رسانه اینترنتی فانیلی

آبشار فیروزه‌ای گرگان؛ از زیباترین آبشار های ایران!

اگر به دنبال یک جای خوش آب و هوا و سرسبز هستید، این مطلب را از دست ندهید.

آبشار فیروزه‌ای گرگان یکی از زیباترین آبشارها در شمال کشور است که رنگ خاص آن موجب تمایز و جلوه بیشتر آن نسبت با دیگر آبشارها در ایران شده است. اگر به دنبال یک جاذبه زیبا با  آب و هوایی عالی برای گردش و سفر در فصل‌های گرم تابستان هستید با مجله اینترنتی فانیلی همراه شوید زیرا آبشار فیروزه‌ای گرگان یکی از بهترین گزینه‌ها است.

  • آبشار فیروزه‌ای گرگان کجاست؟

آبشار فیروزه‌ای گرگان همینطور که از اسم آن پیداست در گرگان واقع شده است و به علت رنگ فیروزه‌ای خاص و جابی که دارد مورد توجه همگان قرار گرفته است. آب شفاف و خوشرنگ این آبشار را به یک مکان جادویی برای گردشگران تبدیل کرده است و گر به دنبال یک سفر تابستانه هستید، سفر به گرگان و این آبشار زیبا را از دست ندهید.

شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد و آبشر فیروزه‌ای نیز در نزدیکی شهر گرگان قرار دارد. این آبشار زیبا در دل یک جنگل سرسبز و خوش آب وهوا قرار دارد. در کل شهر گرگان و استان گلستان یکی از زیباترین مقاصد برای تفری و گردش هستند. جنگلی که این به جنگل هیرکانی شهرت دارد و جنگل‌های هیرکانی به سرسبزی و زیبایی جادویی خود معروف هستند.

نام گزاری این آبشار به علت رنگ بسیار شفاف و زیبای آن بوده است. آبشارها در کل آبی زلال و خنک و سرد دارند اما نکته‌ای که این آبشار را از سایرین متمایز می‌کند این است که رنگی بسیار بسیار فیروزه‌ای و شفاف دارد. به علت اینکه این آبشار در میان جنگل‌های هیرکانی قرار دارد توسط یک منظره‌ای فوق العاده زیبا احاطه شده است که توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

  • فعالیت‌های مجاز در آبشار فیروزه‌ای گرگان

پیاده روی و طبیعت گردی: در مسیر رسین به این آبشار زیبا باید پیاده روی کنید و این مسیرها بسیار زیبا و جذاب هستند و اگر به کوه‌نوردی نیز علاقه‌مند هستید می‌توانید از این مسیر زیبا استفاده کنید و لذت ببرید.
لوکیشن مناسب عکاسی: آبشا رو جنگل‌های هیرکانی یک ترکیبی زیبا برای عکاسی هستند.
تفریح و پیک نیک: اگر به دنبال یک مکان آرام و در عین حال زیبا با امکانات رفاهی مناسبی هستید حتما به شما توصیه می‌کنم تا از پیک نیک و حتی کمپنگ در کنار این آبشار زیبا نگذرید.

  • آدرس آبشار فیروزه‌ای گرگان

این آبشار در استان گلستان و با فاصله کمی از شهر زیبای گرگان قرار دارد. برای اینکه به این شهر برسید می‌توانید از این مسیر استفاده نمایید. ابتدا باید به دهستان نیکشهر بروید که در مهبان قرار دارد حالا از این دهستان تا آبشار فیروزه‌ای حدود 70 کیلومتر راه است. که بخشی از آن به علت اینکه از وسط جنگل‌هلی هیرکانی عبور می‌کند، باید پیاده بروید

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.