رسانه اینترنتی فانیلی

تصاویر واقعی گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۹ لو رفت

ایسوس پیش‌از این اعلام کرده بود که گوشی‌ گیمینگ راگ فون ۹ در ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) برای بازار جهانی رونمایی خواهد شد. اکنون تصاویر واقعی این گوشی‌ فاش شده‌اند.

گوشی راگ فون ۹ ایسوس در دست

عکاس: K-tai

اخیراً گزارشی از یک افشاگر منتشر شد که تأیید می‌کند راگ فون ۹ یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت بهره می‌گیرد. بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که تراشه‌ی پرچمدار کوالکام قابلیت گیمینگ بالاتری از نسل قبل ارائه خواهد داد. همچنین گفته می‌شود که تراشه‌ی جدید، مصرف توان گوشی را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد.

گوشی راگ فون ۹ ایسوس مشکی از پشت در دست

عکاس: K-tai

تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که زبان طراحی گوشی گیمینگ ایسوس، مشابه راگ فون ۸ خواهد بود. جزئیات بیشتر تغییرات ظاهری و ویژگی‌های دیگر هنوز مشخص نیست.

گوشی راگ فون ۹ ایسوس روی دسته بازی
گوشی راگ فون ۹ ایسوس مشکی در دست بمتصل به دسته بازی

پیش‌از این، راگ فون ۹ پرو در فهرست گواهی کیفیت چین (CQC) برای شارژ ۶۵ وات مشاهده شده بود. این مقدار با نسل قبلی یکسان است، درحالی که انتظار مشاهده‌ی مشخصات بهبودیافته‌تری می‌رفت. این احتمال نیز وجود دارد که ایسوس برای تمرکز بیشتر بر بخش گیمینگ، کنترل حرارت گوشی را بهبود بخشد.

مقالات مرتبط
  • گوشی گیمینگ ROG Phone 9 ایسوس ماه آینده با اسنپدراگون ۸ الیت معرفی می‌شود
  • گوشی گیمینگ ROG Phone 9 Pro در وب‌سایت رگولاتوری چین رؤیت شد

راگ فون ۸ که یکی از بهترین گوشی های گیمینگ به‌شمار می‌رود، با صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز به گرافیک آدرنو ۷۵۰ عرضه می‌شود. این گوشی تا ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X و تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 را ارائه می‌دهد و ظرفیت باتری آن ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.