رسانه اینترنتی فانیلی

لیست وسایل پیک نیک برای تعطیلات نوروز 1403

اگر می‌خواهید به تفریح بروید و نمی‌دانید که چه وسایلی را همراه خود ببرید، با ما همراه باشید.

با نزدیک شدن به فصل بهار و تعطیلات نوروزی، بسیاری از ما تصمیم گرفته‌ایم که چند روزی را به همراه عزیزان خود به مسافرت برویم؛ اما برای آنکه بتوانید یک تفریح خوب داشته باشید، لازم است قبل از آماده کردن سبد پیک نیک، چک لیست لوازم پیک نیک را آماده کرده و متناسب با آن لوازم ضروری را بردارید؛ اما اگر زمان کمی برای آماده شدن دارید و نمی‌دانید که چه وسایلی را با خود به همراه داشته باشید، امروز در این مطلب از مجله اینترنتی فانیلی قصد داریم لیست کامل وسایل پیک نیک را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

لیست کامل وسایل پیک نیک

وسایل مورد نیاز برای یک پیک‌نیک می‌تواند بسیار متنوع باشد و شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه‌ و تعداد روزی که قرار است به مسافرت بروید در آن تغییراتی ایجاد کنید؛ اما به طور کلی در ادامه تعدادی از مهم‌ترین لوازمی که نیاز است همراه داشته باشید را به شما معرفی می‌کنیم.

سبد پیک نیک

سبد پیک نیک مهم‌ترین وسیله‌ای است که باید هنگام مسافرت همراه خود داشته باشیم؛ اما از آن مهم‌تر لوازمی است که درون سبد قرار می‌دهیم ؛ با قرار دادن این وسایل در سبد، شما می‌توانید با خیالی راحت از مناظر ازراف خود لذت ببرید و کم و کسری نداشته بشید.

در این سبد لازم است وسایلی مانند چای یا قهوه، قند و شکر، نمک، کبریت یا فندک، چاقو، قاشق و چنگال به تعداد نفرات، بشقاب، ظروف درب‌‌دار، لیوان، در بازکن بطری، قیچی کوچک، کیسه فریزر، سفره یک‌بار مصرف و دستگیره بگذارید؛ با قرار دادن این وسایل شما یک سبد مجهز برای مسافرت خود دارید.

 زیر انداز سفری

بدون شک یکی از مهم‌ترین وسایل ضروری برای پیک نیک، زیر اتداز است؛ شما باید با توجه به تعداد نفرات اندازه زیرانداز را مشخص کنید؛ برای انتخاب زیرانداز به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است جنس آن ضد آب باشد و ضخامت خوبی هم داشته باشد. مخصوصا اگر قرار است به مناطق ساحلی یا جنگلی بروید. اگر دوست دارید که زیرانداز فضای کمتری را اشغال کند، می‌توانید از زیراندازهای تاشو استفاده کنید.

پتو و بالش سفری

همیشه اسراحت در دل طبیعت بسیار دلچسب‌تر است؛ بنابراین بهتر است هنگام رفتن به پک نیک، یک پتو و بالش مسافرتی همراه خود داشته باشید.

قرار دادن آب در سبد پیک نیک

مهم‌ترین وسیله‌ای که باید در سبد پیک نیک خود بگذارید، قرار دادن یک بطری آب است مخصوصا وقتی قرار است برای اولین بار به مکانی جدید بروید و از امکانات آن اطلاعی ندارید؛ بنابراین ضروری است که مقداری آب برای شستن دست، پخت غذا و یا شستشو میوه همراه خود داشته باشید.

 تنقلات لازم برای پیک نیک

یکی از جذابیت‌های رفتن به پیک نیک، قرار دادن کلی تنقلات خوشمزه در سبد پیک نیک است؛ انتخاب خوراکی کاملا به ذائقه شما و اعضای خانواده بستگی دارد؛ اما برای آنکه یک تفریح سالم داشته باشید، می‌توانید به جای استفاده از چیپس و پفک از آبمیوه‌های خانگی، میوه‌های خشک شده و آجیل استفاده کنید.

 فلاسک یا کتری و قوری

درست کردن چای ذغالی در طبیعت بسیار روح‌نواز است؛ بنابراین اگر به مکانی می‌روید که امکان باز کردن آتش وجود دارد، حتما یک کتری و قوری در سبد پیک نیک خود بگذارید؛ در غیر این صورت فلاسک چای را همراه خود ببرید.

 پاوربانک

با توجه به اینکه در زمان تفریحی بسیار از گوشی و یا تبلت برای گرفتن عکس‌های یادگاری یا گوش دادن آهنگ استفاده می‌کنیم، احتمال اینکه شارژ موبایل زودتر از حد معمول تمام شود بسیار است؛ بنابراین بهتر است که یک پاوربانک در سبد پیک نیک خود داشته باشید.

منقل سفری

ایمن‌ترین روش برای درست کردن یک منبع حرارت، بردن منقل سفری به پیک نیک است. منقل‌های کوچک با مقداری زغال برای کباب کردن یا پختن غذاها و جوش آوردن آب برای تهیه چای یا قهوه، بهترین گزینه‌ هستند.

وسایل بهداشتی

احتمال اینکه در دستتان زخمی شود وجود دارد؛ بنابراین بهتر است که در سبد پیک نیک خود وسایلی مثل چسب زخم، قرص مسکن، قرص ضد تهوع، اسپری ضد عفونی کننده، نخ دندان، باند و گاز استریل، مسواک، ژل و صابون دست و صورت، دستمال کاغذی، دستمال توالت و دستمال مرطوب را قرار دهید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.