رسانه اینترنتی فانیلی

رژلب گوشتی چیست؟ + نحوه آرایش آن

امروزه به لطف افراد مشهور و بلاگرها، صنعت لوازم آرایش پیشرفت بسیار زیادی کرده است. یکی از لوازم آرایشی که بین افراد بسیار پرطرفدار است، رژلب است.

استفاده از رژلب گوشتی یک شیکی خاصی را به آرایش شما می‌دهد. امروزه بسیاری از افراد از این رنگ رژلب برای آرایش خود در روز عروسی‌شان نیز استفاده می‌کنند. زیرا علاوه بر اینکه ظاهر شما را شیک می‌کند، آرایش شما را نچرال و طبیعی نشان می‌دهد. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

رژلب کالباسی یکی از رنگ‌های پرطرف‌دار و پرفروش در سراسر دنیا بوده که برخلاف تصور بسیاری این رنگ هیچ شباهتی به رنگ صورتی یا سرخابی نداشته و با هر رنگ پوست، آرایش ملایم یا میکاپ غلیظ و مدرن به‌خوبی ترکیب وست می‌شود و در زیبایی صورت و آرایش تأثیر بسیار زیادی دارد. این رنگ جزو رنگ‌های نود است که برای هر مهمانی و مجلسی انتخاب بسیار خوبی است.

استفاده از رژلب گوشتی باتوجه‌به رنگ پوست

رنگ رژلب کالباسی طیف گسترده‌ای از رنگ ملایم تا رنگ تیره را در بر می‌گیرد که خرید رنگ مناسب این مدل رژلب به رنگ پوستتان و سبک آرایشتان بستگی دارد؛ بنابراین هنگام خرید این رنگ رژلب باید به رنگ پوستتان بسیار توجه داشته باشید. بسیاری از بیوتی بلاگرها و میکاپ آرتیست‌ها بر این باورند خانم‌هایی که پوست روشنی دارند، می‌توانند از رژلب کالباسی تیره استفاده کنند. این رنگ پوست افراد روشن را جذاب و گرم می‌کند.

نکته مهم آن است که اگر رنگ پوستتان گندمی یا میانه‌ است، باید از رژلب کالباسی ملایم یا با رنگی میانه با نود استفاده کنید. همچنین خانم‌هایی که پوست سبزه دارند، بهترین انتخاب رژلب کالباسی کم‌رنگ یا رنگ ملایم است. بااین‌حال انتخاب رژلب گوشتی مات یا مایع به نوع و جنس پوستتان (چرب یا خشک) بستگی دارد؛ بنابراین اگر به این نکات ظریف توجه داشته باشید، می‌توانید آرایش بسیار جذابی داشته باشید.

اگر پوست صورت یا لبتان خشک است، می‌توانید از رژلب کالباسی مایع یا براق استفاده کرده و درصورتی‌که پوست صورت و لبتان چرب است، رژلب کالباسی مات بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بااین‌حال رژلب گوشتی مات ماندگاری بیشتری نسبت به رژلب براق، مایع یا لیپ گلاس دارد. در این صورت اگر دوست دارید ماندگاری آرایشتان بیشتر شود، خرید رژلب کالباسی مات بهترین انتخاب و گزینه برای شما خواهد بود.

آرایش مناسب با رژلب کالباسی

رژلب گوشتی یا کالباسی این خوبی و مزیت را به همراه دارند که با بیشتر مدل آرایش‌های مدرن هماهنگ و ست می‌شوند. اگر طرف‌دار آرایش ملایم، ملیح و روزمره هستید، رژلب کالباسی تیره یا گوشتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بااین‌حال اگر به آرایش اسموکی یا آرایش‌هایی که تمرکز ویژه‌ای روی آرایش چشم دارند علاقه دارید، رژلب کالباسی براق یا مات زیبایی خاصی را به آرایش شما می‌دهد، چرا که توصیه می‌کنیم برای آرایش‌های خاص یا اسموکی چشم از رژلب کالباسی نود استفاده کرده تا به چشم‌ها توجه بیشتری جلب شود.

اگر به مدل میکاپ جدید و مدرن علاقه دارید، بهتر است بدانید که رژلب گوشتی یا کالباسی به بزرگ‌شدن لب‌ها کمک می‌کند. برای مثال استفاده از رژلب گوشتی کم‌رنگ و ملایم با کمک خط لباس هم‌رنگ رژ باعث حجیم و بزرگ‌شدن لب‌ها و اصطلاحاً قلوه‌ای شدن آن می‌شود.

این نکته را به یاد داشته باشید که بهتر است در آرایش‌های کلاسیک و سبک‌های قدیمی از رژلب کالباسی استفاده نکنید، زیرا معمولاً آرایش‌های کلاسیک با رژلب قرمز، جگری، قهوه‌ای و تیره جذاب‌تر می‌شود. در واقع رژلب گوشتی یا کالباسی مناسب مدل آرایش جدید و مدرن است که بسیاری از بیوتی بلاگرها و سلبریتی‌ها نیز به این مدل میکاپ‌ها توجه بیشتری دارند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

بیشتر بخوانید

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.