رسانه اینترنتی فانیلی

فقط آدم‌های باهوش به این مکان‌ها سفر می‌کنند!

انسان‌های باهوش برای انتخاب مقصد گردشگری خود به دنبال سایر مردم راه نمی‌افتند! آن‌ها مقاصد گردشگری خود را به‌گونه‌ای انتخاب می‌کنند که هوشمندانه باشد تا علاوه بر سفرهای جذاب و دلپذیر هزینه کمتری نیز پرداخت کنند!

در دنیا جاذبه‌های زیبا و بی‌نظیر فراوانی وجود دارد که خیلی‌ها دلشان می‌خواهد به آنجا سفر کنند؛ اما اگر تنها فرصت یک‌بار سفر و دیدن زیباترین جاذبه های جهان را داشتید کجا را انتخاب می‌کردید؟ همراه مجله اینترنتی فانیلی به چند مورد از زیباترین جاهای جهان آشنا شوید.

باداب سورت ساری یکی از عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان

این چشمه‌های پلکانی که هرکدام رنگ، بو و مزه خاص خود را دارند نه‌تنها یکی از عجیب ترین جاذبه های جهان است؛ بلکه یکی از عجیب جاهای دیدنی ایران نیز محسوب می‌شود. این چشمه‌ها دومین میراث طبیعی ایران هستند که به‌عنوان تجلی‌گاه شکوه و خلقت خداوندی در ایران شناخته می‌شوند. از آنجایی که نمونه این چشمه‌ها را تنها در کشورهای ترکیه، امریکا، نیوزیلند، چین، ایتالیا و مکزیک وجود دارد با دیدن آن می‌توانید حس کنید که یک سفر استثنایی به خارج از کشور داشته‌اید.

کوه های رنگین‌کمانی یکی از زیباترین جاهای جهان

یکی دیگر از زیباترین جاذبه های جهان کوه‌های رنگین‌کمانی هستند که با دیدن آن‌ها تصور می‌کنید رنگین‌کمان درست روی زمین تشکیل شده است و شما می‌توانید آن را لمس کنید. کوه‌های آلاداغ زنجان نمونه بی‌نظیری از این کوه‌های رنگین‌کمانی و کم‌نظیر در دنیا هستند که در کشور خودمان قرار گرفته‌اند. نمونه دیگری از این کوه‌ها را می‌توان به در چین، آرژانتین، پرو، امریکا و موریس وجود دارد.

آبشار کبودوال یکی از زیباترین جاذبه های جهان

یکی دیگر از زیباترین منظره های طبیعی جهان را که تنها نمونه مشابه آن در رومانی وجود دارد، آبشار خزه ای کبودوال است که در استان مازندران و در نزدیکی علی‌آباد کتول واقع شده است. این آبشار به گفته بسیاری از کارشناسان نه‌تنها نمونه زیباتر آبشار بیگار رومانی است؛ بلکه بزرگترین آبشار خزه ای جهان است که در کشور ما واقع شده است.

جزیره شیدور معروف به مالدیو ایران

یکی دیگر از زیباترین جاذبه های جهان بدون شک مالدیو است. جزیره‌ای زیبا با سواحل بی‌نظیر و رویایی که هرکسی آرزوی دیدن آن را از نزدیک دارد؛ اما آیا می‌دانید ما در ایران نیز جزیره‌ای را داریم که زیبایی سواحل آن، زلالی آب‌های فیروزه‌ای و درخشش طلوع و غروب آفتاب روی شن‌های طلایی آن حتی از مالدیو هم رویایی‌تر است؟ جزیره شیدور را با نام مالدیو ایران هم می‌شناسند. اگر شما هم باهوش باشید، به‌جای سفر به مالدیو، به شیدور سفر خواهید کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

بیشتر بخوانید

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.