رسانه اینترنتی فانیلی

آب سیب زمینی و فواید سرسام آور آن!

سیب زمینی یکی از ارزان‌ترین سبزیجات است که می‌تواند تاثیرات بسیار شگفت انگیزی بر روی پوست شما داشته باشد.

فواید آب سیب زمینی بسیار زیاد است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از این سبزیجات ارزان قیمت و در دسترس برای حفظ سلامتی خود بکوشید. شاید تا به حال به ذهن شما نرسیده بود که سیب زمینی می‌تواند انقدر خواص داشته باشد. این فواید پس از پژوهش‌هایی که صورت گرفته است که از نظر علمی ثابت شده‌اند.

درمان‌های گیاهی برای سلامتی شما بسیار مفیدتر از داروهای شیمیایی است پس سعی کنید که با بالا بردن آگاهی خود درباره گیاهانی که فوایدی برای بهبود سلامتی شما دارند، بدنی سالم‌تر داشته باشید. با مجله اینترنتی فانیلی همراه باشید تا با دانستن فواید آب سیب زمینی بدن سالم‌تری داشته باشید.

فواید آب سیب زمینی برای پوست

آب سیب زمینی فواید زیادی برای پوست شما دارد. شما می‌توانید برای از بین بردن جوش های صورت که بسیار آزار دهنده هستند و باعث می‌شوند تا زیبایی صورت شما کم شود از آب سیب زمینی استفاده کنید. فقط کافی است پالپ سیب زمینی که در واقع همان تکه‌های کوچک سیب زمینی است را  را با آب لیمو مخلوط کنید و روی جوش ها قرار دهید.

بهتر است حتی  به جای پالپ سیب زمینی از برش های سیب زمینی استفاده کنید. می‌توانید این مخلوط معجزه گر را به مدت 5 دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید تا فواید بسیار شگفت انگیز آب سیب زمینی را مشاهده کنید.

فواید آب سیب زمینی برای پوست چرب

به طور کلی فواید آب سـیب زمیـن را برای پوست خود جدی بگیرید. این ماسک می‌تواند به تنظیم کردن چربی پوست شما کمک کند و پوست را متعادل کند. به صورتی که پوست شما نه چرب باشد و نه خشک. اما به عنوان یک نکته مهم، این ماسک ممکن است باعث خشکی پوست شود، در واقع اگر از آن به صورت مداوم و زیاد استفاده کنید این اتفاق ممکن است بیفتد البته باید به این نکته نیز توجه کنید که بستگی به درجه چربی پوست شما نیز دارد.پس اگر پوست شما خشک است سعی کنید از این محلول کمتر استفاده کنید.

بنابراین، با اینکه فواید آب سیب زمنی بسیار زیاد است اما با این حال برای کسانی که پوست صورت آنان خشک است، می‌تواند اثر عکس بگذارد و به جای تاثیر مثبت تاثیری منفی داشته باشد. در صورت استفاده از این ماسک و تجربه خشکی پوست، استفاده از یک مرطوب‌ کننده بعد از این ماسک توصیه می‌شود.

اما توجه داشته باشید که باید یک مرطوب کننده که با پوست شما سازگار است را انتخاب کنید تا پوست شما مرطوب و نرم باقی بماند. همچنین، همیشه پیش از استفاده از هرگونه ماسک یا محصول جدیدی بر روی پوست، تست آن را در یک قسمت کوچک از پوست خود انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که پوست شما به آن حساسیت نشان نمی‌دهد.

فواید آب سیب زمینی برای کاهش التهاب

یکی از فواید آب سیـب زمیـنی خاصیت‌های ضد التهابی و تسکین‌دهنده است که می‌تواند به تسکین و یا برطف شدن پف زیر چشم کمک کند. همچنین، خنک کردن دور چشم‌ها می‌تواند باعث متقبض شدن رگ‌های خونی در پوست شود و پف زیر چشم را کاهش دهد. اگر می‌خواهید از این روش استفاده کنید، می‌توانید به راحتی سیب زمینی را قبل از استفاده خوب بشویید و سپس برشی نازک از آن را بر روی منطقه زیر چشم خود قرار دهید. توجه داشته باشید که برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد نباید نشاسته موجود روی سیب زمینی را از آن بگیرید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.