رسانه اینترنتی فانیلی

سفر با جیب خالی!

دلتان می‌خواهد به سفر بروید؛ اما نمی‌دانید هزینه آن را چگونه تامین کنید؟ دلتان یک گردش حسابی می‌خواهد؛ اما پولی برای آن ندارید؟ می‌دانید می‌توانید بسیار کم‌هزینه و ارزان یا حتی بدون هزینه به سفرهای عالی بروید؟

بله، روش‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها سفر ارزان و کم‌هزینه یا بدون هزینه داشته باشید، یا حتی برای سفرتان حقوق هم دریافت کنید! اگر می‌خواهید بدانید چگونه چنین چیزی ممکن است، با ما در رسانه اینترنتی فانیلی همراه باشید.

چطور ارزان و کم‌ هزینه سفر کنیم؟

با شرایط سخت اقتصادی امروز سفر کردن برای خیلی‌ها به یک رویا و خواب تبدیل شده است. برای سفر ارزان راه‌های زیادی مثل اقامت در خانه‌های رایگان، کوچ سرفینگ، رایگان‌سواری، سفر به همراه انجام کارهای داوطلبانه یا کار در سفر از جمله روش‌هایی هستند که می‌توانند در کاهش هزینه‌های سفر شما کمک کنند.

سفر ارزان خارجی با رایگان‌سواری!

حتما از خودتان می‌پرسید مگر چنین چیزی ممکن است؟! بله! امکان‌پذیر است! در بعضی از کشورها مانند بلغارستان این یک امر بسیار رایج است که فردی با یک کوله‌پشتی در کنار خیابان منتظر ماشینی باشد که او را به مقصد مورد نظرش برساند! اگر هدف شما از مسافرت فقط تفریح و کسب تجربه باشد، این روش یک انتخاب عالی است. تنها کافی است که ویزای خودتان را به کشور مورد نظر بگیرید و زمینی هم به راه بیفتید تا هزینه‌های سفر شما کاهش یابد. هیچ هایکینگ یا رایگان‌سواری (سوار خودروهای عبوری شدن به قصد سفر بدون کرایه) به‌خصوص در کشورهای اروپایی بسیار عادی است و طرفداران زیادی هم دارد.

با کار داوطلبانه بدون پول سفر کنید!

کار بدون حقوق فعالیتی است که به‌خصوص در میان غربی‌ها بسیار رایج شده است. می‌توانید بر اساس مهارتی که دارید در یک مزرعه، یک شرکت یا هرجایی برای مدتی کار کنید و در عوض آن جای خواب و غذای رایگان دریافت کنید. در این روش ساعات کاری شما حتی بسیار کم است و در باقی روز می‌توانید به گردش و تفریح بپردازید!

با کار در سـفر، مسافرت بروید و درآمد هم داشته باشید!

کار در هاستل یا رستوران‌ها برای گردشگران در کشورهای خارجی نیز یک امر عادی تلقی می‌شود. گردشگران این‌گونه نه تنها جایی برای خواب و غذایی برای خوردن دارند؛ بلکه حقوق هم دریافت می‌کنند و به گشت‌وگذار هم می‌پردازند! به‌تازگی کارهای فریلنسری نیز بسیار رواج یافته است. این‌گونه می‌توانید در سفـرتان درآمد هم داشته باشید!

اقامت در خانه‌های رایگان!

یکی از روش‌های سـفر ارزان داخلی و خارجی با کمترین هزینه پیدا کردن خانه‌هایی است که برای اقامت شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند. به‌تازگی فعالیتی به اسم کوچ سرفینگ رواج یافته که در آن گردشگران در شبکه‌های اجتماعی تجربه سـفر خود را به اشتراک می‌گذارند و به یکدیگر جای خواب رایگان معرفی می‌کنند. حتی در کشور خودمان نیز به‌محض ورود به بعضی از شهرها یا روستاها می‌توانید با آشنا شدن با مردم محلی یک‌شب اقامت بدون هزینه داشته باشید.

کمپ زدن با چادر برای یک سـفر ارزان!

چگونه سفـر ارزان داشته باشیم؟ همیشه یک چادر و وسایل کمپ زدن پشت ماشین خود داشته باشید. حتی اگر نتوانید اقامتگاهی رایگان پیدا کنید، چادر زدن هزینه‌ها شما را نصف می‌کند! مثلا چادر زدن در نزدیکی ساحل در جزیره هنگام یک روش عالی برای سـفر ارزان است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.