رسانه اینترنتی فانیلی

مدیرعامل سیلزفورس: کوپایلت مایکروسافت غیردقیق و ناامیدکننده است

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، شرکت فعال در زمینه‌ی نرم‌افزارهای بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، می‌گوید که مایکروسافت با بزرگ‌نمایی قابلیت‌های محصولی مانند کوپایلت، به صنعت هوش مصنوعی خسارت بزرگی وارد کرده است.

بینوف در مصاحبه‌ای می‌گوید: «وقتی به نحوه‌ی ارائه‌ی کوپایلت به مشتریان نگاه می‌کنید، واقعاً ناامیدکننده است. ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت درست کار نمی‌کند و هیچ سطحی از دقت را ارائه نمی‌دهد؛ فقط اطلاعات را به‌هر سو می‌ریزد و مشتریان مجبورند که زحمت جمع‌کردن این آشفتگی را بکشند. هنوز کسی را پیدا نکرده‌ام که تجربه‌ی چشمگیری با کوپایلت مایکروسافت داشته باشد.»

واکنش‌ها به هوش مصنوعی کوپایلت و کلید اختصاصی آن روی کیبورد لپ‌تاپ‌ها متفاوت بوده است و برخی افراد وجود دکمه‌ی کوپایلت را به‌طور کلی بلااستفاده می‌دانند. مدیرعامل سیلزفورس، کوپایلت را با ابزار بسیار قدیمی Clippy مقایسه می‌کند و می‌گوید:‌ «کلیپی موفقیت چندانی نداشت و فکر نمی‌کنم کوپایلت هم دوام داشته باشد.»

مقالات مرتبط
  • نتیجه یک پژوهش: ۲۲ درصد از توصیه‌های پزشکی کوپایلت ممکن است خطر مرگ داشته باشد
  • آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ تغییر کاربری کلید کوپایلت را امکان‌پذیر می‌کند

نظرات بنیوف به جنگی چندماهه با مایکروسافت و محصول هوش مصنوعی آن تبدیل شده است. او پیش از این در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، کوپایلت را با کلیپی مقایسه کرده بود و در جایی دیگر نیز اظهار کرد: «مایکروسافت با هوش مصنوعی‌اش بسیاری از مشتریان را ناامید کرد.»

سیلزفورس شرکت خدمات نرم‌افزاری مبتنی‌بر فضای ابری است که در زمینه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش فعالیت می‌کند و به‌عنوان یکی از رهبران این حوزه شناخته می‌شود. سیلزفورس به‌تازگی دو پلتفرم هوش مصنوعی Enstein 1 و AgentForce را به کلکسیون محصولاتش اضافه کرد که به کاربران کمک می‌کند با تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی‌هایی در مورد رفتار مشتریان و روندهای تجاری داشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.