رسانه اینترنتی فانیلی

رنگ هایی که امسال مد و ترند هستند

آشنایی با ترند رنگ سال به شما کمک می‌کند هنگام انتخاب لباس راحت باشید و دچار سردرگمی نشوید.

انتخاب درست رنگ لباس بسیار مهم بوده و باعث می‌شود شما زیباتر و شیک‌تر دیده شوید؛ بنابراین حتی اگر مدل لباسی را دوست دارید؛ اما از رنگ آن خوشتان نمی‌آید هرگز آن را تهیه نکنید. همراه مجله اینترنتی فانیلی باشید.

ترند رنگ لباس امسال

در ادامه می‌خواهیم شیک‌ترین رنگ‌ها که امسال مد هستند را به شما نشان دهیم تا هنگام خرید لباس عید به آن‌ها توجه کرده و یکی از این رنگ‌ها را برای استایل خودتان انتخاب کنید.

 آبی سلطنتی

آبی سلطنتی در واقع یک‌رنگ پرانرژی و جسورانه است. این رنگ معمولاً با ترکیب سفید استفاده شده و استایل شما را به‌شدت خاص و زیبا می‌کند. آبی سلطنتی انتخاب خوبی برای ست‌کردن با آبی یخی و صورتی یا سایه‌های متضادی مثل قرمز بوده و یک پالت رنگی بصری جذاب ایجاد می‌کند.

رنگ لباس نیلی کم‌رنگ (اسطوخودوس)

رنگ نیلی کم‌رنگ انتخاب بسیار عالی برای فصل بهار است. این رنگ ظرافت، زنانگی و زیبایی را به یاد می‌آورد. برای داشتن ظاهری کلاسیک حتماً توصیه می‌کنیم این رنگ را با رنگ‌های خنثی مثل سفید یا خاکستری ترکیب کنید و یا با استفاده از رنگ‌های متضاد مانند سبز نعنایی یا صورتی یک استایل متفاوت خلق کنید.

قرمز تیره

قرمز تیره یکی از اصلی‌ترین تردها برای عید امسال است. پوشیدن یک‌دست لباس با رنگ قرمز تیره می‌تواند فوق‌العاده باشد. همچنین این رنگ لباس را می‌توانید با رنگ‌ها دیگر مانند صورتی، نارنجی یا زرد ترکیب کنید.

سبز مغزپسته‌ای

انتخاب لباس به رنگ سبز مغزپسته‌ای شاید برایتان مسخره باشد؛ اما این رنگ لباس یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها در سال حدید است. این رنگ لباس شادی و طراوت را به استایل شما می‌بخشد.

شما می‌توانید یک شومیز با این رنگ را با شلوار و کیف و کفش کرم ست کنید و استایل خودتان را تکمیل کنید. همچنین برای عید می‌توانید با این استایل لاک نود بزنید.

رنگ لباس خاکستری

سایه‌های خاکستری از زغالی گرفته تا خاکستری روشن و نقره‌ای، همیشه طرف‌داران خاص خود را دارند. این رنگ پس‌زمینه‌ای برای دیگر رنگ‌ها فراهم کرده و با سایر رنگ‌های خنثی مانند کرم، بژ و سرمه‌ای استایلی ظریف و ملایم را برای شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید این رنگ لبـاس را با رنگ‌هایی مثل آبی یا زرشکی ترکیب کنید.

آبی پاستلی

استفاده از رنگ‌های پاستیلی برای عید و فصل بهار گزینه بسیار عالی هستند. آبی پاستیلی ترکیبی ملایم و ظریف از آبی و سفید است که در کنار رنگ‌های خنثی یا لباس‌های جین فوق‌العاده آرامش‌بخش هستند.

رنگ لباس نارنجی

استفاده از رنگ نارنجی جسارت می‌خواهد؛ زیرا این رنگ استایل شما را پرشکوه و جذاب می‌کند. از سایه‌های غنی و پرجنب‌وجوش نارنجی سوخته و رنگ‌های سفالی گرفته تا رنگ‌های هلویی رژگونه را می‌توان در دسته سایه‌های مختلف رنگ نارنجی قرارداد.

این رنگ سرشار از انرژی مثبت بوده و شاید یکی از دلایلی که پنتون Peach Fuzz را به‌عنوان رنگ سال 2024 معرفی کرد، همین موضوع باشد. این رنگ برای پوست‌هایی که تناژ گرم دارند، مناسب بوده و به‌خوبی با رنگ‌های مکمل مانند آبی فیروزه‌ای و سبز مریم‌گلی ست می‌شود. ترکیب این رنگ با رنگ‌های خنثی مانند بژ، کرم و قهوه‌ای نیز عالی خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.