رسانه اینترنتی فانیلی

جدیدترین مدل‌ های ابرو که مد روز هستند

ابرو یکی از مهم‌ترین اجزای صورت ماست که در زیبایی هر فرد نقش بسیار مهمی دارد. تنها با ایجاد یک تغییر کوچک در ابروهایتان می‌توانید چهره‌ خود را تغییر دهید.

شما با شناخت جدیدترین مدل‌ های ابرو می‌توانید چهره‌ای زیبا و مد روز داشته باشید. باورتان نمی‌شود که داشتن ابروهای زیبا چه تاثیری بر چهره شما می‌گذارد. بیشتر دختران و زنان از مدل ابروهایی تکراری و یکنواخت استفاده می‌کنند، حال آنکه امروزه تنوع مدل‌های ابرو آنقدر زیاد است که هرکسی با هر فرم صورت می‌تواند مدل ابرو جدید خاص خود را داشته باشد. همراه فانیلی باشید تا بهترین مدل‌های ابرو را به شما نشان دهیم.

جدیدترین مدل‌ های ابرو

ما در ادامه جدیدترین مدل های ابرو که امسال بسیار ترند هستند را به شما نشان می‌دهیم اما شما باید با توجه به فرم صورتتان یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

ابرو با طاق‌های تقریباً طبیعی

اگر به ترند ابرو در سال جدید نگاه کنید، به راحتی به یاد مدل ابروهای چند دهه قبل می‌افتید.. امسال دیگر کسی دوست ندارد و حتی تلاش نمی‌کند طاق ابروهایش را بیش از اندازه پایین آورده یا بیش از اندازه بالا ببرد.

بیشتر زنان و دختران و بخصوص سلبریتی‌ها با یک رویکرد جدید وارد عمل شدند. امسال بهترین انتخاب در مورد فرم طاق ابروها، حفظ شکل طبیعی آن‌هاست.

در این تکنیک اصلاح و طراحی مدل که جزو جدیدترین مدل های ابرو است، ابروها تقریباً ظاهری زنانه داشته، اما در طبیعی‌ترین شکل ممکن هستند و هیچ اغراقی در مدل و بخصوص بخش طاق ابروها صورت نمی‌گیرد. نیاز نیست در این مدل ابرو برداشتن شما خیلی نگران چند تار موی اضافه زیر ابروها باشید، زیرا آن‌ها زیبایی این مدل را افزایش هم می‌دهند.

جدیدترین مدل‌ های ابرو مثل مدل ابرو با بافت طبیعی

همه خانم‌ها در مورد این موضوع که کمی پف‌دار کردن ابروها کادر بندی جالب توجهی برای چشم‌ها می‌سازد، هم نظر هستند. این تکنیک نیز از مدل ابروهایی است که در گذشته بسیار ترند بودند. ترندهای ابروی Runway که اخیراً باب شدند، در حقیقت ادامه مدل‌های مد روز و همچنین ترکیبی از مدل‌های گذشته هستند.

نکته مهمی که باید بدانید آن است که هنوز هم داشتن ابرویی کرکی، طبیعی و اسپرت که مرتب شده، در مقایسه با ابروهای لمینت شده بهتر است. این مدل بافت و درخشندگی واقعی دارد.

این مدل باعث می‌شود که فرد آراسته‌تر و شیک‌تر به نظر برسد. برای قاب‌بندی ابروها شما می‌توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. معمولاً پودر ابرو انتخاب آرایشگران برای قاب‌بندی ابروهاست. ولی یادتان باشد بهترین گزینه که خودتان نیز می‌توانید از آن استفاده کنید، مداد ابرو است.

مدل ابرو مودار با حفظ حجم طبیعی

مدل ابروی دخترانه دیگری که امسال به شدت ترند شده جزو جدیدترین مدل های ابرو است، مدل پر مو با حجم ظریف و طبیعی است. یکی از آسان‌ترین مدل‌های ابرویی که تاکنون دیدید این مدل است.

اگر دوست دارید از ستاره‌هایی که تصویرشان روی جلد مجلات چاپ می‌شود، چیزی یاد بگیرید همین مورد خاص است. کنترل کردن فرم ابرو بدون اینکه به اصلاح زیادی نیاز داشته باشد!

ابرو با دنباله‌های بلند

ترند ابرو امسال به فکر بانوان و دخترانی که ابروهای ظریف دارند نیز هست. امسال دیگر ابروهای بزرگتر و پهن‌تر بهترین مدل نیستند. اگر ابروهایتان بلند و کشیده است هرگز به آن دست نزنید، فقط باید کمی آن را براق کنید. از نظر بافت نیز این مدل باید پر و بلند باشد. لازم است جهت دستیابی به این مدل ابرو جدید دم ابروهایتان تراشیده شده باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.