رسانه اینترنتی فانیلی

این 2 شهر زیباترین بهار را در ایران دارند!

فصل بهار بهشتی است. گویی که شما در بهشت قدم می‌زنید، آب و هوای خوب و صدای آواز پرنده‌ها که شما را شگفت زده می‌کند.

زیباترین شهر ایران در بهار کجاست؟ درست است که هر شهی زیبایی به خصوص خود را دارد اما کدام شهر است که با زیبایی خیره کننده، آب وهوای خود و طبیعت بکرش در فصل شکوفه‌ها شما را شگفت زده خواهد کرد؟ در فصل بهار همه چیز نو می‌شود. همه جا پر می‌شود از سبزی درختان و شکوفه‌هایش. گل‌های رنگارنگ با عطر خوبشان. نسیم خنک بهاری و نم شنبم و باران بهاری که بر روی آن‌ها می‌نشیند. به نظر شما پایتخت گل ایران کجاست؟

ایران یک کشور بسیار پهناور است و شهرهای بسیار زیبا و خوش آب و هوایی دراد از این رو شاید هیچکس نتواند بگوید که مدام شهر زیباترین شهر ایران در بهار است اما با این حال ما با انجام بررسی چند شهر را انتخاب کردیم. با مجله اینترنتی فانیلی همراه باشید تا با زیباترین شهر ایران در بهار آشنا شوید و از سفر به آنجا لذت ببرید.

زیباترین شهر ایران در بهار

تالش، یکی از جواهرهای زیبای استان گیلان است که در شمال ایران قرار دارد. این شهر بکر و دیدنی با مناظر طبیعی خیره‌کننده‌اش، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از جاذبه‌های زیبای تالش می‌توان به ییلاق‌های دل‌انگیز، کوهستان‌های سرسبز و دشت‌های پرگل اشاره کرد. در بهار، طبیعت تالش به یک زمین بهشتی تبدیل می‌شود. کوهستان‌های این منطقه که در زمستان به پوشیده شدن از برف معروف هستند، در اوایل بهار زندگی می‌گیرند و از سرسبزی فراوانی برخوردار می‌شوند. منظره‌های زیبای کوه‌های پوشیده از سبزی و گل‌های زیبا، قلب هر عاشق طبیعتی را از آن خود می‌کند.

در دشت‌های تالش، رنگارنگی خاصی از زیبایی وجود دارد. گل‌ها و درختانی که در این دشت‌ها رشد می‌کنند، یک زیبایی بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورند. از جمله این گل‌ها می‌توان به شقایق‌ها و آلوچه‌های سفید اشاره کرد که به صورت خودرو در دشت‌ها می‌رویند و مناظری خیره‌کننده را به وجود می‌آورند. تمامی این مناظر باعث می‌شود تا تالش به عنوان زیباترین شهر ایران در بهار تبدیل شود.

ترکیب رنگ‌های قرمز، زرد، سبز و سفید در دشت‌ها و کوهستان‌های تالش، یک زیبایی بی‌نظیر را به وجود می‌آورد که هر کسی را شگفت‌زده می‌کند. این ترکیب رنگی و زیبایی طبیعت، تالش را به یکی از زیباترین شهرهای بهاری ایران تبدیل کرده و باعث شده است که این شهر مقصدی محبوب برای گردشگران و علاقمندان به طبیعت زیبا باشد.

زیباترین استان بهاری ایران

استان شیراز که همگان آن را با وجود بناهای تارخی مانند تخت جمشید می‌شناسد جزو زیباترین شهر ایران در بهار نیز به شمار می‌آید. شیراز، به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران و مرکز استان فارس، همواره با زیبایی‌های فراوانش در فصل بهار، زیباترین فصل طبیعی را تجربه می‌کند. در این فصل، باغ‌ها و پارک‌های زیبای شیراز به همراه شکوه و زیبایی گیاهان و گل‌ها، تمامی حواس بازدیدکنندگان را به خود مشغول می‌کند. از جمله این باغ‌های زیبا، باغ ارم می‌باشد.

باغ ارم، علاوه بر گل‌های رنگارنگ، درختان زیبایی مانند سرو ایرانی و خرمالو نیز می‌رویند. شکوه این درختان در فصل بهار، منظره‌ای دلنشین و زیبا را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. همچنین، سروناز، که به عنوان بلندترین درخت باغ شناخته می‌شود، با سنی بیش از سه هزار سال، نمادی از زیبایی و ارزش تاریخی شیراز است که به این شهر جذابیت ویژه‌ای می‌بخشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.