی‌های رسمی بهتر است طلا و جواهراتی که سنگ‌های قیمتی دارند را در اولویت انتخاب‌های خودتان قرار دهید. گردن‌بندهایی که نگین‌های درخشان، الماس، زمرد یا سنگ‌های اتمی باکیفیت روی آن‌ها کار شده یا گردن‌بند مروارید و انواع سینه‌ریز برای مراسم رسمی، مخصوصاً برای عروسی بسیار مناسب هستند؛ بنابراین سعی کنید از گردن‌بندهایی که بسیار فاخر و مجلسی هستند برای مراسم‌های رسمی استفاده کنید.

با لباس اداری و رسمی چه گردن‌بندی مناسب است؟

جالب است بدانید که ست‌کردن گردن‌بند با لباس اداری و رسمی نیز بسیار مهم است. برای لباس‌های رسمی و اداری بهتر است ساده و شیک باشید و از گردن‌بندهای ساده و ظریف استفاده کنید. انواع گردن‌بند نمایشی برای محیط‌های رسمی بسیار مناسب هستند؛ بنابراین انتخاب گردن‌بند و ست کردن طلا با لباس فقط مختص مراسم و مهمانی‌های خاص نیست.

لباس کژوال / غیررسمی

برای دورهمی با دوستان می‌توانید از انواع گردن‌بند طلا با رنگ‌های شاد استفاده کنید. البته برای تیپ‌های غیررسمی انواع گردن‌بندهای زنجیری ظریف و ساده، پلاک‌های از جنس طلا، گردن‌بند چوکر و گردن‌بندهای نمایشی انتخاب بسیار خوبی هستند.

به‌طورکلی وقتی لباس ساده می‌پوشید، سراغ طلاهایی بروید که درخشان و جلوه‌گر هستند؛ و برعکس، وقتی لباس شلوغ و پر از رنگ و طرح پوشیده‌اید، طلاهای ساده و تک‌رنگ را انتخاب کنید.

آیا با لباس اسپرت هم باید گردن‌بند بیندازیم؟

برای لباس‌های اسپرت و ورزشی پیشنهاد ما آن است که از گردن‌بند طلا استفاده نکنید. اما اگر خیلی اصرار به این کار دارید، بهتر است مدل چوکر چرمی با آویز طلا را انتخاب کنید. یا زنجیر کارتیه ظریف با اندازه چوکر را استفاده کنید.

اصول ست کردن گوشواره طلا بر اساس مدل موها

در بالا گفتیم که چه گردنبندهایی را برای چه لباس‌هایی استفاده کنید. در این قسمت می‌خواهیم نکته‌ها و ترفندهای ست‌کردن گوشواره طلا با مدل‌های مختلف مو را توضیح دهیم.

بلندی موها

در انتخاب گوشواره باید به قد موهایتان توجه کنید. قد موها تعیین کننده این است که شما چه مدل گوشواره‌ای را برای خود خریداری کنید. هر مدل گوشواره طلا از بلند، آویز یا منگوله‌دار گرفته تا حلقه ریز و میخی برای موهای کوتاه مناسب هستند.

اما برای موهای بلند بهتر است سراغ گوشواره‌های بزرگ‌تر و بلندتر بروید. گوشواره‌های آبشاری، منگوله‌دار یا آویز برای موهای بلند گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

رنگ موها

نکته مهمی که باید بدانید آن است که رنگ گوشواره را بر اساس رنگ موهای خود انتخاب کنید تا استایل نهایی شما شیک و جذاب دیده شود. خانم‌هایی که موهای بلوند دارند بهتر است سراغ گوشواره‌های رنگی رفته و کمتر از رنگ سفید استفاده کنند. افرادی که موهای تیره دارند بهتر است از گوشواره طلایی و مو قرمزها از گوشواره طلا با رنگ سفید استفاده کنند.

ست ‌کردن طلا با لباس و مدل موها

علاوه بر اینکه ست کردن طلا با لباس کار مهمی است، توجه به مدل مو نیز در انتخاب طلا به‌خصوص گوشواره بسیار مهم است. گوشواره‌های بلند آبشاری برای موهای باز و بلند مناسب هستند.

برای مدل موی شینیون شده بهتر است از گوشواره‌های ریز بلند و ظریف استفاده شود. با مدل موی دم‌اسبی بهتر است از گوشواره‌های اشک یا لوستری استفاده کنید. یا اگر موهایتان را یک‌طرفه مدل داده‌اید، از گوشواره‌های نامتقارن استفاده کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.