طبق اعلام سامسونگ، پلتفرم SmartThings اکنون در کرهی جنوبی بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد که دستاورد بزرگی محسوب میشود.
بر اساس بیانیهی خبری سامسونگ، فروش لوازم خانگی هوشمند این شرکت که از فناوری هوش مصنوعی بهره میبرند، رشد چشمگیری داشته و تعداد کاربران پلتفرم SmartThings پس از آپدیتشدن با ویژگیهای هوش مصنوعی افزایش یافته است.
سامسونگ میگوید ۹۲ درصد خریداران جاروبرقی Bespoke AI و ۸۰ درصد از خریداران ماشین لباسشویی و خشککن همهکارهی Bespoke AI Combo، عضو پلتفرم SmartThings شدهاند که نشان از استفادهی گستردهی مردم از این ویژگی دارد.
-
سامسونگ با SmartThings خانههای فوق هوشمند میسازد
-
سامسونگ پلتفرم SmartThings را به خودروهای هیوندای اضافه میکند
یکی از مقامات سامسونگ درمورد افزایش چشمگیر تعداد کاربران SmartThings اظهار داشت: «با افزایش خرید لوازم خانگی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی، تعداد مشتریانی که بهطور فعال از SmartThings استفاده میکنند، افزایش یافته و الگوهای استفادهی آنها متنوعتر شده است. ما به معرفی قابلیتهای مختلف SmartThings که زندگی روزمره را راحتتر میکند، ادامه خواهیم داد.»