رسانه اینترنتی فانیلی

چند رنگ کابینت ام دی اف، هرگز از مد نمی‌افتند!

کابینت ام دی اف در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی می‌شود. در این مطلب با ۵ رنگ پرطرفدار این مدل کابینت آشپزخانه آشنا می‌شوید که هرگز از مد نمی‌افتند.

کابینت آشپزخانه یک عنصر کلیدی برای دکوراسیون منزل است و نقش مهمی در زیبایی فضای خانه ایفا می‌کند. کابینت ام دی اف (MDF Cabinets)، انتخابی بادوام و مقرون به صرفه است. رنگ‌های متنوع این مدل کابینت، انتخاب را برای خریداران سخت می‌کند. اما اگر از آن دسته از خریداران محافظه‌کار هستید، این مطلب از رسانه اینترنتی فانیلی می‌تواند برای شما مفید باشد.

بهترین رنگ‌های کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف در دکوراسیون منزل ایرانی بسیار پرطرفدار است. رنگ‌بندی متنوع این مدل کابینت باعث شده است که برای تمام خانه‌های بزرگ و کوچک انتخاب خوبی باشد. اما در این مطلب ۵ رنگ پرطرفدار این کابینت آشپزخانه را به شما معرفی می‌کنیم که هرگز از مد نمی‌افتند.

کابینت سفید

کابینت سفید، انتخابی جذاب برای تمام زمان‌ها است و هیچ گاه از زیبایی آن کاسته نمی‌شود. کابینت ام دی اف سفید در سبک‌های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک ساخته می‌شود و بسیار پرطرفدار است. می‌توانید در کنار آن از رنگ‌هایی مثل طلایی، نقره‌ای، طوسی و رنگ چوب استفاده کنید. همچنین سفید تقریباً با تمام رنگ‌های شاد ست می‌شود. بنابراین دست شما در انتخاب لوازم آشپزخانه باز است.

کابینت طوسی

کـابینت طوسی کلاسیک یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها است و در دکوراسیون خانه ایرانی طرفداران زیادی دارد. طوسی در کنار طلایی، نقره‌ای، آبی، سفید و رنگ چوب جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. می‌توانید صفحه رویی کـابینت را به رنگ سفید یا رنگ چوب انتخاب کنید و به این طریق به فضا جلوه بیشتری ببخشید.

کابینت ام دی اف شیری

کـابینت شیری نیز همانند سفید طرفداران بسیاری دارد. این رنگ کـابینت بیشتر در آشپزخانه کلاسیک و نئوکلاسیک به کار می‌رود. رنگ شیری در کنار طلایی جلوه لوکس و فاخری ایجاد می‌کند. می‌توانید با انتخاب یک کانترتاپ یا صفحه کـابینت از جنس سنگ مرمر، زیبایی آشپزخانه خود را دوچندان کنید.

رنگ چوب طبیعی

کـابینت ام دی اف با روکش چوب، جلوه‌ای بی‌نهایت خاص و جذاب دارد. رنگ چوب در کنار سفید و رنگ‌های گرم جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. پیشنهاد ما این است که کمی رنگ سبز هم به عنوان چاشنی به فضای آشپزخانه بیفزایید تا فضا گرم و دلپذیر به نظر برسد. همچنین می‌توانید با انتخاب یک لوستر حصیری یا چوبی برای آشپزخانه، زیبایی این فضا را دوچندان کنید.

کـابینت mdf سرمه‌ای

سرمه‌ای از آن دسته از رنگ‌ها است که علاوه بر ظاهر لوکس، جلوه‌ای مدرن و امروزی دارد و هیچ گاه از مد نمی‌افتد. کـابینت سرمه‌ای برای آشپزخانه‌های بزرگ و لوکس انتخابی بی‌نظیر است. این رنگ در کنار سفید، طوسی و رنگ چوب جلوه بی‌نظیری ایجاد می‌کند و به راحتی می‌توانید آن را با لوازم آشپزخانه خود ست کنید.

پیشنهادات جذاب برای انتخاب کـابینت

هنگام انتخاب کـابینت با رنگ‌های بی‌انتهایی روبرو می‌شویم که هر کدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند. اما در اینجا پیشنهاداتی را ارائه داده‌ایم که حتماً می‌تواند برای شما مفید باشد:

  • خود را به یک رنگ محدود نکنید. برای مثال ترکیب رنگ سفید با آبی، سبز یا طوسی انتخاب بسیار زیبایی است.
  • صفحه کـابینت را به یک رنگ تیره‌تر یا روشن‌تر انتخاب کنید.
  • از شلف آشپزخانه و قفسه استفاده کنید.
  • از کـابینت شیشه‌ای استفاده کنید.
  • یک جزیره شیک و مدرن در آشپزخانه خود داشته باشید.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.