رسانه اینترنتی فانیلی

زیباترین شهر ایران کجاست؟

شاید برای شما هم سوال باشد که زیباترین شهر ایران کجاست؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی که به این سوال فکر می‌کنند، به سختی یک پاسخ برای آن پیدا می‌کنند. ایران کشور پهناوری است که هر نوع آب و هوا را دارد. شما می‌توانید به جنوب ایران سفر کنید و از هوای گرم آن و دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. شمال ایران که از سرسبزترین مناطق است و اگر به جنگل، باران و دریا علاقه دارید برای شما یک فضای بسیار مناسب خواهد شد. مرکز ایران کویرهای بسیار زیبایی دارد.

شیراز مهد فرهنگ و تاریخ ایران است. قطعا هر کسی که حتی ایران را نشناسد نیز با شهر آپادانا شیراز و تخت جمشید آشنایی دارد به شما پیشنهاد می‌کنم بهشت ناشناخته شیراز را بشناسید.

با وجود این همه زیبایی‌های ایران از شمال تا حنوب و از غرب تا شرق با مجله اینترنتی فانیلی همراه باشید تا با زیباترین شهر ایران آشنا شوید.

زیباترین شهر ایران برای مسافرت

از آنجایی که جواب‌های متفاوتی به این سوال می‌توان داد؛ به علت وسعت زیبای کشور ایران و همچنین سلایق متفاوت هر فرد به سراغ دیگر سایت‌ها و نظرسنجی‌ها رفته‌ایم. سایتی مانند Culturetrip زیباترین شهرهای ایران به ترتیب طرفدار سفر اینطور بیان می‌کند. این سایت ۸ شهر زیبای ایران را نام برده است:

• اصفهان
• شیراز
• پاسارگاد و پرسپولیس
• یزد
• کاشان
• تهران
• جزیره قشم
• اهواز

هر کدام از این شهرها که نام برده شدند زیبایی خاص خود رادارند. برای مثال شیراز که با وجود بنای عظیم تخت جمشید یکی از زیباترین بناهای تاریخی ایران است، شما را به دل تاریخ می‌برد. یزد و بادگیرها و شب‌های کویری با آن آسمان دل انگیز، اصفهان نصف جهان با آن همه بنای تاریخی و زاینده رود که دل شما را می‌برد. جزیره قشم، با آن ساحل مرجانی، صخره‌های سنگی زیبا، دریایی که به اقیانوس راه دارد و بادهای موسمی که به شما می‌وزد…

زیباترین شهر ایران از نظر سازمان ملل

در میان شهرهای شمال کشور و استان مازندران، به رامسر لقب عروس شهرهای ایران را داده‌اند. شهری که دریا، جنگل، طبیعتی سرسبز، آبشارها و دریاچه ها و خلاصه هر آنچه که زیباست دارد. زیباترین روستاهای ایران و سرسبزترین شهرهای ایران را در این شهرستان پیدا می کنید.

زیباترین شهر ایران از نظر گردشگران خارجی

اگر در این باره نظر گردشگران خارجی را بپرسید، به دو یا ۳ جواب می‌رسید. به طور مثال اگر سایت‌های خارجی همچون Tripadvisor را بگردید، شیراز را به عنوان زیباترین شهر ایران معرفی کرده است. قطعا همه ایرانیان با این موضوع موافقند که یکی از زیباترین شهرهای ایران شیراز است. اما اگر به سایت های دیگر بروید، نام های جدیدی را در اول لیست شهرهای زیبای ایران پیدا می‌کنید. یکی از سایت‌های خبری مطرح دنیا سی ان ان که لیستی از زیباترین مناطق ایران را منتشر کرده است. در این لیست، اولین رتبه به عالی قاپو اصفهان اختصاص داده شده است.

زیباترین شهر ایران از نظر طبیعت چه شهری است؟

وقتی صحبت از طبیعت می‌شود، به یاد شهرهای شمال ایران می‌افتیم. رامسر را می‌توان زیباترین شهر ایران، از نظر طبیعت دانست. هر چند رشت هم از رامسر کمتر زیبا نیست.

در کل همه شهرهای شمالی به دلیل وجود دریا و جنگل‌های سرسبز زیبایی خاص خود را دارند و از هیچ یک از این شهرها نمی‌توان گذشت. شما هم می‌توانید نظرات خود را برای ما بنویسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.