رسانه اینترنتی فانیلی

چند روش کاربردی برای خشک کردن لباس در خانه‌ های کوچک

اگر فضای خانه شما هم کوچک است و به دنبال راهی برای خشک شدن سریع لباس‌ها هستید، این مطلب را از دست ندهید.

با شروع فصل سرما یکی از بزرگ‌ترین دغدغه افرادی که در آپارتمان یا خانه‌هایی با متراژ کم زندگی می‌کنند، خشک کردن لباس در خانه است؛ لباس‌ها باید در مکانی خشک شوند که هوا به خوبی در آن جریان داشته تا میکروب‌های آن از بین برود؛ از سوی دیگر بسیاری از افراد در چنین مواقعی مجبور هستند که لباس‌ها را روی درب یا دسته مبل پهن کنند که همین امر باعث شلختگی خانه می‌شود؛ در این مطلب از رسانه اینترنتی فاینلی قصد داریم چند راهکار کاربردی برای خشک کردن سریع لباس در فضای کم را به شما موزش دهیم.

بهترین روش‌های خشک کردن لباس در خانه

برای خشک کردن لباس در محیط‌های کوچک، روش‌ها و وسایل متفاوتی وجود دارد که شما برحسب جا و نوع چیدمان خانه می‌توانید یکی از آن‌ها را که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم انتخاب کنید.

رخت آویز ایستاده

این نوع رخت آویز جزو پرکاربردترین رخت‌آویزها است که بیشتر برای محیط آپارتمان از آن استفاده می‌شود و در دو مدل تاشو و ایستاده در بازار موجود است؛ این رخت‌آویزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از دو پایه و بخش‌‍های دو یا سه قسمت دارند و برای خانه‌هایی با متراژ کم بسیار مناسب است؛ در صورتی که هوا هم کمی مساعد باشد می‌توانید آن را در بالکن قرار دهید.

بند رخت دیواری کشویی برای خشک کردن لباس

این بند رخت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بندهای آن قابلیت تنظیم  طول و عرض را دارد و به راحتی روی دیوار نصب می‌شوند؛ همین ویژگی باعث شده افراد بسیاری تمایل به خرید آن را داشته باشند؛ چرا که فضایی از زمین را اشغال نخواهد کرد و برای محیط‌های آپارتمان و خوابگاه بسیار مناسب است.

خشک کن سقفی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در محیط‌های گرم و خشک زندگی می‌کنند با آن مواجه هستند، دیر خشک شدن لباس‌ها است؛ بهترین راه حل این مشکل، خرید یک خشک‌کن سقفی است؛ این خشک کن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به سقف متصل می‌شوند و شما با استفاده از ریموت می‌توانید ارتفاع آن را تمیز کنید و بعد از آنکه لباس‌ها خشک شدند، مجدد بند رخت را ببندید.

رخت آویز پشت دری

این رخت‌آویزها به راحتی پشت درب نصب می‌شوند و فضای کافی برای آویزان کردن لباس را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از مهم‌ترین مزایای این بند رخت این است که برای استفاده از آن، نیازی نیست که دیوار را سوراخ کنید.

استفاده از میله‌های آویز برای خشک کردن لباس

اگر به دنبال راه‌حلی هستید که بدانید چگونه شلوار لی را سریع خشـک کنیم، میله‌های آویز انتخاب خوبی است؛ این میله‌ها را می‌توان به صورت آویز زیر کابینت، طاقچه و … قرار دهید؛ سپس لباس ها را درون بند رخت قرار داده و به این میله‌ها آویزان کنید؛ با این روش امکان گردش هوا بین لباس‌ها بیشتر می‌شود و آن‌ها زودتر خـشک می‌شوند؛ در نتیجه برای خشـک کردن لباس‌های ضخیم مانند کاپشن می‌تواند ایده مناسبی باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.