رسانه اینترنتی فانیلی

چند ایده‌ی جذاب برای بهترین آرایش با لباس مشکی

حتی اگر از آن دسته از افرادی باشید که از پوشیدن لباس‌های رنگی و روشن لذت می‌برند هم هرگز نمی‌توانید جذابیت و زیبایی لباس مشکی را انکار کنید. مهم نیست که قصد شرکت کردن در یک جلسه‌ی کاری را داشته باشید یا یک مهمانی خانوادگی، این رنگ قطعا ظاهر شما را زیباتر خواهد کرد؛ تنها به شرط اینکه بتوانید بهترین آرایش با لباس مشکی را پیدا و انتخاب کنید.

از آنجایی که رنگ مشکی، ظاهر و چهر‌ه‌ی شما را ساده و بدون نور جلوه می‌دهد، استفاده از رنگ‌های مختلف در آرایشتان می‌تواند تصمیم بسیار خوبی باشد. از طرفی باید از آرایش زیاد و ناخوشایند پرهیز کنید تا زیبایی لباستان کاملا به نظر بیاید. برای داشتن بهترین آرایش با لباس مشکی، می‌توانید تمرکزتان را روی یک یا دو قسمت از بخش‌های صورت خود بگذارید و آن‌ها را برجسته‌تر از قسمت‌های دیگر کنید.

در این مقاله از مجله اینترنتی فانیلی به معرفی بهترین آرایش‌های صورتی که می‌توانید با لباس رنگ مشکی انتخاب کنید،‌ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

سایه‌ی چشم شکلاتی ترکیبی عالی با لباس مشکی

اگر همواره به دنبال انتخاب بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی بوده‌اید و حالا می‌خواهید یک آرایش زیبا و متناسب با لباستان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم برای میکاپ چشم‌هایتان از سایه‌های قهوه‌ای و شکلاتی استفاده کنید. به منظور زیباتر شدن آرایش صورتتان بهتر است فقط از رژلب‌های رنگ ملایم و خنثی استفاده کنید؛ به این صورت دیگر همه‌ی ظاهرتان به طرز خیره‌کننده‌ای یکدست و جذاب شود. همچنین، پیشنهاد می‌کنیم که در این سبک میکاپ حتما به باید و نباید آرایش کردن در پاییز و زمستان توجه کنید و مرحله‌ی کانتور صورت را هم حتما انجام بدهید.

لیفت کردن ابروها

برای مراقبت از لباس مشکی و آرایش طبیعی خود، باید همواره به فکر جلوه دادن به ابروها، مژه‌ها و استخوان‌های گونه‌ی‌ خود باشید. این کار باعث می‌شود بتوانید بدون استفاده از محصولات آرایشی بیشتر، ویژگی‌های چهره‌ی خودتان را به خوبی نشان دهید. برای لیفت کردن و پررنگ‌تر نشان دادن ابروهای خود شما فقط به یک محصول نیاز دارید که آن هم ژل یا صابون ابرو است.

آرایش کلاسیک

از دهه‌ی ۴۰ میلادی تا به حال این نوع آرایش با لباس مشکی مجلسی، زیبایی و جذابیت درخشنده‌‌ی خودش را بارها و بارها ثابت کرده است. یک خط چشم نازک و کشیده با یک رژلب جذاب قرمز می‌تواند چهره‌ی شما را جا افتاده‌تر و گیراتر جلوه بدهد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند یک آرایش ساده و در عین حال خاص داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما آرایش کلاسیک را امتحان کنید. همچنین بهتر است باقی اجزای صورت خود را مینیمال و ساده نگه دارید تا چشم‌ها و لب‌هایتان بیشتر دیده شوند.

آرایش با رنگ‌های ملایم؛ مناسب لباس مشکی

استفاده از رنگ‌های ملایمی چون صورتی و گلبه‌ای برای آرایش چشم‌ها، لب و گونه‌ها می‌تواند ظاهر شما را تا حد زیادی چشمگیر و در عین حال طبیعی جلوه دهد. اگر از رنگ‌های شاد و جیغ خوشتان نمی‌آید و سادگی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید، بهتر است این سبک آرایش را هم امتحان کنید. فراموش نکنید که استفاده از رنگ‌های مشابه و ملایم می‌تواند به ایجاد کنتراست در میان آرایش و لباستان کمک کند.

سایه‌ی چشم اسموکی با رژلب ملایم

بهترین آرایش با لباس مشکی بی‌شک ترکیب سایه‌ی چشم اسموکی و یک رژلب ملایم است. این نوع میکاپ به خوبی با رنگ مشکی ست می‌شود و می‌تواند به عنوان یک مکمل برای آن عمل کند. همچنین، استفاده از یک مداد یا رژلب کم‌رنگ، جایگزین بهتری برای رنگ‌های بسیار روشن و لیپ گلاس‌های گلیتردار است. اگر می‌خواهید یک آرایش مناسب با لباس مشکی طلایی داشته باشید، می‌توانید سایه‌ی پشت چشمتان را با رنگ طلایی ست کنید.

لب‌های براق و خط چشم پررنگ

ترکیب لب‌های براق و خط چشم کشیده و پررنگ می‌تواند یک راه سریع و آسان برای کامل کردن زیبایی لباس رنگ مشکی باشد. حتی اگر هیچ لوازم آرایشی هم در دسترستان نباشد، می‌توانید با استفاده از یک مداد چشم مشکی یا قهوه‌ای و یک لیپ گلاس ساده بهترین آرایش صورت با لباس مشکی را برای خودتان بسازید. این مدل آرایش با لباس مجلسی مشکی به خوبی ست می‌شود و شما برای امتحان کردن آن نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارید.

خط چشم برعکس؛ آرایش مناسب با لباس مشکی

این نوع خط چشم بیشتر مخصوص کسانی است که می‌خواهند چشمانشان کشیده و به اصطلاح گربه‌ای به نظر برسد. به این منظور، فقط کافی است با استفاده از یک خط چشم یا سایه‌ی رنگی از زیر تا گوشه‌ی بیرونی چشمتان را آرایش کنید. این سبک میکاپ برای پوست‌های برنزه و تیره مناسب است و برای زیباتر شدن آن می‌توانید از رژلب‌های ملایم و لیپ گلاس استفاده کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.