رسانه اینترنتی فانیلی

فال روزانه امروز شنبه 14 بهمن

فال روزانه و طالع بینی واقعی شخصی آنلاین جدید و دقیق امروز (صد درصد درست و دقیق) را در سایت فانیلی بخوانید.

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه

فال روزانه امروز متولدین فروردین ماه

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز خاطره‌های عاشقانه‌ای را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد. خبر فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما فراهم می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهایتان را گسترش دهید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه

فال ویژه امروز متولدین اردیبهشت ماه

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. به فکر اطرافیان باشید و برای حل مشکلی که یکی از دوستان شما با آن روبه‌رو است، آستین بالا بزنید.   قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.  به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید..


فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه

فال روزانه و طالع بینی متولدین خرداد ماه

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید.  دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.


فال روزانه

فال و طالع بینی روزانه متولدین تیر ماه

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام‌ دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه حواستان به حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشد و روز را بدون ولخرجی و خرید‌های غیرضروری به پایان برسانید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه همسر یا عشق زندگی‌تان بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.


فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه

فال امروز و طالع روزانه متولدین مرداد ماه

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. امروز با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به بهانه‌ای برای ارتباط‌های کاری بیشتر تبدیل کنید و از این فرد برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر کمک بگیرید. انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت‌های بی‌جا ناراحت می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند، پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید.


فال روزانه متولدین شهریور ماه

image 3

فال روزانه برای خانم ها و آقایان متولد شهریور ماه

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کارهای مذهبی کمک بگیرید. انسان خودرأیی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید.    مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.


فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه

فال روزانه برای دختران و پسران متولد مهر ماه

مواظب رژیم‌غذاییتان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید. موقعیت مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌ زندگیتان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید. اجازه ندهید غصه و نگرانی به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده راهی برای شادی و آرامش پیدا کنید.


فال روزانه متولدین آبان ماه

image 2

فال روزانه امروز دقیق متولدین آبان ماه

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. یکی از آشنایان در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید.  خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.  قسمتی از روز را به انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه اختصاص دهید و با انجام این کارها به آرامش برسید.


فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه

فال و طالع روزانه متولدین آذر ماه

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. با یکی از آشنایان که مدت‌هاست خبری از وی نداشتید، ملاقات می‌کنید. دیدارها را تازه کنید و با هم‌صحبتی با این رفیق دیرینه به آرامش برسید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگیتان اضافه کنید.  احساس می‌‌کنید اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و اعضای خانواده یا اطرافیان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارند و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌دانند.  راهی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. این راه در نگاه اول کمی دشوار به نظر می‌رسد، با این حال از انجام آن شانه خالی نکنید. مطمئن باشید این راه شما را به موفقیتی ارزشمند می‌رساند.


فال روزانه متولدین دی ماه

image

فال دقیق واقعی روزانه متولدین دی ماه

به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و غصه‌هایی که در دل نهان کرده‌اید را با همسر یا  عشق ‌زندگی‌تان درمیان بگذارید. بیش‌از‌حد خودتان را سرگرم حل مشکلات دیگران نکنید و خودتان را همیشه در اولویت قرار دهید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. اطرافیان دخالت‌های بی‌جایی در زندگی شما دارند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دست اطرافیان را از زندگی خود کوتاه کنید و سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید.


فال روزانه متولدین بهمن ماه

image 1

فال روزانه و طالع بینی عشقی متولدین بهمن ماه

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید. امروز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. یکی از آشنایان شما در بستر بیماری میفتد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مواظب سلامتی ایشان باشید. با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. گره‌ای در کارهای شما ایجاد شده است. برای حل این گرفتاری کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده آن را از سر راه بردارید. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این خبر روز شما را خراب کند. روحیه خود را از دست ندهید و زندگی را با انرژی بیشتری دنبال کنید. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. همسر یا عشق زندگی‌تان ممکن است از یکی از رفتار شما ناراحت شود. به صلاح شما نیست که این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت ناراحتی ایجاد شده را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید..


فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه

فال روزانه دقیق و پیش بینی برای متولدین اسفند ماه

با انجام کارهای دلخواه، از شر نگرانی و اضطرابی که گرفتار آن هستید خلاص شوید. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. گرمای محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و هر روز احساس می‌کنید که بیشتر عاشق شده‌اید، مطمئن باشید که عشقی یک‌طرفه را دنبال نمی‌کنید و عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌تان می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.