رسانه اینترنتی فانیلی

ایده ست شومیز و شلوار

خوشبختانه ست شومیز و شلوار مجلسی تنوع بسیار زیادی دارد و هر خانمی می‌تواند با توجه به سلیقه و علاقه خود آن را تهیه کرده و استایل مورد علاقه خود را داشته باشد.

همه خانم‌ها دوست دارند در مراسم‌های مختلف شیک به نظر برسند. ست شومیز و شلوار همان انتخاب درستی است که هر فردی می‌تواند آن را برای مجالس خود انتخاب کند. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

ست شومیز و شلوار

همان‌طور که بیان کردیم شومیز و شلوار انواع مختلفی دارد و هر فردی باید باتوجه‌به استایل و هیکل خود تیپ مناسبی را انتخاب کند. ما در این مطلب قصد داریم قشنگ‌ترین ست شومیز و شلوار را به شما معرفی کنیم تا با شناخت آن برای خودتان استایل زیبایی را تدارک ببینید.

شومیز حریر با شلوار پارچه‌ای

یکی از پرطرف‌دارترین مدل‌های شومیز، شومیز حریر است. شومیز مجلسی حریر یکی از زیباترین مدل‌ لباس‌های زنانه است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود.

این مدل شومیز حریر به‌صورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار به چشم می‌خورد و مدل‌هایی همچون یقه‌گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی و یقه‌مردانه را در بر دارد.

شما می‌توانید این شومیز را با یک شلوار پارچه‌ای با رنگ مکمل ست کرده و استایل بسیار شیکی را با این ست شومیز و شلوار آماده کنید.

شومیز طرح‌دار با شلوار ساده

امروزه اکثر افراد طرف‌دار سادگی هستند؛ اما دراین‌رابطه باید بگوییم که شومیز طرح‌دار هنوز جذابیت خودش را داشته و طرف‌داران زیادی دارد. شومیز طرح‌دار در مدل‌های گل‌دار، راه‌راه، خال‌خالی و رنگی تولید می‌شود.

در طراحی بعضی از شومیزهای مجلسی از مروارید، سنگ و پولک نیز استفاده می‌شود. همچنین بعضی از شومیزهای طرح‌دار آستین یا یقه چین‌دار دارند که طرح پارچه تأثیر بسیاری در متفاوت شدن این لباس مجلسی زنانه دارد.

شومیز ساده با شلوار هم رنگ

معمولاً شومیز ساده مجلسی تک‌رنگ بوده و مدل ساده‌ای دارد. بااین‌حال این مدل شومیز زنانه طرف‌داران بسیاری دارد. شومیز مشکی و سفید از رنگ‌های جذابی هستند که در بین اکثر خانم‌ها طرف‌داران بسیار زیادی دارند؛ زیرا باعث زیبایی هرچه‌تمام‌تر هیکل خانم‌ها می‌شود.

شومیز گل‌دار

اگرچه شومیز گل‌دار ظاهری کلاسیک داشته و بیشتر مادربزرگ‌ها به این مدل لباس‌ها علاقه دارند؛ اما بهتر است بدانید که این مدل لباس زنانه هرگز قدیمی نشده و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود! از این رو خرید شومیز مجلسی گل‌دار زنانه انتخاب جذابی است، چرا که بسیاری از طراحان مد و فشن و استایلیست‌های معروف دنیا به این مدل لباس زنانه توجه ویژه‌ای دارند.

ست دامن کوتاه جین و شومیز گل‌دار دخترانه

ست دامن کوتاه جین و شومیز گل‌دار دخترانه همان انتخابی است که شما باید برای یک مهمانی دوستانه داشته باشید. این ست برای افرادی که به استایل‌های منحصربه‌فرد کژوال یا اسمارت کژوال علاقه دارند و می‌خواهند در مهمانی متفاوت و جذاب باشند، پیشنهاد می‌شود. این استایل جذاب و تابستانه را می‌توانید با یک صندل یا کفش تخت زنانه ست کنید و در مهمانی با ظاهر جذاب خود بدرخشید.

ست شومیز و شلوار سنتی

اگر به استایل شرقی، هندی یا بوهو علاقه دارید و دوست دارید ظاهری متفاوت، شرقی و جذاب داشته باشید، شومیز سنتی انتخاب خوبی خواهد بود. امروزه شومیز سنتی بسیار ترند شدند و طرف‌داران بسیار زیادی دارند. شومیز سنتی با طرح‌هایی همچون بته‌جقه و حاشیه‌دوزی‌های هندی توجه بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش را جلب می‌کند.

دامن بلند به همراه شومیز

دامن بلند یکی از لباس‌های زنانه‌ای است که استایل‌های مختلفی را با آن زد. چرا که این مدل دامن را می‌توانید در مهمانی یا حتی به همراه مانتو در خارج خانه در فصل تابستان به تن کنید و استایل خاصی داشته باشید.

ست شومیز سنتی و دامن بلند زنانه ظاهری جذاب و متفاوت داشته که در بیشتر مواقع از چشم خانم‌ها دور می‌ماند. ازاین‌رو اگر دوست دارید استایل متفاوتی را تجربه کنید، شومیز طرح‌دار سنتی و دامن بلند به همراه کفش تخت یا حتی کفش اسپرت زنانه، انتخاب چشمگیری خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.