رسانه اینترنتی فانیلی

با پارک فلج کننده و خطرناک مادیدی آشنا شوید!

شاید این هم یکی از عجایب دنیاست که هر چیز زیبا و جذابی در واقع هیولایی پنهان در دل خود دارد! پارک‌ها و جنگل‌ها قرار بوده که مکان‌هایی برای تازه شدن روح آدمی و آرامش ذهن و جان او باشند؛ اما اگر با پا گذاشتن در یکی از این پارک‌ها به‌سرعت فلج شوید، آیا بازهم آنجا را یک مکان زیبا و جذاب خواهید دانست؟

پارک ملی مادیدی شاید زیبای سحرآمیزی باشد که شما را می‌فریبد! جایی که با زیبایی بیش از اندازه خود شما را مجذوب و جادو می‌کند؛ اما به‌محض پا گذاشتن در آن شما را فلج خواهد کرد! همراه مجله اینترنتی فانیلی با یکی از زیباترین و ترسناک‌ترین پارک‌های دنیا آشنا شوید!

پارک ملی مادیدی، پارکی که می‌تواند انسان را فلج کند!

مادیدی در حقیقت آخرین مکان روزی زمین است که بشر هنوز نتوانسته آن را به تسخیر خود در آورد! در واقع بشر جرئت رفتن به این پارک را ندارد! پارک ملی مادیدی، مکانی مملو از گیاهان و جانوران فوق‌العاده زیبا و ناشناخته که البته سمی‌ترین گونه‌های گیاهی و جانوری روی زمین هستند! حقیقت این است که هر آنچه در این پارک می‌بینید سمی است! آن‌قدر سمی که تنها یک تماس آن می‌تواند شما را به کام مرگ بکشاند! حتی بعضی‌ها معتقدند که هوای آنجا نیز سمی است! علاوه بر این‌ها گونه‌ای جانوری این پارک به‌قدری انبوه و فشرده هستند که دیدن آسمان در میان آن‌ها امکان‌پذیر نیست و همین باعث ترسناک‌تر شدن مادیدی شده است.

پارک ملی مادیدی کجاست؟

این پارک ملی در حوضه رودخانه آمازون فوقانی در بولیوی قرار گرفته است. تاسیس آن به سال 1995 برمی‌گردد و مساحت آن حدود نوزده هزار کیلومترمربع است! این پارک به همراه منطقه‌های حفاظت شده در نزدیکی Manuripi- Heath، Apolobamba و ذخیره‌گاه زیست Manu بزرگ‌‌ترین منطقه حفاظت شده دنیا را شکل می‌دهند.

آیا می‌توان از پارک ملی مادیدی بازدید کرد؟

بله! امکان بازدید از این پارک تنها در قالب تورهای برنامه‌ریزی شده با کسانی که راه‌های امن پارک را می‌شناسند وجود دارد. در واقع تنها در این حالت می‌توانید در امنیت به بازدید از پارک بروید هرچند در این صورت هم بهتر است لباس‌های پوشیده‌ای داشته باشید تا طعمه حشرات سمی نشوید و البته دست به هیچ‌چیزی نزنید!

در پارک ملی مادیدی چه چیزهایی را می‌توان دید؟

پارک ملی مادیدی به‌عنوان یکی از پارک‌های متنوع بیولوژیکی دنیا شناخته می‌شود. پلنگ خالدار گریزان، سمور غول‌پیکر، میمون تی تی نوعی از میمون که در هیچ کجا از دنیا یافت نمی‌شود در این پارک زندگی می‌کنند. همچنین بیش از 11 درصد از 9000 گونه پرندگان را می‌توانید در این پارک ببینید. این پارک را به‌عنوان یکی از عجایب ترسناک جهان می‌شناسند که ورورد به آن بدون راهنما بسیار خطرناک است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.