رسانه اینترنتی فانیلی

فواید میسلار واتر برای پوست چیست؟

این روزها حتما نام میسلارواتر را شنیده‌اید. اما چرا این پاک‌کننده امروزه بسیار رواج پیدا کرده و افراد از آن استفاده می‌کنند.

فواید میسلار واتر برای پوست بسیار زیاد است. میسلار واتر در واقع یک پاک‌کننده صورت است که بر خلاف بسیاری از پاک‌کننده‌ها بعد از استفاده دیگر نیازی به شست‌و‌شوی صورت ندارد. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید تا شما را با فواید این شوینده بی‌نظیر آشنا کنیم.

فواید میسلار واتر برای پوست

میسلار واتر تنها یک پاک‌کننده آرایش نیست؛ بلکه یک محصول مراقبت از پوست است که برای پاک‌کردن آرایش صورت و چشم‌ها استفاده می‌شود. بعضی میسلار واترها را برای دور چشم نیز می‌توانید استفاده کنید البته دقت کنید که حتماً برچسب استفاده برای چشم را داشته باشد.

زمانی که دسترسی به آب برای شست‌وشوی صورت خود را ندارید، میسلار واتر یک گزینه عالی به‌حساب می‌آید.

میسلار واتر، آرایش صورت و همچنین چشم‌ها را پاک‌کرده و پوست را تمیز می‌کند. این محلول می‌تواند جایگزین انواع پاک‌کننده‌های آرایشی از جمله روغن‌ها، لوسیون‌ها و … شود.

آب‌رسانی به پوست را افزایش می‌دهند

اکثر میسلار واترها دارای ترکیبات آب‌رسان بسیار قوی مثل گلیسیرین هستند که به حفظ رطوبت مؤثر پوست کمک می‌کنند. همچنین نتایج برخی از مطالعات نشان می‌دهد که گلیسیرین می‌تواند به تسریع بهبود زخم، محافظت در برابر سوزش و بهبود هیدراتاسیون نیز کمک کند.

ازبین‌بردن آلودگی و چربی سطح پوست

میسل‌های موجود در این محصول در پاک‌سازی و ازبین‌بردن هرگونه آلودگی و چربی برای شفافیت هرچه بیشتر پوست بسیار مؤثر هستند. همچنین همان‌طور که اشاره شد میسل‌ها می‌توانند قابلیت نفوذپذیری پوست را برای جذب سرم‌های ویتامین افزایش دهند.

پوست را شفاف نگه می‌دارند

اگرچه تحقیقات در مورد میسلار واترها  هنوز محدود است؛ اما طبق یافته‌های اخیر این محصولات همه‌کاره هستند و با کاهش التهابات به شفافیت بیشتر پوست کمک می‌کنند.

پاک‌کننده عمیق آرایش

زمانی که از میسلار واتر استفاده می‌کنید، مولکول‌های میسل موجود در این محصول، آلودگی‌ها را از روی پوست پاک‌کرده و به سطح خود جذب می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید آرایش خود را با یک پد آغشته به میسلار به‌راحتی پاک کنید.

تمام آلودگی و مواد آرایشی موجود روی پوست، بدون نیاز با آب به‌راحتی با یک پد و چند قطره محلول میسلار، پاک می‌شوند. از جمله مهم‌ترین فواید میسلار واتر آن است که این محصول برای انواع پوست‌ها مفید بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا همیشه طراوت و زیبایی خودشان را داشته باشد.

حفظ تعادل پوست

از دیگر مزایای استفاده از میسلار واتر، حفظ تعادل پوست است. بسیاری از پاک‌کننده‌های صابونی و شوینده‌هایی که بر پایه صابون هستند، باعث برهم‌زدن تعادل پوست و اسیدی یا بازی‌کردن آن شده و همچنین در برخی از موارد باعث خشکی زیاد پوست یا جوش‌های زیر پوستی می‌شوند.

استفاده از میسلار این مشکلات را حل می‌کند. میسلار با حفظ چربی پوست، آلودگی را پاک‌کرده و جوش‌های زیر پوستی را نیز از بین می‌برد. همچنین از خشک‌شدن و پوسته‌پوسته شدن پوست صورت نیز جلوگیری می‌کند.

عوارض احتمالی استفاده از میسلار

میسلار واتر جزو آن دسته از محصولات آرایشی و بهداشتی است که عوارض جانبی بسیار کمی دارد. بااین‌حال برخی از پوست‌های حساس ممکن است هنگام استفاده از میسلار دچار حساسیت شوند.

بروز حساسیت مانند خشکی پوست، خارش و یا قرمزی در اثر استفاده از میسلار نامناسب ممکن در برخی از موارد رخ دهد؛ بنابراین توصیه ما به شما آن است که قبل از استفاده از این محصول حتماً از خود تست حساسیت بگیرید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.