رسانه اینترنتی فانیلی

معرفی کفش های مناسب که باید در کمد خود داشته باشید

همه افراد برای رفتن به مراسم‌ها و مکان‌های مختلف احتیاج به کفش‌های متفاوت و مخصوصی دارند. با تهیه کردن چند جفت کفش دیگر برای همه مراسم‌ها کفش لازم را دارید.

کفش های مناسب را اگر بشناسید و آن‌ها را تهیه کنید احتیاجی ندارید دیگر هر روز یک کفش خاص بخرید زیرا شما دیگر برای هر مراسمی یک کفش مناسب دارید. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

کفش های مناسب

انواع کفش‌هایی که خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش لازم دارند عبارت‌اند از:

کتانی و اسنیکر

یکی از کفش‌های مهمی که هر خانم و آقایی باید در کمد خود داشته باشد کفش‌کتانی یا اسنیکر است. این کفش‌ها محدودیت سنی نداشته و افراد در هر سن و سالی که باشند می‌توانند از آن استفاده کنند.

امروزه کفش‌کتانی نه تنهای برای استایل‌های اسپرت گزینه مناسبی است؛ بلکه برای استایل‌های رسمی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. کفش‌های اسنیکر و کتانی‌ها برای ورزش و پیاده‌روی بسیار مناسب هستند.

وزن کتانی پیاده‌روی باید سبک بوده تا عمل پیاده‌روی یا دویدن سخت نباشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم اسنیکر و کتانی سفید یا مشکی بخرید؛ زیرا این کفش‌ها در هر موقعیت ورزشی یا کژوالی که پیش آید به کارتان می‌آید. اسنیکر سفید را می‌توانید با همه لباس‌ها از شلوار جین مام استایل یا اسکینی گرفته تا شلوار پارچه‌ای و دامن و… ست کنید.

کفش های مناسب مثل کفش لوفر

یکی از شیک‌ترین و راحت‌ترین کفش‌ها کفش لوفر است که هر خانمی باید در کمد خود یکی از آن‌ها داشته باشد. این نوع از کفش بدون پاشنه و بند و سگک است که با اکثر لباس‌ها می‌توانید آن را ست کنید. برای پیاده‌روی در تابستان نیز می‌توانید این کفش راحت را جزو برنامه و استایل خودتان قرار دهید.

لازم به ذکر است که این کفش‌ها را می‌توانید به‌راحتی در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی بپوشی؛ زیرا این مدل کفش‌ها می‌توانند رسمی جلوه کنند هم غیررسمی و کژوال باشند. کفش‌های اسپرت با پاشنه تخت برای استفاده در محل کار، محیط دانشگاه و موقعیت‌هایی ازاین‌قبیل نیز بسیار مناسب هستند.

کفش پاشنه‌بلند

هر خانمی باید در کمد خود یک کفش پاشنه‌دار داشته تا در مجالس و مهمانی‌ها بتواند از آن استفاده کند. کفش پاشنه بلمد برای خانم‌ها در هر سنی لازم است.

اگر دوست دارید در مجالس عروسی و… قد بلندتر دیده شوید، این نوع کفش را باید بپوشید اما بدانید پوشیدن کفش پاشنه‌بلند به مدت طولانی باعث بروز عوارضی در بدنتان می‌شود.

کفش پاشنه‌بلند جلوبسته دارای شکلی کلاسیک بوده و بسیار کاربردی هستند و می‌توان آن را با لباس‌های مختلفی ست کرده و در مجالس متعددی از آن استفاده کرد، مخصوصاً اگر یک کفش پاشنه‌بلند مشکی انتخاب کنید.

کفش های مناسب مثل نیم‌بوت‌ها

با رسیدن فصل سرد سال یکی از کفش‌هایی که باید در کمد خود داشته باشید، نیم‌بوت‌ها هستند که علاوه بر گرم نگه‌داشتن پاها و راحت بودن استایل، شما را تکمیل و هم چنین جذاب می‌کند. نیم‌بوت‌ها تا روی قوزک یا مچ پا را می‌پوشانند و انواع مختلفی دارند، از انواع اسپرت و پاشنه‌بلند آن‌ها می‌توان در موقعیت‌های مختلف استفاده نمود.

نکته مهمی که باید بدانید آن است که این مدل‌ها هیچ‌وقت از مد نیفتاده و نیاز شما به خرید چندباره کفش و صرف هزینه را از بین خواهند برد. خبر خوبی که داریم آن است که این نوع کفش‌ها را می‌توانید با هر نوع لباس و در موقعیت‌های مختلف بپوشید و استایلی زمستانه و زیبا داشته باشید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.