رسانه اینترنتی فانیلی

آیتم‌های پوشیدنی ترند عید نوروز

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی از شروع سال میلادی جدید نگذشته است،‌ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ترند‌های فصل‌های بهار و تابستان‌ سال ۲۰۲۴ از طریق مراسم‌هایی که در هفته‌ی مد نیویورک، میلان، پاریس و لندن برگزار شدند به مردم معرفی گردیده‌اند. از این رو، شما می‌توانید با الهام گرفتن از استایل‌ها و لباس‌های مد روز، بهترین آیتم‌های پوشیدنی ترند عید نوروز را برای خود انتخاب کنید.

ترندهای دنیای فشن به طرز غیرقابل باوری گسترده و متفاوت هستند و هر فرد باید با توجه به سلایق و علایق شخصی خود در لباس پوشیدن، از بین تمامی آیتم‌های پوشیدنی ترند عید نوروز، استایل خود را پیدا و انتخاب کند. اگر شما هم دائما مشغول فکر کردن به سوال «عید ۱۴۰۳ چه لباسی بپوشیم؟» هستید، تا آخر این مطلب از مجله اینترنتی فانیلی با ما همراه باشید.

رنگ‌ قرمز تیره

کیف، کفش و لباس رنگ قرمز و زرشکی

یک نگاه کوتاه و گذرا به لباس‌ها و اکسسوری‌های ترند فعلی به شما ثابت خواهد کرد که رنگ قرمز تیره محبوب‌ترین رنگ امسال است. این رنگ در سراسر مراسم‌ها و ران‌وِی‌های امسال به چشم می‌خورد و مجموعه‌‌های بهاره و تابستانه‌ی برندهای بسیار زیادی از جمله هرمس، زیمرمن و اسکاپرلی (Schiaparelli) مملو از آیتم‌های پوشیدنی به رنگ قرمز تیره بود. بنابراین، اگر این رنگ با استایل و سلیقه‌ی شما همخوانی دارد هرگز در هنگام خرید آیتم‌های پوشیدنی ترند عید نوروز، رنگ قرمز تیره را فراموش نکنید.

کت‌های اورسایز ترند عید نوروز

ترند هر سال فشن کت بلیزر در رنگ‌های مختلف

درست مانند تمامی فصل‌های گذشته، امسال هم می‌توانید از کت‌های بلیزر اورسایز برای داشتن یک استایل به روز و جذاب استفاده کنید. سال ۲۰۲۴ با بکارگیری آیتم‌های پوشیدنی بسیار بزرگ مانند پاپیون‌ها و اکسسوری‌ها و لباس‌های اورسایز پیوند خورده است؛ به طوری که حتی در پوشش رسمی خود هم می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. اگر کت اورسایز ندارید بهتر است هر چه زودتر برای داشتن آن، که یکی از بهترین آیتم‌های ترند عید نوروز هم هست اقدام کنید.

کفش‌های زنانه‌ی پشت باز

کفش ترند عید امسال چیست؟

یکی از جذاب‌ترین ترندهای سال ۲۰۲۴ که حتی همین الان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و می‌توانیم آن‌ را در گوشه گوشه‌ی صفحات مجازی ببینیم، کفش‌ پشت باز است. تعداد زیادی از معروف‌ترین و مهم‌ترین برندهای صنعت مد و فشن مانند شنل، گوچی، ایو سن لوران و ولنتینیو در ران‌وِی خود از این آیتم که در دهه‌ی ۹۰ میلادی به شدت محبوب بوده است، رونمایی کرده‌اند. اگر علاقه‌ای به کفش‌های پشت باز ندارید، می‌توانید خیلی راحت از کفش‌هایی که پشتشان بسته است و پاشنه‌ی بلندی ندارند استفاده کنید. رنگ‌های قرمز و مشکی این مدل کفش‌ها ترندی‌تر و خاص‌تر هستند و ظاهر استایل شما را زیبا و متفاوت‌ جلوه می‌دهند.

کیف‌های بزرگ ترند عید نوروز

کیف بزرگ از آیتم‌های پوشیدنی برای عید نوروز

کیف‌های بزرگ همین الان هم یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانید تهیه و از آن استفاده کنید. در دو سال گذشته، ما شاهد محبوبیت پیدا کردن کیف‌های بسیار کوچکی بودیم که حتی یک رژلب هم به سختی در آن‌ها جای می‌گرفت. اما امسال، اگر می‌خواهید مناسب‌ترین آیتم‌های پوشیدنی ترند عید نوروز را برای خود بخرید، کیف بزرگ مناسب‌ترین گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید. نوع پارچه و رنگ این آیتم کاربردی از اهمیت زیادی برخوردار نیست، چرا که برای مثال هر کدام از برندهای میومیو، ولنتینیو و لوئه‌وه (Loewe) مدل‌های کاملا متفاوتی از این کیف را در مجموعه‌های خود به نمایش گذاشته‌اند. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی کیف مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

رنگ آبی یخی

رنگ آبی یخی یکی از رنگ‌های ترند سال 2024

در هفته‌ی مد بهار و تابستان امسال رنگ منتخب برندهایی چون ورساچ، تام فورد و بوتگا ونتا (Bottega Veneta)، رنگ آبی یخی بود. اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارند با گرم شدن هوا به سراغ لباس‌هایی با رنگ‌های صورتی، زرد و سبز پاستلی بروند، می‌توانید به سراغ خرید آیتم‌های پوشیدنی ترندی بروید که به رنگ آبی یخی بسیار کمرنگ هستند. اگر از علاقه‌مندان به این طیف از رنگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌های به رنگ یاسی کمرنگ هم استقبال کنید.

جوراب‌های بلند ترند عید نوروز

جوراب بلند با صندل و کفش کتانی

در ران‌وِی امسال برندهایی چون ژیوانشی، ویکتوریا بکهام و فیلیپ لیم (Phillip Lim) ما شاهد پدیده‌ی پوشیدن جوراب‌های بلند کشی، توری و رنگی با صندل و کفش‌های بالرین بودیم. شما می‌توانید با توجه به علایق شخصی خود هر مدل جورابی که خواستید را در استایلتان برای مهمانی و بیرون از خانه استفاده کنید. این سبک جدید مورد پسند همه‌ی مردم نیست،‌ بنابراین اگر به آن علاقه‌ای ندارید می‌توانید خیلی راحت از پوشیدن جوراب‌های بلند صرف نظر کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.