تکراسا رسانهای که مأموریت خود را توانمند کردن مدیران کشور میداند، زیرمجموعهی جدیدی با نام تکراسا اینساید را ایجاد کرده است تا گردش اطلاعات در صنایع مختلف را سادهتر کند و اطلاعات باارزش صنایع را به رایگان در اختیار کل فعالان صنعت قرار دهد.
اولین گزارش تکراسا اینساید در راستای ایجاد شفافیت و دسترسیپذیری دادهها در صنایع اقتصاد دیجیتال، با نام گزارش جامع تکنولوژیهای بازاریابی ایران روز گذشته منتشر شد. این گزارش ۳۳۴ صفحهای نتیجهی ۱۰۰ مصاحبهی ۳ تا ۷ ساعته با مدیران فعال در حوزهی بازاریابی است.
دانلود گزارش MarTech 1403 تکرسا اینساید
در این گزارش تلاش شده است با پوشش دیدگاه بازیگران صنعت بازاریابی کشور، بستر همافزایی و همکاری میسر شود تا راهکارهایی برای مواجهه با تحریمها و محدودیتهای بینالمللی در ارائهی سرویسهای بازاریابی دنیا به شرکتهای ایرانی پیدا شود.