رسانه اینترنتی فانیلی

قطع ریزش مو با کرفس

امروزه ریزش مو شاید مشکل بسیاری از افراد بوده که برای حل آن راه‌های بسیاری رفته و هزینه‌های بسیاری نیز می‌کنند؛ اما یک‌بار هم که شده راه‌های خانگی را امتحان کنید.

قطع ریزش مو با کرفس یک راهکار ساده، کم‌هزینه و بسیار مؤثر برای شما است. خواص این گیاه مدت‌های که برای پوست و مو مطرح شده و افراد بسیاری در سراسر جهان از کرفس و آب کرفس برای تقویت موهای خود استفاده می‌کنند. همراه رسانه اینترنتی فانیلی باشید.

قطع ریزش مو با کرفس

خواص کرفس چیزی بیشتر از آن است که تصور می‌کنید. زیرا این گیاه علاوه بر اینکه یک گیاه خوشمزه و محبوب برای چربی‌سوزی است، استفاده از آن در سالاد، غذا و ترشی نیز طعم بی‌نظیری برای شما ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که کرفس بسیار محبوب و پرطرف‌دار است.

اما کرفس خواص بسیار مفیدی برای موها مانند قطع ریزش مو نیز به همراه دارد و اگر شما از این گیاه به‌صورت خام یا پخته استفاده کنید یا در طول روز یک لیوان آب کرفس بنوشید، شاهد تغییرات شگفت‌انگیزی در موهای خود خواهید بود.

ترکیبات مفیدی که در کرفس باعث افزایش رطوبت پوست سر، قطع ریزش مو و ازبین‌بردن شوره سر می‌شود همچنین این گیاه تارهای نازک مو را تغذیه می‌کند.

اگر احساس می‌کنید در موهای شما زودتر از موعد آثار پیری ظاهر شده یا ریشه موهایتان ضعیف شده است یا حتی با ریزش مو مواجه هستید، می‌توانید با استفاده از کرفس تمام مشکلات خودتان از جمله قطع ریزش مو را ببینید و موهایی زیبا و شاداب و همچنین پرپشت داشته باشید.

ماسک کرفس برای داشتن موهای لخت

اگر دوست دارید که به موهای خود حس شادابی را برگردانید، تنها کافی است از ماسک موی کرفس استفاده کنید. هیچ‌چیز بهتر از ماسک موی کرفس برای شما معجزه نمی‌کند.

برای تهیه این ماسک موی خانگی تنها به چند شاخه کرفس و یک مخلوط‌کن نیاز دارید. یک لیوان آب کرفس را به مدت ۱۰ ساعت، درون ظرفی در جای خنک نگهداری کنید.

سپس موهای خود را از ریشه تا نوک مو به آب کرفس آغشته کنید؛ حالا به‌آرامی آن‌ها را شانه کرده و بعد با حول گرم به مدت ۳۰ دقیقه بپوشانید. درنهایت، مو را آبکشی کنید و بشویید.

طرز تهیه آب کرفس

یکی از بهترین دستورالعمل‌هایی که برای تهیه آب کرفس وجود دارد آن است که به‌جای آبمیوه‌گیری از مخلوط‌کن برای تهیه آن استفاده کنید. برای انجام این امر ابتدا باید ساقه‌های کرفس را با آب شسته و تمیز کنید و سپس آنها را به قطعات کوچک برش دهید.

در ادامه کرفس را داخل مخلوط‌کن ریخته و دستگاه را روشن کنید و مخلوط‌کردن آن را تا زمانی که یک مایع غلیظ و یک‌دست به وجود آید ادامه دهید. بر روی ظرف موردنظر یک صافی پارچه‌ای قرار داده و حالا مخلوط را داخل آن ریخته و با دست فشار دهید تا مایع موجود در آن خارج شده و تفاله‌ها باقی بمانند.

بعضی از افراد آب کرفس را به دلیل طعم ناخوشایند آن دوست ندارند، شما می‌توانید برای بهتر کردن طعم و همچنین افزایش خاصیت آن مقداری آبلیمو، زنجبیل یا سیب سبز به آن اضافه کرده و آن را نوش جان کنید.

آب کرفس یک نوشیدنی بسیار سالم بوده و در ترکیبات آن مقادیر فراوانی از مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و آب پیدا می‌شود که فواید فراوانی برای سلامتی ما به همراه دارد.

شما می‌توانید آب کرفس را به‌عنوان یک جایگزین عالی برای نوشیدنی‌های شیرین که در طول روز مصرف می‌کنید قرار داده و از تمامی خواص آن برخوردار شوید. این نوشیدنی یک راهکار عالی برای قطع ریزش موهای شماست البته با استفاده مستمر از آن نتیجه خواهید گرفت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.