رسانه اینترنتی فانیلی

فقط ثروتمندها می‌توانند به این جزایر سفر کنند!

چه تصوری از بهشت دارید؟ جایی بسیار سرسبز که رودهایی زلال و دریاچه‌هایی نقره‌گون در آن وجود دارد؟ مکانی پر از آبشارهای تماشایی، کوه‌های سربه‌فلک کشیده و دشت‌های وسیع؟ جایی که در هر قدم از آن گل‌های زیبا و خوشبو روییده که فضا را عطرآگین کرده‌اند؟

شاید برایتان عجیب باشد؛ اما جزایری در دنیا وجود دارند که می‌توان به هر کدام از آن‌ها لقب جزیره ثروتمندها را داد چون اگر به اندازه کافی پول نداشته باشید، نمی‌توانید حتی به آنجا نزدیک شوید! اجازه دهید چند تکه جدا شده از بهشت که روی زمین افتاده‌اند را به شما معرفی کنیم؛ با مجله اینترنتی فانیلی همراه باشید.

جزیره موشا کای در باهاماس، جزیره ثروتمندها در دنیا

باید بگوییم تصور شما از بهشت هرچه که باشد را در این جزیره با چشمان خود خواهید دید! آرامش، سکوت و زیبایی بی‌انتها چیزی است که در اینجا تجربه خواهید کرد؛ اما اینجا یک جزیره خصوصی است که برای اقامت باید آن را اجاره کنید! حداقل مدت اقامت شما در این جزیره نباید کمتر از 5 شب باشد و تنها اجازه دعوت 24 مهمان را دارید. نرخ اجاره این جزیره برای 12 میهمان از 37 هزار و 500 دلار، آن‌هم فقط برای یک روز شروع می‌شود. در واقع سفر به این جـزیره حتی برای ثروتمندان‌ هم چیزی شبیه به آرزوست!

 جزیره کایو اسپانتو در کارائیب، جزیره میلیاردرها در دنیا

کایو اسپانتو هم می‌تواند لقب جـزیره ثروتمندها را داشته باشد. اینجا هم یک جـزیره کوچک و شخصی دیگر است که تنها 4 هکتار وسعت دارد؛ اما چشم‌انداز آب‌های زلال و فیروزه‌ای آن در سواحلی که درخشش شن‌های طلایی و سفیدش شما را مبهوت و سرسبزی طبیعتش شما را سرمست می‌کند، آن را به یکی از گران ترین جزایر دنیا تبدیل کرده است. هزینه اقامت در هر یک از ویلاهای این جـزیره شخصی به ازای هر شب 1295 دلار است. اگر هم پولدارتر از این حرف‌ها هستید که به یک ویلا در این جـزیره اکتفا کنید پس لطفا شبی 11 هزار دلار برای اجاره کل جـزیره پرداخت کنید.

 جزیره گووانا در منطقه کارائیب، زیباترین جزیره دنیا

کارائیب یکی از بکرترین نقاط دنیاست. مناظری که در این منطقه می‌توانید ببینید حتی در جزایر قناری هم وجود ندارد! سرسبزی بی‌انتهای این جـزیره شخصی که بخشی از کشور انگلیس است، هرکسی را جادو می‌کند. هرچند این جـزیره از دو جـزیره قبلی اندکی بزرگ‌تر است؛ اما بازهم هرکسی اجازه ورود به آن را ندارد و برای تنها یک شب اقامت در یکی از ویلاهایش با چشم‌انداز رویایی از اقیانوس باید 700 دلار بپردازید.

جـزیره کوکوآ در مالدیو، جـزیره ثروتمندها در دنیا

یک جـزیره دیگر که می‌تواند لقب جـزیره ثروتمندها در دنیا را از آن خود کند، جـزیره کوکوآ است. هرکسی که این جـزیره را دیده به‌جرئت ادعا کرده که اینجا زمین نیست، قطعه جدا شده‌ای از بهشت است. یکی از زیباترین تصاویری که در این جـزیره می‌توانید ببینید، خط کلبه‌های چوبی ساخته شده در کرانه اقیانوس است که چشم‌انداز رویایی از زیبایی‌های خلقت را در مقابل چشم شما به نمایش می‌گذارند؛ اما نکته غم‌انگیز اینجاست که این جـزیره زیبا تا چند دهه دیگر به زیر آب می‌رود و برای همیشه ناپدید می‌شود. پس اگر توانایی پرداخت شبی 750 دلار را دارید تا این جـزیره ناپدید نشده به آن سفر کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.