سیلزفورس، شرکت فعال در زمینهی نرمافزارهای بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، تصمیم دارد که بیش از هزار کارمند جدید را برای فروش دستیار جدید مبتنیبر هوش مصنوعی مولد خود استخدام کند.
بهگزارش بلومبرگ، افزایش استخدام سیلزفورس بهمنظور بهرهبرداری هرچه سریعتر از دستیار هوش مصنوعی Agentforce انجام میشود. مارک بنیوف، مدیرعامل شرکت، در پیامی اعلام کرد: «Agentforce کمتر از دو هفته پیش در دسترس قرار گرفت و ما در حال حاضر بازخوردهای شگفتانگیزی از مشتریان خود دریافت میکنیم.»
سیلزفورس در سال جاری استراتژی هوش مصنوعی خود را بهسمت تمرکز بر دستیار هوشمند Agentforce تغییر داده است؛ ابزاری که میتواند وظایفی مانند پشتیبانی مشتری یا فروش را بدون نظارت انسانی انجام دهد. این محصول در یک ماه گذشته با تعرفهی حدود ۲ دلار بهازای هر مکالمه راهاندازی شد.
-
دستیار صوتی پیشرفته OpenAI با قابلیت مکالمه طبیعی بالاخره دردسترس قرار گرفت
-
دستیار هوشمند AI Buddy لنوو معرفی شد
سیلزفورس در دو سال سعی کرده است هزینههای فروش خود را با کاهش تعداد کارمندان و متقاعدکردن مشتریان برای استفادهی بیشتر از دستیارهای مستقل هوشمند، کنترل کند. شرکتهای توسعهدهندهی نرمافزار دیگری مانند مایکروسافت نیز در حال توسعهی دستیارهای هوش مصنوعی خود هستند.
بنیوف ماه گذشته دستیار هوشمند مایکروسافت را به باد انتقاد گرفت و گفت: «وقتی به نحوهی ارائهی کوپایلت به مشتریان نگاه کنید، واقعاً ناامیدکننده است. ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت درست کار نمیکند و هیچ سطحی از دقت را ارائه نمیدهد.»